Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenNiet vergeten dat dat 'bevestigingsstuk' ook dient als hendel/knop om via de achterruit in de koffer te kunnen. Ik denk niet dat ze dat zo gemakkelijk mooier of minder opvallend kunnen maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenKan je me een foto tonen van een auto waar het volgens u wel goed gedaan is? De enige auto die ik me kan inbeelden is de Range Rover waar de achterruitwisser in de dakspoiler is weggewerkt.
Deze twee zien er toch relatief hetzelfde uit? Of vergis ik me?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHet hangt perfect horizontaal. Jij laat je gewoon vangen door het minder dik wordende uiteinde van het ding en de hoek waarin de foto genomen is.
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe reden waarom bij BMW tourings de achterruitwisser een groter "voetje" heeft, is omdat bij BMW touings de achterruit apart open kan, en de drukknop om die open te doen zit daarin (omdat dat het meest logische is).
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGoed gek, een achterruitwisser zou naar mijn mening op veel auto's net verplicht moeten worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk ben geen burgerlijk ingenieur, maar het lijkt me dat een ruitenwisser achteraan op de oplegger van een vrachtwagen niet meteen nuttig is, neen.Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHet hangt perfect horizontaal. Jij laat je gewoon vangen door het minder dik wordende uiteinde van het ding en de hoek waarin de foto genomen is.
De reden waarom bij BMW tourings de achterruitwisser een groter "voetje" heeft, is omdat bij BMW touings de achterruit apart open kan, en de drukknop om die open te doen zit daarin (omdat dat het meest logische is).
Goed gek, een achterruitwisser zou naar mijn mening op veel auto's net verplicht moeten worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDie achterruit is nu trouwens automatisch te openen met de sleutel. Heel handig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDat was bij mijnen E46 ook al.
Maar dan ging je afdekhoes toch niet omhoog? Dus zo handig moet dat toch niet geweest zijn dan?
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenJa, ontgrendelen wel, dus dat 'm uit het slot springt. Nu gaat de kofferklep volledig open.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenBinnenkort allemaal gehandicapt van niets meer zelf te moeten doen.
Maar als je vaak komt aangewandeld met vanalles in je handen om in de auto te laden is zoiets echt handig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenJa, ontgrendelen wel, dus dat 'm uit het slot springt. Nu gaat de kofferklep volledig open.
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenSerieus?
Maar dan ging je afdekhoes toch niet omhoog? Dus zo handig moet dat toch niet geweest zijn dan?
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenI know!
Maar als je vaak komt aangewandeld met vanalles in je handen om in de auto te laden is zoiets echt handig.
Ik heb dat zo vaak met die karren "ah ja da's handig die klik ik open vanop afstand" en dan komt ge met twee colruyt-plooiboxen vol spullen aan uw kar en moet ge die toch op de grond zetten om uwe sleutel te zoeken.
Stembediening! Dat moeten ze uitvinden!
*herinnert zich spraakbediening-in-de-war op skitrip met Maxime en Porker*
ik: "Gepäckklappe öffnen!"
auto: "Wie bitte?"
"GEPÄCKKLAPPE ÖFFNEN!"
"Möchten Sie ... die Tankklappe öffnen?"
"Nein."
"Biete wiederholen Sie."
"Gepäckklappe öffnen."
"Schiebedach wird geöffnet."
"NEIN!"
"Wie bitte?"
"Schiebedach schliessen!"
"Schiebedach ist bereits geöffnet."
"Schiebedach SCHLIESSEN!"
"Handschuhfach wird geschlossen."
"Gepäckraum öffnen!!"
"Nein!!"
"Bitte sprechen Sie."
"Gepäckraum öffnen!"
"Bordcomputer-Reichweite nicht verfügbar beim stillegenden Motor."
"Scheisse!"
"Wie bitte?"
*zet spullen op de grond en neemt sleutel*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAh, komsa!
Da's juist. Dat was nog de generatie zonder kofferklep- en afdekhoesbekrachtiging.
Sleutel tussen uw tanden dan?
Ik heb dat zo vaak met die karren "ah ja da's handig die klik ik open vanop afstand" en dan komt ge met twee colruyt-plooiboxen vol spullen aan uw kar en moet ge die toch op de grond zetten om uwe sleutel te zoeken.
"GEPÄCKKLAPPE ÖFFNEN!"
"Nein."
"Biete wiederholen Sie."
"Gepäckklappe öffnen."
"NEIN!"
"Wie bitte?"
"Gepäckraum öffnen!!"
"Nein!!"
"Bitte sprechen Sie."
"Gepäckraum öffnen!"
"Scheisse!"
"Wie bitte?"
Gaadet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAh, komsa!
Da's juist. Dat was nog de generatie zonder kofferklep- en afdekhoesbekrachtiging.
Sleutel tussen uw tanden dan?
"GEPÄCKKLAPPE ÖFFNEN!"
"Nein."
"Biete wiederholen Sie."
"Gepäckklappe öffnen."
"NEIN!"
"Wie bitte?"
"Gepäckraum öffnen!!"
"Nein!!"
"Bitte sprechen Sie."
"Gepäckraum öffnen!"
"Scheisse!"
"Wie bitte?"
Jij hebt echt je beroep gemist mijn gedacht ..
Comment
-
Voorgesteld op autosalon Parijs 2010 : comfortopening 5 touring via voetbeweging onder achterbumper (via sensor) : zie ook via www.m5board.com
... beide handen gevuld en toch achterklep openen zonder sleutel te moeten zoeken of materiaal op grond zetten alvorens in te laden ...
Comment
-
Ik ga morgen mijn F11 bestellen. Het zal het volgende worden :
520D 163 pk
Sophistograu
Leder dakota Schwarz
Exclusive line
Velgen 328 18'
Sportautomatische versnellingsbak
aanhangwagenkoppeling
achteruitrijcamera
dakrails Shadow line
lijsten aluminium Feinschliff
sfeerverlichting
kofferruimtepakket
automatische bediening achterklep
dimmende binnenspiegel
sportzetels
lendensteun
verwarmde zelets vooraan
xenonlichten
park distance control
electronisch gestuurde airco met bijkomende functies
USB
internet
uitgebreide connectie musicplayers in GSM
Navi proffesional
HIFI proffesional
GSM bluetooth
M sportstuur
Shadowline hoogglanzend
zonnewerende ramen achter
Wat denken jullie ? Zal wel in orde zijn zeker of ben ik iets vergeten ?
Comment
Comment