Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Awel voor mij liever mét geborsteld alu afwerking (raamlijsten en dakrails). 't Leeft iets meer op.

Die foto's van op Goodwood blijven wel terugkeren, precies nog niet veel karren uitgeleverd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Awel voor mij liever mét geborsteld alu afwerking (raamlijsten en dakrails). 't Leeft iets meer op.

Die foto's van op Goodwood blijven wel terugkeren, precies nog niet veel karren uitgeleverd...
      Awel op die hierboven is het de eerste keer dat ik dat écht knap vind.

Comment

Awel voor mij liever mét geborsteld alu afwerking (raamlijsten en dakrails). 't Leeft iets meer op.

gij verandert ook zoals de wind he makker ... eerst zeg je dat je het schoner vind zonder ...en nu weer met...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
          gij verandert ook zoals de wind he makker ... eerst zeg je dat je het schoner vind zonder ...en nu weer met...
          Neuh, al jaren zeg ik dat ik zo'n contrast-accentuerend element schoner vind. Op een spacegraue zou 'k hoogglans Shadow Line nemen, en een volledig zwart (of sophisto met donkergrijze velgen) vind ik ook écht vet ... maar voor mij zou 't toch carbon met geborsteld zijn.

Comment

• Wow da's echt wel enorm knap met zo'n M-pakket

Comment

• Comment

• Bovenstaande combo en een subtiele verlaging => AF!

Comment

• Don't know, mooi maar 'k zou 't niet kiezen. De 20" die bmwmb op z'n '7 heeft lijken me dan leuker.

Interieur wel hard fan van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                    Bovenstaande combo en een subtiele verlaging => AF!
                    Idd. En in de winter dan de 19 inchers van het M-pack.

Qua interieur wel liever zwart of oyster denk ik.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Don't know, mooi maar 'k zou 't niet kiezen. De 20" die bmwmb op z'n '7 heeft lijken me dan leuker.
                    Op een 7 of 5 GT zijn die erg leuk ja, op een 5 weet ik het zo niet, het design is er iets te bol voor ofzo. Zou het eerst toch is moeten zien dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                      Vraagje voor de techneuten of de kenners:

Weet iemand waarom er met een iPhone geen foto van de beller op het GPS-scherm komt en met een Blackberry wel?

edit: en waarom de agenda van een iPhone niet op het GPS-scherm kan worden getoond en van sommige andere telefoons wel?

www.bmw.com/bluetooth

=> laatste 7 tekens van je chassisnummer ingeven en je ziet onmiddellijk de compatibiliteit van je GSM met je wagen
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                        www.bmw.com/bluetooth

=> laatste 7 tekens van je chassisnummer ingeven en je ziet onmiddellijk de compatibiliteit van je GSM met je wagen
                        Maar dat klopt vaak niet, zalle. Wat BMW opgeeft is veel beperkter dan wat in realiteit werkt.

Al al m'n GSM's sinds ik BMW's met Bluetooth telefoonmodule rijd, waren zogezegd niet compatibel met m'n auto's. En toch werkte 't.

(wel dik gejost als 't omgekeerd is natuurlijk)

Comment

Maar dat klopt vaak niet, zalle. Wat BMW opgeeft is veel beperkter dan wat in realiteit werkt.

Al al m'n GSM's sinds ik BMW's met Bluetooth telefoonmodule rijd, waren zogezegd niet compatibel met m'n auto's. En toch werkte 't.

(wel dik gejost als 't omgekeerd is natuurlijk)
                          't Is inderdaad voorzichtigheidshalve ingeschat, telkens .. En als je toestel er niet tussen staat, wil het niet zeggen dat het niet gaat werken ... Wel dat het niet getest is
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik had het al gevonden. thanks anyway.

Met een iPhone 3GS is het blijkbaar niet mogelijk om de foto op het GPS-scherm te laten zien. En de agenda werkt ook niet. Jammer!

edit: misschien komt er ooit nog een updat Alex?
                            Last edited by ; 14/10/2010, 17:58.

Comment

• Sophisto Grey:

Comment

• Comment

• Heeft die nu z'n diffusor ook in 't sophisto, of is dat maar 'n gedacht? En die zwarte tailtips, is dat standaard?

Comment

• Da's volgens mij compleet stock.

Comment

• Die diffussor is meegespoten volgens mij ja
                                      En zwarte endtips zijn standaard op een 35d dacht ik, vind het maar niks .
                                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                                      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                        En zwarte endtips zijn standaard op een 35d dacht ik, vind het maar niks .
                                        Nee enkel met M-pack, op alle versies.

Comment

Heeft die nu z'n diffusor ook in 't sophisto, of is dat maar 'n gedacht? En die zwarte tailtips, is dat standaard?
                                          Diffusor is nu meegespoten en de uitlaatsierstekken zijn in combinatie van het M-sportpakket steeds in zwarte chroom.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X