Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
    Bon,

Binnen een weekje of zo, ga ik mijn F11 bestellen.

Dit is de configuratie op vandaag.

Het enige waar ik nog over twijfel is de kleur, maar morgen ga ik met mijn madam eens naar de garage om te 'discussiëren' over de kleur (allee, ze laat de keuze aan mij, maar zij moet'm ook mooi vinden hé...

wat ik zeker als optie nog bij wil is het kunnen openen van de koffer met de sensor onderaan de bumper. Op 15/11 krijgt de verkoper bij Centerauto opleiding over de nieuwigheden en ging hij erachter horen welke optie dat was.

Here I go:

BMW 525d Touring
    Kleur & Binnenbekleding
    Spacegrau
    Leder Dakota Schwarz
    Opties
    M sportpakket
    M sportstuur
    M Aërodynamicapakket
    Shadow Line hochglänzend
    Hemelbekleding Anthrazit
    Exclusive Line Plus
    Dynamic Damping Control
    Alu velgen styling 350M 18" (worden de wintervelgen)
    Comforttoegang
    Achteruitrijcamera
    Dakrails in Shadow Line hoogglanzend
    Panoramisch doorschijnend schuifdak
    Kofferruimtepakket
    Automatische dimmende binnen- en buitenspiegels
    Comfortzetels vooraan met elektrische regeling
    Verwarmde zetels vooraan
    Decoratieve lijsten in Aluminium Hexagon
    Elektronisch gestuurde airconditioning, 4 zone regeling
    Sfeerverlichting
    Hogedrukreiniging koplampen
    Park Distance Control(PDC)
    Xenonlichten
    Adaptive Headlights
    Navigatiesysteem Professional
    GSM-voorbereiding (Bluetooth)
    HiFi-systeem Professional
    USB-aansluiting
    Innovation Line
    Park Assist
    Head-Up Display
    Speed Limit Info
    Runflat banden
    Sportautomatische versnellingsbak
    Automatische bediening van de achterklep
    Zonder monogram
    Voorruit met infrarood reflecterende laag
    Automatisch dimmende binnenspiegel
    Actieve zetelventilatie vooraan
    Lendensteun vooraan
    Verwarmde achterzetels
    Internet
    BMW TeleServices
    Combox controller
    Zonnewerende ramen achter
    20" light alloy cross spoke 312 (wielen zomer Ferricgrey (ni zeker of het de Ferricgrey worden in combinatie met de Spacegrau kleur))
    et voila...
    525d is dit 204 PK ?

Proficiat ... mooie super lange optielijst

Deze morgen stond er bij ons op de parking van de winkel een nieuwe 5 touring , is echt een prachtauto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
      525d is dit 204 PK ?

Proficiat ... mooie super lange optielijst

Deze morgen stond er bij ons op de parking van de winkel een nieuwe 5 touring , is echt een prachtauto
      yep 204pk zal zeker vooruitgaan
      Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Hoe lang moet je op een 525D wachten ? Ik heb mijne 520D touring op 30 oktober besteld en eind dit jaar wordt hij al geleverd bij de dealer . Ik moet nog wachten tot eind februari
        Nu dacht ik dat mijn optielijst al lang was maar dit is nog iets anders . Ik denk dat het , automatisch openen met sensor onder de bumper , bij de optie 'comforttoegang' zit .

Comment

Bon,

Binnen een weekje of zo, ga ik mijn F11 bestellen.

Dit is de configuratie op vandaag.
          Dit is perfectie. Een zescilinder, automaat, het M-sportpakket en dan die optielijst. Heerlijkheid.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Wordt een zalige bak! Al vind ik sommige opties persoonlijk niet nodig, liever wat meer motor als ik zo'n bedrag mocht uitgeven. Maar een 525d is al meer dan snel genoeg in België...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
              Hoe lang moet je op een 525D wachten ? Ik heb mijne 520D touring op 30 oktober besteld en eind dit jaar wordt hij al geleverd bij de dealer . Ik moet nog wachten tot eind februari
              Nu dacht ik dat mijn optielijst al lang was maar dit is nog iets anders . Ik denk dat het , automatisch openen met sensor onder de bumper , bij de optie 'comforttoegang' zit .
              die van mij heb ik sowieso pas in juni, want dan loopt mijn huidige leasing pas af.

