Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
    Zou die klep nu wel of niet dicht kunnen vraag ik me af.
    ik vraag me ook dikwijls af , bij een vrouw dan
    1991 Audi S2 coupe
    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
      Volgens mij kan die wasmachine nog een heel stuk naar voor.
      wss niet , de bestuurderszetel zal al staan op standje "oud besje "
      dat heb je zo met die nieuwerwetse breaks met schuine achterkant
      1991 Audi S2 coupe
      2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Je gaat mij toch niet zeggen dat de afstand tussen de bestuurderszetel tot de achterruit maar 80-85 cm is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
          die van mij heb ik sowieso pas in juni, want dan loopt mijn huidige leasing pas af.

Bestel nu omdat ik van de fleet 'gratis metaalkleur' promotie dan kan genieten...
          Die actie loopt gewoon door in 2011

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
          Zou die klep nu wel of niet dicht kunnen vraag ik me af.
          Zeker wel, rond de achterruit zit een frame waardoor de ruit zelf niet tegen de wasmachine zal komen ...
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• [quote=Alexanderr;4296437]Die actie loopt gewoon door in 2011
            quote]

dan weet jij meer dan de verkoper, maar ja dat zijn we al gewoon hé
            Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten

Zeker wel, rond de achterruit zit een frame waardoor de ruit zelf niet tegen de wasmachine zal komen ...
              [QUOTE=Beefcake;4296804]
              Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
              quote]

dan weet jij meer dan de verkoper, maar ja dat zijn we al gewoon hé
              Vandaag ook 1-tje laten uitrekenen en de (nieuwe)verkoper heeft dat toch ook niet vermeld, wist jammer genoeg ook niets van (hoeveel)fleetkorting. Dinsdag gaat ie me op de hoogte brengen zei ie. Ben benieuwd of ze aan dezelfde korting gaan komen als bij Audi een kleine 2-jaar terug...
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                nog wat meer motor?? 204pk vind ik al meer dan genoeg en trouwens heb daar geen 2500 € BIV voor over.

en eerlijk gezegd, iemand die voor een 530d gaat, die zou dan beter ineens voor een 535d gaan. De prijs is niet zo verschillend, er zijn wat opties standaard aanwezig (toch zeker van de lijst die ik heb genomen) en het BIV is toch hetzelfde...
                Je hebt gelijk wat die 204 PK betreft, al is 90 NM koppel niet te versmaden (530 d vs 525 d) én ik twijfelde ook om terug voor 535 d te gaan - BIV identiek.. Anderszijds - het bleef + 4.000 Euro verschil... en nieuwe 530 d is bijna identiek aan mijn E61 535 d qua cijfers (20 nm minder, 27 PK minder)... die al zo overkill is ... edoch zo leuk :-) Enfin, voor mij was de 530 d het compromis tussen ratio (525 d zonder twijfel) en emotie (535 d).. ..

Knappe combo trouwens je 525 d...
                2014 BMW (F31) 335 d
                2011 Mini One D
                2007 Kawasaki ZX6R
                1997 Honda VFR

1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
                1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DArtagnan Bekijk Berichten
                  Je hebt gelijk wat die 204 PK betreft, al is 90 NM koppel niet te versmaden (530 d vs 525 d) én ik twijfelde ook om terug voor 535 d te gaan - BIV identiek.. Anderszijds - het bleef + 4.000 Euro verschil... en nieuwe 530 d is bijna identiek aan mijn E61 535 d qua cijfers (20 nm minder, 27 PK minder)... die al zo overkill is ... edoch zo leuk :-) Enfin, voor mij was de 530 d het compromis tussen ratio (525 d zonder twijfel) en emotie (535 d).. ..

Knappe combo trouwens je 525 d...
                  Merci

trouwens je moet nog iets hebben waar je naar uitkijkt voor de volgende hé
                  Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Knappe klassieke config.

Comment

• Knap, maar de velgen mochten een maatje groter zijn.
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                        Knap, maar de velgen mochten een maatje groter zijn.
                        Misstaat imo zeker niet op zo'n klassieke kleurencombinatie.

Comment

• Mankeert imo een zwarte dakhemel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                            Knap, maar de velgen mochten een maatje groter zijn.
                            Integendeel, de velgmaat is juist perfect, toch vanuit optisch standpunt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                              Koffer sluit idd veel zachter .... Vroeger was dat echt met een 'doef' nu trekt die zich zachtjes dicht.
                              Als de wagen een beetje met zijn kont bergaf staat moet je wel opletten als het regent ... Ofwel ligt dat aan het feit dat de mijne zo goed gewaxit is ... Maar ik kreeg daar gisteren een serieuse douche .... Ik denk dat het gootje dat moet dienen om dat aflopende water af te leiden niet diep genoeg is .... Water liep van het dak naar binnen op de afdekhoes ... En aangezien die dan een afdak maakt in de andere richting ... Loopt het gewoon 'in' de koffer .... Ook heb ik nu op die hoes allemaal van die watersporen ....
                              Dan zit ik met een A4 avant met net hetzelfde probleem... vrij vervelend eigenlijk en die watersporen op de afschermdoek krijg je er moeilijk van af bij de mijne... En ja hij staat ook perfect in de Blackfire wax... het water rolt er dan idd zo van af....

Comment

• Bij die blauwe F11: velgen een maatje groter en schaduwlijn. Dan is hij helemaal af wat mij betreft.
                                Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Ze hadden er beter een echte wasmachine ingestoken. Op deze manier kan je goochelen met afmetingen. Een echte wasmachine heeft aan de achterkant nog een hele hoop van uitsteeksels. Ik vraag me af of die erin zou passen. Je zou dan al de volledige zetelrij moeten platgooien. Maar het koffer is wel groot inderdaad.

Comment

Knappe klassieke config.

Zeer herkenbaar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                      Zeer herkenbaar!
                                      Forceer eens die velgen!

Comment

Forceer eens die velgen!
                                        i know! Die velgen wou ik voor de onze. Helaas...

Comment

• Space grijs blijft toch ook knap...

Deze mist enkel dakrails imo.

Comment

Working...
                                          X