Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat wordt enkel op dit forum gedaan.
lol op 9lives.be boren ze u de grond in.Database error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenEn hoeveel van deze 5 touring liefhebbers hebben dat beest uit uit eigen zak betaald ??? Laat ons niet meer spreken over die 4 cilinder die toevallig ook een dubbele uitlaat heeft !
Comment
-
BMWMB ge hebt er een mooie thumb neergezet van Allesandra Ambrosio...
da en nen F11...
jummie
btw.
op Spacegrau de 312 ferricgrey (20inch) of de gewone 312 zetten? Ben wat aan het twijfelen.
Denk dat de ferricgrey wat te grijs gaat geven en ni contrasterend genoeg gaat zijn.
Offerte is binnen en binnen enkele weken tekenen...
wel nog wachten tot juni 2011, maar ik moet'm tekenen anders word'k gekLast edited by Beefcake; 03/11/2010, 00:21.Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichtenanders wordt'k gek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichtenword'k gekOorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenDoe je dat nu expres?
da's nu wa BMWMD bedoelde met herschrijven en zinnen hertypen en dan sluipen er taalfoutjes in...
had eerst gezet '... want anders wordt het te lang wachten'... en dan weggehaald en '... wordt'k gek' van gemaakt...
zo zie je maar... hoe later op de avond, hoe minder oplettend me mens wordt... (wel met dt)...Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Zoals eerder hier vermeld heb ik een F11 besteld . IK ben nu wat aan't zoeken voor winterbanden en velgen .
Ik heb hier de prijzen liggen van BMW velgen en winterbanden , redelijk geprijsd toch ! ( en was nu zelfs een speciale actie met lagere prijzen )
Prijs voor 328 velg met Dunlop Wintersport 3D ==> EUR 2611
Misschien iemand een ander idee voor type velg ? Als ik hier http://www.felgenoutlet.de/ ga kijken is de prijs voor velg en dit type band ong een 1700 EUR Toch serieus verschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenEn hoeveel van deze 5 touring liefhebbers hebben dat beest uit uit eigen zak betaald ??? Laat ons niet meer spreken over die 4 cilinder die toevallig ook een dubbele uitlaat heeft !
Ik heb zelf 530d berline en nu 520d Touring besteld voor echtgenote. Ook met dubbele uitlaat!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk BerichtenDie sets van in de foldertje zijn momenteel al niet meer te krijgen ... Dus ik denk niet dat je kieskeurig gaat moeten zijn .... En als je ze in duitsland wil kopen dan ga je niet echt scherpe prijzen krijgen want de vraag is groot en het aanbod klein ...
Daarstraks bij Donckers is gaan luisteren voor winterbanden . Zijn nog gemakkelijk te krijgen daar. Wel raadde men mij sterk aan om voor de 17" 225/55 te gaan , 18" 245/45 is volgens Donckers veel te breed voor een winterband !Last edited by gupe; 06/11/2010, 19:14.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk BerichtenDaarstraks bij Donckers is gaan luisteren voor winterbanden . Zijn nog gemakkelijk te krijgen daar. Wel raadde men mij sterk aan om voor de 17" 225/55 te gaan , 18" 245/45 is volgens Donckers veel te breed voor een winterband !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk BerichtenDaarstraks bij Donckers is gaan luisteren voor winterbanden . Zijn nog gemakkelijk te krijgen daar. Wel raadde men mij sterk aan om voor de 17" 225/55 te gaan , 18" 245/45 is volgens Donckers veel te breed voor een winterband !
Terwijl je van die 245 wel geniet op droge en vochtige weg. En het rijgedrag van je auto zal ook meer lijken op dat met zomerbanden, wat goed is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenLijkt me advies te zijn alla "ik verkoop liever wat ik nog liggen heb". 't Is imo zever. Ja, als ge op sneeuw en vooral ijs rijdt zit ge beter smaller, maar dat is geen 1% van de omstandigheden die wij hier 's winters voorgeschoteld krijgen. Zelfs als ge vaak gaat wintersporten ziet ge nog altijd maar weinig omstandigheden waar ge beter zo smal mogelijk gaat. Plus: de marge tussen "met een 245 niet meer verder kunnen en met een 225 wel" is zo biezonder smal... lijkt me eerder zuiver theoretisch.
