Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk BerichtenBMW 525d Touring
Kleur & Binnenbekleding
Spacegrau
Leder Dakota Schwarz
Opties
M sportpakket
M sportstuur
M Aërodynamicapakket
Shadow Line hochglänzend
Hemelbekleding Anthrazit
Exclusive Line Plus
Dynamic Damping Control
Alu velgen styling 350M 18" (worden de wintervelgen)
Comforttoegang
Achteruitrijcamera
Dakrails in Shadow Line hoogglanzend
Panoramisch doorschijnend schuifdak
Kofferruimtepakket
Automatische dimmende binnen- en buitenspiegels
Comfortzetels vooraan met elektrische regeling
Verwarmde zetels vooraan
Decoratieve lijsten in Aluminium Hexagon
Elektronisch gestuurde airconditioning, 4 zone regeling
Sfeerverlichting
Hogedrukreiniging koplampen
Park Distance Control(PDC)
Xenonlichten
Adaptive Headlights
Navigatiesysteem Professional
GSM-voorbereiding (Bluetooth)
HiFi-systeem Professional
USB-aansluiting
Innovation Line
Park Assist
Head-Up Display
Speed Limit Info
Runflat banden
Sportautomatische versnellingsbak
Automatische bediening van de achterklep
Zonder monogram
Voorruit met infrarood reflecterende laag
Automatisch dimmende binnenspiegel
Actieve zetelventilatie vooraan
Lendensteun vooraan
Verwarmde achterzetels
Internet
BMW TeleServices
Combox controller
Zonnewerende ramen achter
Verwarmd stuurwiel
Stolen Vehicle Tracking
20" light alloy cross spoke 312 (wielen zomer)
et voila...
't is nen 'bijanallesderoependeroan'
Dikke ketel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMiljaar ja. Da's ... wat? ... 95% van de complete optielijst?
Dikke ketel!
moehahahahahHorsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichtencoming from a guy who's 26... to a guy who's 32Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk BerichtenIk voel me plots al veel jonger ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk ben eerder ook zoals jou (zie mijn auto, net hetzelfde), maar toch nog eens even voor de zekerheid: de meerprijs voor een 530d of een 535d vind je 't niet waard?
de 530d sowieso zeker niet, want je betaalt voor de 535d evenveel BIV en de meerprijs vs standaardopties tussen de 530d en de 535d is te verwaarlozen.
en trouwens, je moet altijd ruimte laten voor verbetering héHorsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Kleur & Binnenbekleding
Spacegrau
Leder Dakota Schwarz
Opties
M sportpakket
M sportstuur
M Aërodynamicapakket
Shadow Line hochglänzend
Hemelbekleding Anthrazit
Exclusive Line Plus
Dynamic Damping Control
Comforttoegang
Achteruitrijcamera
Kofferruimtepakket
Verwarmde zetels vooraan
Sfeerverlichting
Xenonlichten
Adaptive Headlights
USB-aansluiting
Innovation Line
Park Assist
Head-Up Display
Speed Limit Info
Runflat banden
Zonder monogram
Lendensteun vooraan
Verwarmde achterzetels
Internet
BMW TeleServices
Combox controller
Verwarmd stuurwiel
Stolen Vehicle Tracking
et voila...
Klopt dit wel? Volgens mij kan de Head-up display niet samen besteld worden met de warmtewerende voorruit....
Wordt wel een heeeele dikke bak trouwens.
Comment
-
Kleur & Binnenbekleding
Spacegrau
Leder Dakota Schwarz
Opties
M sportpakket
M sportstuur
M Aërodynamicapakket
Shadow Line hochglänzend
Hemelbekleding Anthrazit
Exclusive Line Plus
Dynamic Damping Control
Comforttoegang
Achteruitrijcamera
Kofferruimtepakket
Verwarmde zetels vooraan
Sfeerverlichting
Xenonlichten
Adaptive Headlights
USB-aansluiting
Innovation Line
Park Assist
Head-Up Display
Speed Limit Info
Runflat banden
Zonder monogram
Lendensteun vooraan
Verwarmde achterzetels
Internet
BMW TeleServices
Combox controller
Verwarmd stuurwiel
Stolen Vehicle Tracking
et voila...
En "enkele" opties zouden er voormij te veel aan zijn. Maar die velgen: 350M voor de winter & 312 in de zomer.... Schitterende keuze...alhoewel ik het voor ons gebruik niet zou nemen, vrees dat het comfort hiermee zal verminderen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk ben eerder ook zoals jou (zie mijn auto, net hetzelfde), maar toch nog eens even voor de zekerheid: de meerprijs voor een 530d of een 535d vind je 't niet waard?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk BerichtenBwa eigenlijk niet.
de 530d sowieso zeker niet, want je betaalt voor de 535d evenveel BIV en de meerprijs vs standaardopties tussen de 530d en de 535d is te verwaarlozen.
en trouwens, je moet altijd ruimte laten voor verbetering héPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenNIET DOEN!!! De extra opties die je incl. hebt bij een 530 of 535d zijn de ruime meerprijs niet waard. Daarbij komt nog de BIV die mensen met gezond verstand (ik reken jou tot hen) toch nutteloos weg gesmeten geld vinden.
al goed dat ik geen gezond verstand heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenal goed dat ik geen gezond verstand hebPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk BerichtenKlopt dit wel? Volgens mij kan de Head-up display niet samen besteld worden met de warmtewerende voorruit....
close but not cigar...
Je kan de Head-up display niet combineren met de voorruit met grijze boord, maar wel met de warmtewerende voorruit... (ik wou eerst de eerste nemen, vandaar dat ik het weet)Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenGraag gedaan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenNIET DOEN!!! De extra opties die je incl. hebt bij een 530 of 535d zijn de ruime meerprijs niet waard. Daarbij komt nog de BIV die mensen met gezond verstand (ik reken jou tot hen) toch nutteloos weg gesmeten geld vinden.
Ik heb enkel met de 530d gereden (en een 525d touring achter me aan gehad), en nog niet met een 535d, maar ik ben er zeker van dat die auto nog 'es een pak krachtiger (en lineairder) is. En dat vind ik zeker wel geld waard. Hoeveel precies, da's weer iets anders. Met een tight(er) budget zou ik, denk ik, voor de 525d gaan en die nadien laten chippen. Met een iets ruimer budget zou ik sowieso de 535d nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk volg je helaas niet.
Ik heb enkel met de 530d gereden (en een 525d touring achter me aan gehad), en nog niet met een 535d, maar ik ben er zeker van dat die auto nog 'es een pak krachtiger (en lineairder) is. En dat vind ik zeker wel geld waard. Hoeveel precies, da's weer iets anders. Met een tight(er) budget zou ik, denk ik, voor de 525d gaan en die nadien laten chippen. Met een iets ruimer budget zou ik sowieso de 535d nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk BerichtenIk zou ook een 525d nemen en chippen. Is de meerprijs van een 535d het dan nog waard? Want meerprijs + extra biv is toch al een hele hap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk volg je helaas niet.
Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk BerichtenIk zou ook een 525d nemen en chippen. Is de meerprijs van een 535d het dan nog waard? Want meerprijs + extra biv is toch al een hele hapPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment