Oorspronkelijk geplaatst door DolF
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door svdb Bekijk BerichtenBij mij zal het een manuele bak zijn, en het eerste dat ik zal uitzetten is die start/stop functie ! Ik denk niet dat dit echt gezond is voor uw motor als je niet eerst 20-30 km warm gereden hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenEnkel bij de handgeschakelde 5.
Ik zit er ook niet echt oo te wachten, maar had het zeker niet erg gevonden. Je kunt het ook steeds uit zetten dus.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk BerichtenBij VW moet de wagen eerst warm zijn, batterij volgeladen,... vooraleer dat werkt. Zal bij BMW ook wel zo zijn?
Als de motor nog te koud is, valt de motor niet stil..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svdb Bekijk BerichtenBij mij zal het een manuele bak zijn, en het eerste dat ik zal uitzetten is die start/stop functie ! Ik denk niet dat dit echt gezond is voor uw motor als je niet eerst 20-30 km warm gereden hebt.
Dacht toch dat jij had testgereden met een sportautomaat?2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenHeb jij een 520 d met manuele bab besteld?
Dacht toch dat jij had testgereden met een sportautomaat?
Het is wel een fantastisch stukje techniek die 8-bak, maar omdat ik niet veel in de file sta (voor mij de enige reden om een automaat te kopen), heb ik dit niet nodig.
Heb dan navigatiepack gekocht ipv automaat.
Comment
-
Hier is mijn configuratie :
F10 520 d 163 pk
Sophisto grau
Leder Dakota Schwarz
Business Line Plus
PDC
Navi Business (misschien nog een upgrade naar Navi professional)
GSM Bluetooth
USB
Xenon + hogedrukreiniging koplampen
Sportstuur
Sportzetels
Runflats
Electrische trekhaak
En nog een paar andere kleine prullen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svdb Bekijk BerichtenHier is mijn configuratie :
F10 520 d 163 pk
Sophisto grau
Leder Dakota Schwarz
Business Line Plus
PDC
Navi Business (misschien nog een upgrade naar Navi professional)
GSM Bluetooth
USB
Xenon + hogedrukreiniging koplampen
Sportstuur
Sportzetels
Runflats
Electrische trekhaak
En nog een paar andere kleine prullen
De beste prestaties haalt de 520 d in wel combinatie met de sportautomaat2014 BMW F32 420 dA M-pakket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenDe beste prestaties haalt de 520 d in wel combinatie met de sportautomaat
Het zijn enkel de flippers achter het stuur die je erbij krijgt bij een sportautomaat(die men nooit of zelden zal gebruiken, want men kan nooit sneller schakelen dan de automaat zelf)!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenMaakt geen verschil in prestaties tussen een automaat of sportautomaat!
Het zijn enkel de flippers achter het stuur die je erbij krijgt bij een sportautomaat(die men nooit of zelden zal gebruiken, want men kan nooit sneller schakelen dan de automaat zelf)!
met snellere reacties van motor en versnellingsbak in sportstand.
Dan denk ik dat je bij kickdown gas toch sneller aan de 100 zult zitten dan in normaal stand omdat de motor en versnellingsbak sneller reageren.2014 BMW F32 420 dA M-pakket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenDenk wel dat je er geen spijt van zal hebben om de navi prof te nemen.
De beste prestaties haalt de 520 d in wel combinatie met de sportautomaat
Plus 680 euro voor 2 zwarte flappen minder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenOver dat laatste ben ik het eens maar bij de sportautomaat heb je dat knopje waarbij je uit 3 standen kan kiezen
met snellere reacties van motor en versnellingsbak in sportstand.
Dan denk ik dat je bij kickdown gas toch sneller aan de 100 zult zitten dan in normaal stand omdat de motor en versnellingsbak sneller reageren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenIk zou zeker de Navi Pro nemen, en niet alleen om dat dat een breder scherm is.
Muziek opslaan, internet,... dat heb je allemaal niet met de gewone navi of ben ik verkeerd?
Dus voor mij is het puur esthetisch....
Heb nog tijd om te veranderen van gedacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svdb Bekijk BerichtenDat is juist, maar als ik mijn ipod of usb stick kan inpluggen ben ik content (en dat kan ik zonder navi pro) , en internet in de wagen interesseert mij niet.
Dus voor mij is het puur esthetisch....
Heb nog tijd om te veranderen van gedacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenGe kunt ook DVD's afspelen met da groot scherm. Best tof in de file...
Kun je ook films die op een USB stick staan afspelen?2014 BMW F32 420 dA M-pakket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichtenja inderdaad en ook Triple Tuner ipv Double Tuner. (weet wel niet juist wat dat inhoud)
Kun je ook films die op een USB stick staan afspelen?
Nen triple klinkt beter dan dubbel hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svdb Bekijk BerichtenGeen idee of ge films kunt afspelen vanop usb stick. Zal dat waarschijnlijk niet nodig hebben.
Nen triple klinkt beter dan dubbel hé
Ik zou het in ieder geval zeker doen, in een 5 hoort ne professional!!
In een 3 zou ik nog zeggen, de business is aanvaardbaar.
Die € 680 meerkost haal je er zeker terug uit aan het plezier dat je eraan beleefd en daarbij bigger is better ;-)
Later bij herverkoop krijg je uw € 680 zo terug :-), een 520 D met Navi prof, gaat zeer goed op de tweedehandsmarkt.2014 BMW F32 420 dA M-pakket
Comment
Comment