Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Deze ligt duidelijk lager dan die van Wannes. Hoogstwaarschijnlijk heeft deze de sportophanging.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• eh tiens.... dat heeft veel weg van de mijne, enfin de mijne die nog gemaakt moet worden :-)
        2014 BMW (F31) 335 d
        2011 Mini One D
        2007 Kawasaki ZX6R
        1997 Honda VFR

1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
        1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
          Waw, knap interieur!! Is dat een M interieur zonder leder ofzo?

Comment

• Knap met die ///M kleuren erin,eigenlijk liever dit dan leer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
              Knap met die ///M kleuren erin,eigenlijk liever dit dan leer
              Spijtig genoeg ga je dat in belgie niet veel tegenkomen ... Ze hebben dat bij BMW zo geregeld dat het in geen enkel pack staat ... En je dus meer moet betalen voor het stoffen dan voor het lederen interieur...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                Spijtig genoeg ga je dat in belgie niet veel tegenkomen ... Ze hebben dat bij BMW zo geregeld dat het in geen enkel pack staat ... En je dus meer moet betalen voor het stoffen dan voor het lederen interieur...
                Door al die packs tegenwoordig die je kan combineren verplichten ze de mensen idd bijna van leder te nemen.

Comment

euh, dit klopt niet volgens mij.

wat je ziet is het standaard interieur van het M-Pack...

als je dan geen leder kiest, krijg je dit.
                  Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                    euh, dit klopt niet volgens mij.

wat je ziet is het standaard interieur van het M-Pack...

als je dan geen leder kiest, krijg je dit.
                    Wat je zegt is juist, maar vanaf een bepaalde "line" (gecombineerd met M Sportpakket) zit er leder op. Kan je waarschijnlijk weglaten, maar je betaalt er wel voor.
                    Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                      Wat je zegt is juist, maar vanaf een bepaalde "line" (gecombineerd met M Sportpakket) zit er leder op. Kan je waarschijnlijk weglaten, maar je betaalt er wel voor.
                      Tja, natuurlijk, als je alle packs en opties tegelijk neemt dan zit er overlap die je niet kunt recupereren. Persoonlijk vind ik het raar om enerzijds het m-pack te nemen en dat dan te combineren met opties/paketten die eerder op comfort en luxe zijn afgestemd. Dan krijg je zo van die dingen als een m-pack in combinatie met houtinleg, leder, allerlei gadget opties en een slappe motor. Als je voor sportief ga dan bestaat de kunst er juist uit van je te beperken tot die opties die het sportieve karakter versterken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                        dat kan idd kloppen...
                        Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                          Tja, natuurlijk, als je alle packs en opties tegelijk neemt dan zit er overlap die je niet kunt recupereren. Persoonlijk vind ik het raar om enerzijds het m-pack te nemen en dat dan te combineren met opties/paketten die eerder op comfort en luxe zijn afgestemd. Dan krijg je zo van die dingen als een m-pack in combinatie met houtinleg, leder, allerlei gadget opties en een slappe motor. Als je voor sportief ga dan bestaat de kunst er juist uit van je te beperken tot die opties die het sportieve karakter versterken.

je kan natuurlijk ook al die dingen combineren met een sterke motor en dan zie ik niet in wat er minder sportief zou zijn!

nee in mijn geval was ik dat donkere interieur in combinatie met die alu een beetje beu gezien ... en heb ik dus ook geen rekening moeten houden om alles te laten vallen om toch maar die stoffen zetels over te houden ... ik heb zelfs een pano dak genomen tegen mijn goesting omdat het anders duurder uitkwam ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                            Zeer herkenbaar!
                            En dit zijn de Styling 328 toch?
                            Op foto's is het soms moeilijk te zien of het de 331 of 328 zijn, IRL zie je het wel.
                            2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                            2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                            2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                            2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

Wat belachelijk van BMW,bij Mercedes hebben bijna allemaal AMG pack's half stof/leder zetels en die zijn gewoon gratis in het pack.

Comment

• Bij BMW 's M-pack is dat idem ditto... maar als je wat voordeel wil halen van de andere packs.. riskeer je dat leer inbegrepen is in die packs en kan je het er niet uithalen - net zoals Wannes het exclusive line + wou nemen, maar geen panorama dak...
                                2014 BMW (F31) 335 d
                                2011 Mini One D
                                2007 Kawasaki ZX6R
                                1997 Honda VFR

1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
                                1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                  Space grijs blijft toch ook knap...
                                  Spacegrau is mijn bestelde kleur.. nu vraag ik mij af.. die niertjes... in zwart of niet (heb zwarte rails en raamafwerking..)... twijfel want hou dingen graag origineel... maar 't zou wel mooi zijn denk ik.. 120 Euro is nu ook niet de kost .. dus.. mmm. eens over slapen :-)
                                  2014 BMW (F31) 335 d
                                  2011 Mini One D
                                  2007 Kawasaki ZX6R
                                  1997 Honda VFR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DArtagnan Bekijk Berichten
                                    Spacegrau is mijn bestelde kleur.. nu vraag ik mij af.. die niertjes... in zwart of niet (heb zwarte rails en raamafwerking..)... twijfel want hou dingen graag origineel... maar 't zou wel mooi zijn denk ik.. 120 Euro is nu ook niet de kost .. dus.. mmm. eens over slapen :-)
                                    Is zeker niet mis, maar ik zie de meerwaarde ervan niet in.

Comment

• Iemand een idee wanneer het BMW Online systeem in Belgie actief zal zijn.

Wat is eigenlijk het verschil met BMW ConnectedDrive ? Schijnbaar is het ConnectedDrive in Belgie al operationeel. Wat houdt dit in ?

Comment

• Ah, das BMW TeleServices. Is een optie die ervoor zorgt dat je zelf eigenlijk niets meer moet regelen. Uw BMW laat dan de garage weten dan er een onderhoud nodig is bv en dan bellen zij u op om een afspraak te maken.

Wel vreemd dat uwe X5 naar Duitsland belt

Comment

• Hier nog een test: (525d en 530d)

Nissan introduceert een compleet nieuw type auto. De Qashqai houdt het midden tussen een terreinauto en een personenauto, biedt volop ruimte en is uiterst praktisch. Wel de lusten, niet de lasten.

+ volop rijplezier
                                          + moderne, bruikbare techniek
                                          + supersnel, onwaarschijnlijk zuinig

- (te) kleine buitenspiegels
                                          - alleen compleet met kostbare opties
                                          - weinig hoofdruimte achterin met zonnedak

Comment

Working...
                                          X