Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
    Enkel bij de handgeschakelde 5.

Ik zit er ook niet echt oo te wachten, maar had het zeker niet erg gevonden. Je kunt het ook steeds uit zetten dus.
    Bij mij zal het een manuele bak zijn, en het eerste dat ik zal uitzetten is die start/stop functie ! Ik denk niet dat dit echt gezond is voor uw motor als je niet eerst 20-30 km warm gereden hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svdb Bekijk Berichten
      Bij mij zal het een manuele bak zijn, en het eerste dat ik zal uitzetten is die start/stop functie ! Ik denk niet dat dit echt gezond is voor uw motor als je niet eerst 20-30 km warm gereden hebt.
      Bij VW moet de wagen eerst warm zijn, batterij volgeladen,... vooraleer dat werkt. Zal bij BMW ook wel zo zijn?

Comment

Enkel bij de handgeschakelde 5.

Ik zit er ook niet echt oo te wachten, maar had het zeker niet erg gevonden. Je kunt het ook steeds uit zetten dus.
        Ik heb een tijdje geleden een 320d als vervangwagen gehad met start/stopfunctie. Mij stoorde geenszins.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk Berichten
          Bij VW moet de wagen eerst warm zijn, batterij volgeladen,... vooraleer dat werkt. Zal bij BMW ook wel zo zijn?

Als de motor nog te koud is, valt de motor niet stil..

Comment

Heb jij een 520 d met manuele bab besteld?

Dacht toch dat jij had testgereden met een sportautomaat?
            2014 BMW F32 420 dA M-pakket
            2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
            2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
            2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Kan nooit goed zijn als je goed doorgetrokken hebt en je terug voor een stoplicht staat dat diene motor onmiddellijk afspringt!

Voor de rest staat geschreven dat je best de wagen 1.5 min laten draaien voor een goede nasmering van de turbo voor je hem stillegt .

Comment

Heb jij een 520 d met manuele bab besteld?

Dacht toch dat jij had testgereden met een sportautomaat?
                Yep, ik heb met manuele bak besteld. Heb 2 testritten gedaan met automaat. Eerste maal was ik ferm onder de indruk, en moest ik dit hebben. De tweede maal stoorde mij dit al als ik aan het optrekken was van 0 tot 100km/h dat ik niets moest doen, enkel op de gas duwen. Dan in het stad moest ik constant op mijn rem duwen. Dus de tweede keer was ik ervan overtuigd dat het niets voor mij is. Zeg nooit nooit, maar nu niet besteld.
                Het is wel een fantastisch stukje techniek die 8-bak, maar omdat ik niet veel in de file sta (voor mij de enige reden om een automaat te kopen), heb ik dit niet nodig.
                Heb dan navigatiepack gekocht ipv automaat.

Comment

• Hier is mijn configuratie :

F10 520 d 163 pk
                  Sophisto grau
                  Leder Dakota Schwarz

Business Line Plus

PDC
                  Navi Business (misschien nog een upgrade naar Navi professional)
                  GSM Bluetooth
                  USB

Xenon + hogedrukreiniging koplampen
                  Sportstuur
                  Sportzetels
                  Runflats
                  Electrische trekhaak
                  En nog een paar andere kleine prullen

Comment

Hier is mijn configuratie :

F10 520 d 163 pk
                    Sophisto grau
                    Leder Dakota Schwarz

Business Line Plus

PDC
                    Navi Business (misschien nog een upgrade naar Navi professional)
                    GSM Bluetooth
                    USB

Xenon + hogedrukreiniging koplampen
                    Sportstuur
                    Sportzetels
                    Runflats
                    Electrische trekhaak
                    En nog een paar andere kleine prullen
                    Denk wel dat je er geen spijt van zal hebben om de navi prof te nemen.

De beste prestaties haalt de 520 d in wel combinatie met de sportautomaat

Comment

Maakt geen verschil in prestaties tussen een automaat of sportautomaat!

Het zijn enkel de flippers achter het stuur die je erbij krijgt bij een sportautomaat(die men nooit of zelden zal gebruiken, want men kan nooit sneller schakelen dan de automaat zelf)!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                        Maakt geen verschil in prestaties tussen een automaat of sportautomaat!

