Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 't Zou ook m'n keuze zijn, vandaag, op een '1 met M Pack. Vet. (en zie je omzeggens nooit)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      't Zou ook m'n keuze zijn, vandaag, op een '1 met M Pack. Vet. (en zie je omzeggens nooit)
      Geen carbonschwarz met alu sierstrip en dakrails op de F11?

Een 1 en 3 met M-pack (of laat ons zeggen edition sport) zijn ook in bluewater .

Comment

• Ik vind deze 5 touring persoonlijk de mooiste auto die momenteel te koop is
        2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
        2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
        2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
        2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
        2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• In z'n segment dan toch hopelijk, anders is het maar triestig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            In z'n segment dan toch hopelijk, anders is het maar triestig.
            Het is spijtig om te zeggen, maar het is zeker zo binnen z'n segment. Ik denk dat de nieuwe A6 er niet zoveel aan gaat veranderen. Spijtig, want wat de vorige 5 betrof, waren de rollen bij mij toch wel omgekeerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
              Het is spijtig om te zeggen, maar het is zeker zo binnen z'n segment. Ik denk dat de nieuwe A6 er niet zoveel aan gaat veranderen. Spijtig, want wat de vorige 5 betrof, waren de rollen bij mij toch wel omgekeerd.
              Hoe kan je nu al zeggen dat de nieuwe A6 daar weinig zal aan veranderen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                begin die bandjes dan al maar te zoeken ... er waren er 14dagen geleden nog maar 8 in heel duitsland
                ze hebben nog tot 3/7/2011 om er te produceren want dan moeten ze erop staan.

bestelbon is in de maak vandaag...
                Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten

Nu al bestellen voor levering in Juli? Waarom doe jij dit zo snel, ze zitten toch maar aan een leveringsperiode van 8 à 9 weken?.....of gaat het enkel over je velgen/banden?...
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                    Idd dé kleur voor M-pack...
                    Leuk :-) Dat is dus mijn kleur (Spacegrau toch ?) :-)
                    2014 BMW (F31) 335 d
                    2011 Mini One D
                    2007 Kawasaki ZX6R
                    1997 Honda VFR

1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
                    1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                      Nu al bestellen voor levering in Juli? Waarom doe jij dit zo snel, ze zitten toch maar aan een leveringsperiode van 8 à 9 weken?.....of gaat het enkel over je velgen/banden?...
                      Nope, gaat over volledige wagen.

Ik bestel voor eind 2010, omdat ik anders de fleetactie 'gratis metaalkleur' verlies. Is toch een optie van 1050€ incl.

Heb van de concessie gehoord dat er géén acties in 2011 zullen komen op de 5, althans niet in het begin van het jaar (autosalon)..
                      Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Tiens, dat valt me toch een beetje tegen, ik heb deze morgen in mijn E61 een nieuwe wasmachine in de verpakking vervoerd, zonder de zetels plat te leggen.
                        2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
                        2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
                        2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
                        1999 Volvo V70 classic 2.5d
                        1967 Volvo 123 GT

Comment

• Wij kregen ons wasmachine zelfs in een Ford Fiesta..
                          BMW E61 525d LCI '09
                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                          Fiesta Red Edition '16

Comment

• Ik ben geen expert van wasmachine's maar dat lijkt mij nu toch wel een serieus groot exemplaar te zijn, toch in vergelijking met die achterbank en hoofdsteun, ruimte van de koffer, ...

Comment

Ben ook es curieus.. nog geen leveringstijd gekregen op bestelling accessoire wintervelg set... Deze zijn aangevraagd.. (V281, in 18 inch)

2014 BMW (F31) 335 d
                              2011 Mini One D
                              2007 Kawasaki ZX6R
                              1997 Honda VFR

1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
                              1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DArtagnan Bekijk Berichten
                                Ben ook es curieus.. nog geen leveringstijd gekregen op bestelling accessoire wintervelg set... Deze zijn aangevraagd.. (V281, in 18 inch)

Ik had eerst de 17" 236 styling besteld , dit met de Continental TS810S banden.
                                Nu toch laten veranderen naar deze 18" 281 velgen wat toch wel beter zal staan onder de 5.
                                Ook de Dunlops hierop lijken beter de de Continental. Garage heeft ze besteld en schijnbaar geen probleem om te leveren.

