Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Misschien toch maar zo laten . Is waar wat je zegt , als je het niet kent ga je het niet missen.
    Ik vond trouwens tijdens het testrijden, met standaard ophanging, dat de F11 fantastisch reed.

    En de grootste vraag , ga je het gebruiken ?! Natuurlijk tijdens al die autotests door journalisten wordt dit uitvoerig getest maar tijdens dagelijks gebruik ?

    Comment


    • Ik ervaar dat zo'n instelbare zaken na verloop van tijd toch altijd in dezelfde stand blijven staan. Tenzij misschien voor een echte liefhebber, die daar graag mee speelt. Ik kan me b.v. goed inbeelden dat Wannes bij gewone werkritjes 'm op comfort laat staan, maar als 'ie 'es zin heeft om bochtjes te pikken of nen dwarf in één of ander spel dat te hard in z'n kont zit te krabben eraf wil rijden, wel meteen voor Sport kiest.

      Ik vind 't een behoorlijk verschil, een standaard ophanging versus een gestuurde. 'Ie is meteen comfortabeler én sportiever. Maar 't kost een hap. Tough one...

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Ik ervaar dat zo'n instelbare zaken na verloop van tijd toch altijd in dezelfde stand blijven staan. Tenzij misschien voor een echte liefhebber, die daar graag mee speelt. Ik kan me b.v. goed inbeelden dat Wannes bij gewone werkritjes 'm op comfort laat staan, maar als 'ie 'es zin heeft om bochtjes te pikken of nen dwarf in één of ander spel dat te hard in z'n kont zit te krabben eraf wil rijden, wel meteen voor Sport kiest.

        Ik vind 't een behoorlijk verschil, een standaard ophanging versus een gestuurde. 'Ie is meteen comfortabeler én sportiever. Maar 't kost een hap. Tough one...
        ik gebruik dat idd wel frequent !

        op de gewone baan staat hij op normaal en wil ik er eentje wat sneller inhalen dan trek ik even aan mijn flippers ..kom ik op de snelweg dan zwier ik hem ik sport en staat alles op scherp de pook laat ik normaal staan , want dan komt hij nadat ik de flippers heb gebruikt automatisch terug in zijn ideale versnelling .. als je de pook op S zet moet je zelf blijven schakelen en meestal is het toch maar een momentopname... als ik in A'pen kom zet ik hem in comfort ...a zulke slechte wegen ...
        de sport+ heb ik nog niet echt veel gebruikt .. omdat het nog geen 5 dagen droog was sinds ik hem heb en omdat ik niet weet hoe ver hij de slip gaat toelaten

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
          ik gebruik dat idd wel frequent !

          op de gewone baan staat hij op normaal en wil ik er eentje wat sneller inhalen dan trek ik even aan mijn flippers ..kom ik op de snelweg dan zwier ik hem ik sport en staat alles op scherp de pook laat ik normaal staan , want dan komt hij nadat ik de flippers heb gebruikt automatisch terug in zijn ideale versnelling .. als je de pook op S zet moet je zelf blijven schakelen en meestal is het toch maar een momentopname... als ik in A'pen kom zet ik hem in comfort ...a zulke slechte wegen ...
          de sport+ heb ik nog niet echt veel gebruikt .. omdat het nog geen 5 dagen droog was sinds ik hem heb en omdat ik niet weet hoe ver hij de slip gaat toelaten

          Ik heb nu wel de sportautomaat dus ik heb ook een sportstand waar de automaat sneller reageert. Ik vond de testwagen met standaard ophanging al veel zachter rijden dan mijn huidige A6. Ga het maar zo laten.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
            de sport+ heb ik nog niet echt veel gebruikt .. omdat het nog geen 5 dagen droog was sinds ik hem heb en omdat ik niet weet hoe ver hij de slip gaat toelaten
            da valt wel mee hoor. heb het eens geprobeerd met de testwagen die ik voor enkele uren mee heb gekregen en hij stopt op tijd
            Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
              ik gebruik dat idd wel frequent !

              op de gewone baan staat hij op normaal en wil ik er eentje wat sneller inhalen dan trek ik even aan mijn flippers ..kom ik op de snelweg dan zwier ik hem ik sport en staat alles op scherp de pook laat ik normaal staan , want dan komt hij nadat ik de flippers heb gebruikt automatisch terug in zijn ideale versnelling .. als je de pook op S zet moet je zelf blijven schakelen en meestal is het toch maar een momentopname... als ik in A'pen kom zet ik hem in comfort ...a zulke slechte wegen ...
              de sport+ heb ik nog niet echt veel gebruikt .. omdat het nog geen 5 dagen droog was sinds ik hem heb en omdat ik niet weet hoe ver hij de slip gaat toelaten
              'k Bedoelde eigenlijk de ophanging.