Het zijn enkel de flippers achter het stuur die je erbij krijgt bij een sportautomaat(die men nooit of zelden zal gebruiken, want men kan nooit sneller schakelen dan de automaat zelf)!
                        Over dat laatste ben ik het eens maar bij de sportautomaat heb je dat knopje waarbij je uit 3 standen kan kiezen
                        met snellere reacties van motor en versnellingsbak in sportstand.

Dan denk ik dat je bij kickdown gas toch sneller aan de 100 zult zitten dan in normaal stand omdat de motor en versnellingsbak sneller reageren.

Comment

Denk wel dat je er geen spijt van zal hebben om de navi prof te nemen.

De enige reden dat ik dit zou doen, is niet voor de functionaliteit, maar voor die zwarte flappen aan de zijkant vd navi business tov navi professional.

Plus 680 euro voor 2 zwarte flappen minder.

Comment

Over dat laatste ben ik het eens maar bij de sportautomaat heb je dat knopje waarbij je uit 3 standen kan kiezen
                            met snellere reacties van motor en versnellingsbak in sportstand.

Dan denk ik dat je bij kickdown gas toch sneller aan de 100 zult zitten dan in normaal stand omdat de motor en versnellingsbak sneller reageren.
                            Dat peins ik ook !

Comment

• Ik zou zeker de Navi Pro nemen, en niet alleen om dat dat een breder scherm is.

Muziek opslaan, internet,... dat heb je allemaal niet met de gewone navi of ben ik verkeerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                Ik zou zeker de Navi Pro nemen, en niet alleen om dat dat een breder scherm is.

Muziek opslaan, internet,... dat heb je allemaal niet met de gewone navi of ben ik verkeerd?
                                Dat is juist, maar als ik mijn ipod of usb stick kan inpluggen ben ik content (en dat kan ik zonder navi pro) , en internet in de wagen interesseert mij niet.
                                Dus voor mij is het puur esthetisch....
                                Heb nog tijd om te veranderen van gedacht.

Comment

Dat is juist, maar als ik mijn ipod of usb stick kan inpluggen ben ik content (en dat kan ik zonder navi pro) , en internet in de wagen interesseert mij niet.
                                  Dus voor mij is het puur esthetisch....
                                  Heb nog tijd om te veranderen van gedacht.
                                  Ge kunt ook DVD's afspelen met da groot scherm. Best tof in de file...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                    Ge kunt ook DVD's afspelen met da groot scherm. Best tof in de file...
                                    ja inderdaad en ook Triple Tuner ipv Double Tuner. (weet wel niet juist wat dat inhoud)

Kun je ook films die op een USB stick staan afspelen?

Comment

ja inderdaad en ook Triple Tuner ipv Double Tuner. (weet wel niet juist wat dat inhoud)

Kun je ook films die op een USB stick staan afspelen?
                                      Geen idee of ge films kunt afspelen vanop usb stick. Zal dat waarschijnlijk niet nodig hebben.

Nen triple klinkt beter dan dubbel hé

Comment

Geen idee of ge films kunt afspelen vanop usb stick. Zal dat waarschijnlijk niet nodig hebben.

Nen triple klinkt beter dan dubbel hé
                                        Ah voila se, zeker een reden om voor de prof te gaan.

Ik zou het in ieder geval zeker doen, in een 5 hoort ne professional!!

In een 3 zou ik nog zeggen, de business is aanvaardbaar.

Die € 680 meerkost haal je er zeker terug uit aan het plezier dat je eraan beleefd en daarbij bigger is better ;-)

Later bij herverkoop krijg je uw € 680 zo terug :-), een 520 D met Navi prof, gaat zeer goed op de tweedehandsmarkt.

Comment

• Vriend van mij heeft getwijfelt tussen Navi Pro of de automaat , en is voor de Navi Pro gegaan voor het groter scherm en omdat je daarmee DVD's kan afspelen ...
                                          beeldscherm kwaliteit is echt super mooi

Comment

Working...
                                          X