Comment

Nope, gaat over volledige wagen.

Ik bestel voor eind 2010, omdat ik anders de fleetactie 'gratis metaalkleur' verlies. Is toch een optie van 1050€ incl.

Heb van de concessie gehoord dat er géén acties in 2011 zullen komen op de 5, althans niet in het begin van het jaar (autosalon)..
                                  Tja, dat van die metaalkleur had ik al eens eerder gelezen en zoals reeds vermeld weet de verkoper van niets....
                                  Wat het autosalon betreft wist ie me nog te vertellen zou het hier enkel gaan om sterk verlaagde autoleningen waar de gewone banken niet aankunnen....

Zou graag willen weten waar jij je wagen (gaat) bestellen en hoeveel fleetkorting je daar gekregen hebt, mag in PM uiteraard ook...
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Tja, dat van die metaalkleur had ik al eens eerder gelezen en zoals reeds vermeld weet de verkoper van niets....
                                    Wat het autosalon betreft wist ie me nog te vertellen zou het hier enkel gaan om sterk verlaagde autoleningen waar de gewone banken niet aankunnen....

Zou graag willen weten waar jij je wagen (gaat) bestellen en hoeveel fleetkorting je daar gekregen hebt, mag in PM uiteraard ook...

Mijn verkoper wist ook niks van de 'gratis metaalkleur ' . Heb wel een mooie korting gekregen.
                                    Leasingaanvraag heb ik nog niet gedaan omdat er met het autosalon speciale acties zijn . Speciale leasingtarieven zullen begin volgend jaar gekend zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
                                      Mijn verkoper wist ook niks van de 'gratis metaalkleur ' . Heb wel een mooie korting gekregen.
                                      Leasingaanvraag heb ik nog niet gedaan omdat er met het autosalon speciale acties zijn . Speciale leasingtarieven zullen begin volgend jaar gekend zijn.
                                      die gratis metaalkleur is enkel voor fleetklanten.

Comment

• IK heb mijn F11 in bestelling staan en wordt eind dit jaar geleverd in de garage .
                                        Iemand een idee hoe lang je voor aflevering nog iets kan veranderen aan de configuratie ?

Ik twijfel nu toch of ik niet beter de damping control erbij genomen had en dit na het lezen van sommige tests. Ik heb enkel testgereden met de standaard ophanging .
                                        Iemand met beide gereden en zit daar toch serieus verschil op ? En gebruik je de DDC nog wel na enige tijd ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
                                          IK heb mijn F11 in bestelling staan en wordt eind dit jaar geleverd in de garage .
                                          Iemand een idee hoe lang je voor aflevering nog iets kan veranderen aan de configuratie ?

Ik twijfel nu toch of ik niet beter de damping control erbij genomen had en dit na het lezen van sommige tests. Ik heb enkel testgereden met de standaard ophanging .
                                          Iemand met beide gereden en zit daar toch serieus verschil op ? En gebruik je de DDC nog wel na enige tijd ?
                                          Gewoon even een belletje naar de verkoper en die kan u zo zeggen of de config. nog open staat en er eventueel nog
                                          veranderingen mogelijk zijn.

Ik ben van mening als je het niet kent ga je er ook niet echt spijt van krijgen, als het een optie is dat je ooit gehad hebt
                                          en je hebt er veel plezier aan gehad en het dan bij een nieuwe wagen weglaten is erger.
                                          2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                                          2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                                          2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                                          2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

Working...
                                          X