Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
    Ik ga morgen mijn F11 bestellen. Het zal het volgende worden :

520D 163 pk
    Sophistograu
    Leder dakota Schwarz

Exclusive line
    Velgen 328 18'
    Sportautomatische versnellingsbak
    aanhangwagenkoppeling
    achteruitrijcamera
    dakrails Shadow line
    lijsten aluminium Feinschliff
    sfeerverlichting
    kofferruimtepakket
    automatische bediening achterklep
    dimmende binnenspiegel
    sportzetels
    lendensteun
    verwarmde zelets vooraan
    xenonlichten
    park distance control
    electronisch gestuurde airco met bijkomende functies
    USB
    internet
    uitgebreide connectie musicplayers in GSM
    Navi proffesional
    HIFI proffesional
    GSM bluetooth
    M sportstuur
    Shadowline hoogglanzend
    zonnewerende ramen achter

Wat denken jullie ? Zal wel in orde zijn zeker of ben ik iets vergeten ?
    Ja! Twee extra cilinders!

Voor de rest ziet dat er dik in orde uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
      Ja! Twee extra cilinders!

Voor de rest ziet dat er dik in orde uit!
      Twee extra velgmaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
        Optie 'internet'. Kan je dan via de idrive gewoon overal op internet?
        yep , maar via je smartphone ( denk ik ) . Ik zalt morgen is navragen . Extra kost is maar 100 EUR

Comment

• Dat wordt een zeer knappe 5 touring. Proficiat!
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
            Twee extra velgmaten!

Dat is misschien wel knap maar het moet toch nog comfortabel rijden ook he en er zijn mensen die zo'n grote koetswielen erover vinden.
            18" vind ik een goed compromis, 19" ook nog maar liefst niet met Run-Flat.
            2014 BMW F32 420 dA M-pakket
            2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
            2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
            2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

Ik ga morgen mijn F11 bestellen. Het zal het volgende worden :

520D 163 pk
              Sophistograu
              Leder dakota Schwarz

Exclusive line
              Velgen 328 18'
              Sportautomatische versnellingsbak
              aanhangwagenkoppeling
              achteruitrijcamera
              dakrails Shadow line
              lijsten aluminium Feinschliff
              sfeerverlichting
              kofferruimtepakket
              automatische bediening achterklep
              dimmende binnenspiegel
              sportzetels
              lendensteun
              verwarmde zelets vooraan
              xenonlichten
              park distance control
              electronisch gestuurde airco met bijkomende functies
              USB
              internet
              uitgebreide connectie musicplayers in GSM
              Navi proffesional
              HIFI proffesional
              GSM bluetooth
              M sportstuur
              Shadowline hoogglanzend
              zonnewerende ramen achter

Wat denken jullie ? Zal wel in orde zijn zeker of ben ik iets vergeten ?
              Zeer mooi geconfigureerde F11!
              Achteruitrijcamera is een overbodige optie maar in combinatie met de aanhangwagenkoppeling is het wel een handige optie maar anders voldoen de parkeersensoren meer dan voldoende.

De Hifi Professional vind ik ook te duur (€ 1100, 16-luidsprekers) t.o.v. het Hifi soundsystem (€ 600, 12-luidsprekers), het laatste vind ik een beter alternatief qua prijs en kwaliteits verhouding.

Automatische bediening achterklep vind ik ook overbodig want gaat standaard vanzelf open, dus betaal je € 570 voor het sluiten wat toch wel een kleine moeite is.

De aluminium lijsten zijn ook duur als opleg tov de mooie standaard lijsten maar is smaak natuurlijk (€ 420).

Ik kijk ook een beetje naar de prijs natuurlijk en je kan hiermee € 1500 besparen maar nogmaals word een zeer mooie 5.

Inmiddels al besteld?
              Last edited by DolF; 30/10/2010, 14:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                Twee extra velgmaten!

cock

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
                  Achteruitrijcamera is een overbodige optie maar in combinatie met de aanhangwagenkoppeling is het wel een handige optie maar anders voldoen de parkeersensoren meer dan voldoende.

De Hifi Professional vind ik ook te duur (€ 1100, 16-luidsprekers) t.o.v. het Hifi soundsystem (€ 600, 12-luidsprekers), het laatste vind ik een beter alternatief qua prijs en kwaliteits verhouding.

Automatische bediening achterklep vind ik ook overbodig want gaat standaard vanzelf open, dus betaal je € 570 voor het sluiten wat toch wel een kleine moeite is.

De aluminium lijsten zijn ook duur als opleg tov de mooie standaard lijsten maar is smaak natuurlijk (€ 420).

Ik kijk ook een beetje naar de prijs natuurlijk en je kan hiermee € 1500 besparen maar nogmaals word een zeer mooie 5.

Inmiddels al besteld?

Zopas terug van Herentals en hij is besteld. Levering dealer half januari , ik zal nog moeten wachten tot half februari ( leasing A6 loopt dan af )

Nu moet ik nog de keuze maken voor mijn winterbanden/velgen. Nu zijn er naar 't schijnt acties met betere prijs , 17' BMW velgen en banden ong 2000 EUR , 18' velgen en banden 2700 EUR.
                  Last edited by gupe; 30/10/2010, 17:41.

