Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het is inderdaad spijtig dat je nu niet meer het onderscheid kan maken tussen een viercilinder en zescilinder. De eigenaars van een 520d ga je natuurlijk niet horen klagen. Ik had toch een subtiel onderscheid gelaten door bijvoorbeeld de uitlaattipjes bij de zescilinders iets dikker te maken zoals nu bij de E60/61 535d.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Het is inderdaad spijtig dat je nu niet meer het onderscheid kan maken tussen een viercilinder en zescilinder. De eigenaars van een 520d ga je natuurlijk niet horen klagen. Ik had toch een subtiel onderscheid gelaten door bijvoorbeeld de uitlaattipjes bij de zescilinders iets dikker te maken zoals nu bij de E60/61 535d.
Idd of zoiets als bij de 123D uitlaatstukje in blackchrome en de 120D in gewoon chrome
Is er geen verschil in de grill? Ik denk daarbij aan de verticale spijltjes die misschien enkel chroom zijn bij de sexcilinders.
Hebben de viercilinders standaard geen andere velgen? Zo kan je wel al een verschil zien als er geen andere velgen werden besteld.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Is er geen verschil in de grill? Ik denk daarbij aan de verticale spijltjes die misschien enkel chroom zijn bij de sexcilinders.
Hebben de viercilinders standaard geen andere velgen? Zo kan je wel al een verschil zien als er geen andere velgen werden besteld.
Bottom line: niet dus, of toch niets dat kan veranderd worden. Die spijltjes kon je bij de vorige ook al laten vervangen door volledig zilveren zodat een 520d een 550i leek. En de velgen zijn voor alle (behalve 550i) 17" - type 236.
Eerlijk gezegd zou mij dat niet storen moest ik bijvoorbeeld een 530d hebben. Ik liet zelfs de type-aanduiding verwijderen. Uiteindelijk geniet je toch zelf elk moment van de betere sound en de power van zo'n zescilinder. Als je echt onderscheid wil, dan moet je voor een 540d gaan...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Eerlijk gezegd zou mij dat niet storen moest ik bijvoorbeeld een 530d hebben. Ik liet zelfs de type-aanduiding verwijderen. Uiteindelijk geniet je toch zelf elk moment van de betere sound en de power van zo'n zescilinder. Als je echt onderscheid wil, dan moet je voor een 540d gaan...
Volledig mee eens. Ten slotte houden de 520d rijders zich zelf dan maar wat voor. Ben zelf in de running voor een F10 525d; ik zou ook het typeplaatje er af laten maar weet dan wel wat er onder de kap zit...
F11 verschijnt en iedereen vind het de schitterendste auto in jaren. Geen woord meer over de voorkant, die bij de F10 toch wel wat commentaren te slikken kreeg (o.a. niet agressief genoeg).
Comment