              Comment


              • et voila...

                sinds vanmiddag

                een trotse eigenaar van een ondertekende bestelbon voor een F11 525d (méjallesderoependeraon)
                Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                  et voila...

                  sinds vanmiddag

                  een trotse eigenaar van een ondertekende bestelbon voor een F11 525d (méjallesderoependeraon)
                  En wa is 'méjallesderoependeraon'. We zijn benieuwd naar de configuratie.

                  Comment


                  • Proficiat. Nu aftellen. En ja post de speclist 'es?

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      En ja post de speclist 'es?
                      Om 'm dan onder de neus te vrijven dat het niet méjallesderoependeraon is?
                      Smilin' Jack - Speed Pilot

                      Comment


                      • Zo rijden er gene, denk ik. Hebt ge die optielijst al gezien? Plus een 525d kan ni alles hebben, omdat er - dacht ik - een bepaalde optie was die enkel voor de 530's en hoger beschikbaar is.

                        Nee, gewoon interesse.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          'k Bedoelde eigenlijk de ophanging.
                          wel de ophanging veranderd ook mee ...

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                            wel de ophanging veranderd ook mee ...
                            Ge bedoelt met de damping control optie ?

                            Met de sportknop van de sportautomaat veranderd toch enkel de reactie van de automaat dacht ik .

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
                              Ge bedoelt met de damping control optie ?

                              Met de sportknop van de sportautomaat veranderd toch enkel de reactie van de automaat dacht ik .
                              wel ja met de ADC he

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
                                En wa is 'méjallesderoependeraon'. We zijn benieuwd naar de configuratie.
                                Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Proficiat. Nu aftellen. En ja post de speclist 'es?
                                BMW 525d Touring
                                Kleur & Binnenbekleding

                                Spacegrau
                                Leder Dakota Schwarz
                                Opties
                                M sportpakket
                                M sportstuur
                                M Aërodynamicapakket
                                Shadow Line hochglänzend
                                Hemelbekleding Anthrazit
                                Exclusive Line Plus
                                Dynamic Damping Control
                                Alu velgen styling 350M 18" (worden de wintervelgen)
                                Comforttoegang
                                Achteruitrijcamera
                                Dakrails in Shadow Line hoogglanzend
                                Panoramisch doorschijnend schuifdak
                                Kofferruimtepakket
                                Automatische dimmende binnen- en buitenspiegels
                                Comfortzetels vooraan met elektrische regeling
                                Verwarmde zetels vooraan
                                Decoratieve lijsten in Aluminium Hexagon
                                Elektronisch gestuurde airconditioning, 4 zone regeling
                                Sfeerverlichting
                                Hogedrukreiniging koplampen
                                Park Distance Control(PDC)
                                Xenonlichten
                                Adaptive Headlights
                                Navigatiesysteem Professional
                                GSM-voorbereiding (Bluetooth)
                                HiFi-systeem Professional
                                USB-aansluiting
                                Innovation Line
                                Park Assist
                                Head-Up Display
                                Speed Limit Info
                                Runflat banden
                                Sportautomatische versnellingsbak
                                Automatische bediening van de achterklep
                                Zonder monogram
                                Voorruit met infrarood reflecterende laag
                                Automatisch dimmende binnenspiegel
                                Actieve zetelventilatie vooraan
                                Lendensteun vooraan
                                Verwarmde achterzetels
                                Internet
                                BMW TeleServices
                                Combox controller
                                Zonnewerende ramen achter
                                Verwarmd stuurwiel
                                Stolen Vehicle Tracking
                                20" light alloy cross spoke 312 (wielen zomer)
                                et voila...

                                't is nen 'bijanallesderoependeroan'
                                Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

                                Comment


                                • gaat een dikke ketel zijn !! proficiat kerel !

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                    gaat een dikke ketel zijn !! proficiat kerel !
                                    Muchas gracias!!!
                                    Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

                                    Comment


                                    • machtige car voor zo'n jonge gast. Proficiat, ben benieuwd...

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                        machtige car voor zo'n jonge gast.
                                        coming from a guy who's 26... to a guy who's 32
                                        Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

                                        Comment


                                        • Ik voel me plots al veel jonger ;-)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X