Comment

Zopas terug van Herentals en hij is besteld. Levering dealer half januari , ik zal nog moeten wachten tot half februari ( leasing A6 loopt dan af )

Nu moet ik nog de keuze maken voor mijn winterbanden/velgen. Nu zijn er naar 't schijnt acties met betere prijs , 17' BMW velgen en banden ong 2000 EUR , 18' velgen en banden 2700 EUR.
                    Heb je de configuratie genomen zoals je eerder zei?

Mag ik weten wat de totaalprijs was van de wagen met korting of welke korting je gekregen hebt?

Comment

Heb je de configuratie genomen zoals je eerder zei?

Mag ik weten wat de totaalprijs was van de wagen met korting of welke korting je gekregen hebt?

Ja , juist dezelfde configuratie zoals eerder vermeld.

Comment

Inmiddels al besteld?
                        Achteruitrijcamera, automatische bediening van de kofferklep. Het zijn inderdaad opties die niet echt nodig zijn, maar die toch wel gemakkelijk zijn.
                        Als je dan toch extra budget spendeert aan de geluidsinstallatie, ga dan onmiddellijk voor het prof soundsystem. Dat klinkt nog zoveel beter.

Zo is het natuurlijk met alle opties, maar het maakt de wagen ook duurder. En eens je een optie gewoon bent wil je deze bij een volgende wagen opnieuw. En bij BMW rinkelt de kassa...
                        OO 00 OO

Comment

• BMW Touring

Dit is een staaltje Duise degelijkheid. Een beetje modern en heel veel stijl. Deze auto zal wel een paar duizend euro duurder zijn alleen omdat het er goed uitziet. Als er maar geen techniche problemen mee zijn want dan is de reputatie van BMW toch echt geschaad.
                          Ik wil wel deze BMW toering of moet ik toch echt te lang wachten voordat mensen deze auto willen verkopen tweede hands omdat het te duur word voor de verzekering enzovoorts.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wagen Bekijk Berichten
                            Dit is een staaltje Duise degelijkheid. Een beetje modern en heel veel stijl. Deze auto zal wel een paar duizend euro duurder zijn alleen omdat het er goed uitziet. Als er maar geen techniche problemen mee zijn want dan is de reputatie van BMW toch echt geschaad.
                            Ik wil wel deze BMW toering of moet ik toch echt te lang wachten voordat mensen deze auto willen verkopen tweede hands omdat het te duur word voor de verzekering enzovoorts.
                            Grappige post

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                              Grappige post
                              +1 , er staat ook hier en daar een taalfoutje

Comment

• Wat we soms toch niet mogen vergeten is , dat er mogelijk ook wel andertalige mensen op dit forum zitten en dat die ook wel eens graag iets posten misschien , en dan vind ik het knap dat ze dat durven ... Ik persoonlijk schrijf ook niet altijd zonder fouten of zonder te zondigen tegen allerlei spellingregeltjes .. En dan wijzig ik nog dikwijls mijn zinnen bij twijfel ;-) .
                                Ik zou doodgraag op engelstalige fora antwoorden, maar als er daar ook zo van die gasten zijn die me constant gaan uitlachen ... Dan doe ik het liever niet ... No offence maar soms een klein beetje krediet kan geen kwaad ... Van de moment dat we het begrijpen is het goed ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                  Wat we soms toch niet mogen vergeten is , dat er mogelijk ook wel andertalige mensen op dit forum zitten en dat die ook wel eens graag iets posten misschien , en dan vind ik het knap dat ze dat durven ... Ik persoonlijk schrijf ook niet altijd zonder fouten of zonder te zondigen tegen allerlei spellingregeltjes .. En dan wijzig ik nog dikwijls mijn zinnen bij twijfel ;-) .
                                  Ik zou doodgraag op engelstalige fora antwoorden, maar als er daar ook zo van die gasten zijn die me constant gaan uitlachen ... Dan doe ik het liever niet ... No offence maar soms een klein beetje krediet kan geen kwaad ... Van de moment dat we het begrijpen is het goed ;-)
                                  Ik heb het niet over de taalfouten maar over het feit dat hij oordeelt dat er wel BMW eigenaars hun Touring moeten verkopen omdat ze hun verzekering niet meer kunnen betalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                    Ik heb het niet over de taalfouten maar over het feit dat hij oordeelt dat er wel BMW eigenaars hun Touring moeten verkopen omdat ze hun verzekering niet meer kunnen betalen
                                    Hij bedoelt misschien ook de lening... en drukt hij zich voorzichtig uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                      Hij bedoelt misschien ook de lening... en drukt hij zich voorzichtig uit...
                                      Awel ik hoop ook dat er binnen 2 jaar veel te koop staan , al gelijk of het nu komt omdat ze hem beu zijn en/of hun lening/verzekering niet meer kunnen betalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                        Ik post ook op buitenlandse forums, in het Frans, Duits en Engels. Hoewel ik heel zeker fouten schrijf hebben ze mij daar nog nooit op gewezen en zelfs al helemaal niet mee uitgelachen.
                                        Dat wordt enkel op dit forum gedaan.
                                        OO 00 OO

Comment

• In Noord-Holland spreken ze toch gewoon... Nederlands?

Anyway, more F11 please

Comment

Working...
                                          X