Terwijl je van die 245 wel geniet op droge en vochtige weg. En het rijgedrag van je auto zal ook meer lijken op dat met zomerbanden, wat goed is.
Toegegeven, als je ralley wil gaan rijden in Noorwegen zal 195 beter zijn dan 245
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk BerichtenDie sets van in de foldertje zijn momenteel al niet meer te krijgen ... Dus ik denk niet dat je kieskeurig gaat moeten zijn .... En als je ze in duitsland wil kopen dan ga je niet echt scherpe prijzen krijgen want de vraag is groot en het aanbod klein ...
Daarnet bij Sneyers geweest en alle sets zijn daar nog te krijgen. Ik heb toch maar voor de 17" 225/55 gekozen met de 236 velgen.
Nog een opie bijgevoegd bij men wagen , nl hemelbekleding in anthrazit. Lijkt me toch mooier op deze wagen.
Comment
-
de mijne is besteld ; specs binnenkort op de geijkte plaats, maar een 530d M-Pack, Sportautomaat, SpaceGrau met de Exclusive line , Active Steering, en nog wat toeters en bellen.
Heb er niet eens mee testgereden... maar met mijn huidige 535d heb ik dat destijds ook niet gedaan... én geen spijt van gehad :-) Dat rijdt toch schitterend én vooral snel genoeg. :-) Moest ik een ander model / merk willen proberen, dan had ik dat natuurlijk wel gedaan.
Volgens mij blijft 525 d de beste keuze tussen ratio en plezier.. maar ben toch maar weer bezweken voor iets extra (ja .. chiptuning kan ook, maar keuze om origineel te blijven.. garantie etc..), vind het al goed dat ik mij heb kunnen weerhouden om terug 535d te kopen om budget iets of wat in de perken te houden.2014 BMW (F31) 335 d
2011 Mini One D
2007 Kawasaki ZX6R
1997 Honda VFR
1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R
Comment
-
Bon,
Binnen een weekje of zo, ga ik mijn F11 bestellen.
Dit is de configuratie op vandaag.
Het enige waar ik nog over twijfel is de kleur, maar morgen ga ik met mijn madam eens naar de garage om te 'discussiëren' over de kleur (allee, ze laat de keuze aan mij, maar zij moet'm ook mooi vinden hé...
wat ik zeker als optie nog bij wil is het kunnen openen van de koffer met de sensor onderaan de bumper. Op 15/11 krijgt de verkoper bij Centerauto opleiding over de nieuwigheden en ging hij erachter horen welke optie dat was.
Here I go:
BMW 525d Touring
Kleur & Binnenbekleding
Spacegrau
Leder Dakota Schwarz
Opties
M sportpakket
M sportstuur
M Aërodynamicapakket
Shadow Line hochglänzend
Hemelbekleding Anthrazit
Exclusive Line Plus
Dynamic Damping Control
Alu velgen styling 350M 18" (worden de wintervelgen)
Comforttoegang
Achteruitrijcamera
Dakrails in Shadow Line hoogglanzend
Panoramisch doorschijnend schuifdak
Kofferruimtepakket
Automatische dimmende binnen- en buitenspiegels
Comfortzetels vooraan met elektrische regeling
Verwarmde zetels vooraan
Decoratieve lijsten in Aluminium Hexagon
Elektronisch gestuurde airconditioning, 4 zone regeling
Sfeerverlichting
Hogedrukreiniging koplampen
Park Distance Control(PDC)
Xenonlichten
Adaptive Headlights
Navigatiesysteem Professional
GSM-voorbereiding (Bluetooth)
HiFi-systeem Professional
USB-aansluiting
Innovation Line
Park Assist
Head-Up Display
Speed Limit Info
Runflat banden
Sportautomatische versnellingsbak
Automatische bediening van de achterklep
Zonder monogram
Voorruit met infrarood reflecterende laag
Automatisch dimmende binnenspiegel
Actieve zetelventilatie vooraan
Lendensteun vooraan
Verwarmde achterzetels
Internet
BMW TeleServices
Combox controller
Zonnewerende ramen achter
20" light alloy cross spoke 312 (wielen zomer Ferricgrey (ni zeker of het de Ferricgrey worden in combinatie met de Spacegrau kleur))
et voila...Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
Comment