Bestel nu omdat ik van de fleet 'gratis metaalkleur' promotie dan kan genieten...

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Dit is perfectie. Een zescilinder, automaat, het M-sportpakket en dan die optielijst. Heerlijkheid.
              yep

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
              Wordt een zalige bak! Al vind ik sommige opties persoonlijk niet nodig, liever wat meer motor als ik zo'n bedrag mocht uitgeven. Maar een 525d is al meer dan snel genoeg in België...
              nog wat meer motor?? 204pk vind ik al meer dan genoeg en trouwens heb daar geen 2500 € BIV voor over.

en eerlijk gezegd, iemand die voor een 530d gaat, die zou dan beter ineens voor een 535d gaan. De prijs is niet zo verschillend, er zijn wat opties standaard aanwezig (toch zeker van de lijst die ik heb genomen) en het BIV is toch hetzelfde...
              Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

die van mij heb ik sowieso pas in juni, want dan loopt mijn huidige leasing pas af.

Bestel nu omdat ik van de fleet 'gratis metaalkleur' promotie dan kan genieten...

yep

nog wat meer motor?? 204pk vind ik al meer dan genoeg en trouwens heb daar geen 2500 € BIV voor over.

en eerlijk gezegd, iemand die voor een 530d gaat, die zou dan beter ineens voor een 535d gaan. De prijs is niet zo verschillend, er zijn wat opties standaard aanwezig (toch zeker van de lijst die ik heb genomen) en het BIV is toch hetzelfde...
                Klopt, 530d is eigenlijk "de minst interessante" van het gamma....

Comment

• Proficiat! Overladen en heerlijke motor. Knap!

Comment

yep

Hoeveel denk jij dan te moeten betalen?
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Yep, daarom heb ik ook een 740d genomen.
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                        Hoeveel denk jij dan te moeten betalen?

ik bedoel dus 2500 € EXTRA

Comment

ik bedoel dus 2500 € EXTRA
                          Oh, dan zitten we nu op dezelfde golflengte...
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Zou die klep nu wel of niet dicht kunnen vraag ik me af.

Comment

• Ik vrees van niet.

Comment

• Eerst eens rustig proberen is de boodschap..
                                  Ik heb de ruit van m'n E91 zo al eens gebroken

Comment

• pompsysteem van koffer is blijkbaar ook veranderd. Niet meer met klassiek hydraulisch pompje...

Comment

• Volgens mij kan die wasmachine nog een heel stuk naar voor.

Comment

• Koffer sluit idd veel zachter .... Vroeger was dat echt met een 'doef' nu trekt die zich zachtjes dicht.
                                        Als de wagen een beetje met zijn kont bergaf staat moet je wel opletten als het regent ... Ofwel ligt dat aan het feit dat de mijne zo goed gewaxit is ... Maar ik kreeg daar gisteren een serieuse douche .... Ik denk dat het gootje dat moet dienen om dat aflopende water af te leiden niet diep genoeg is .... Water liep van het dak naar binnen op de afdekhoes ... En aangezien die dan een afdak maakt in de andere richting ... Loopt het gewoon 'in' de koffer .... Ook heb ik nu op die hoes allemaal van die watersporen ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                          Zou die klep nu wel of niet dicht kunnen vraag ik me af.
                                          doe gewoon de machine aan de rechterkant, dan kan de passagier-voorzetel meer naar voor (je moet er toch niet op zitten )
                                          dan kan natuurlijk niemand meer achteraan zitten... tenzij zonder rugleuning
                                          eigenlijk was de verdeling 2/3 van de leuning beter andersom...

Comment

Working...
                                          X