Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    Vriend van mij heeft getwijfelt tussen Navi Pro of de automaat , en is voor de Navi Pro gegaan voor het groter scherm en omdat je daarmee DVD's kan afspelen ...
    beeldscherm kwaliteit is echt super mooi
    Dat vind ik dan weer een slechte beslissing. Zeker op een 5 is automaat gewoon een must imo.

Comment

• Bij de E90 FL heb je, indien je voor nav Business gaat, nog de oude kaart zoals ik dat bij m'n E60 heb gehad. Enkel bij het nav Prof heb je de nieuwe kaart zoals ik die in m'n 7 heb. Is dat bij de nieuwe 5 ook zo, of heb je bij de Business ook al de nieuwe kaart?
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
        Dat vind ik dan weer een slechte beslissing. Zeker op een 5 is automaat gewoon een must imo.
        Hmm ja , ik ging ook beide genomen hebben maar hij zat nu al boven budget ( firmawagen)

Comment

• Dan had ik de automaat genomen en nav Business.
          OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
            Ah voila se, zeker een reden om voor de prof te gaan.

Ik zou het in ieder geval zeker doen, in een 5 hoort ne professional!!

In een 3 zou ik nog zeggen, de business is aanvaardbaar.

Die € 680 meerkost haal je er zeker terug uit aan het plezier dat je eraan beleefd en daarbij bigger is better ;-)

Later bij herverkoop krijg je uw € 680 zo terug :-), een 520 D met Navi prof, gaat zeer goed op de tweedehandsmarkt.
            Zal eens met mijn hoed rondgaan voor kerstmis of nieuwjaar, bij de familie ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Bij de E90 FL heb je, indien je voor nav Business gaat, nog de oude kaart zoals ik dat bij m'n E60 heb gehad. Enkel bij het nav Prof heb je de nieuwe kaart zoals ik die in m'n 7 heb. Is dat bij de nieuwe 5 ook zo, of heb je bij de Business ook al de nieuwe kaart?
              Kan men bij de nav.prof. via latitude/altitude je bestemming ingeven?
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Ah voila se, zeker een reden om voor de prof te gaan.

Ik zou het in ieder geval zeker doen, in een 5 hoort ne professional!!

In een 3 zou ik nog zeggen, de business is aanvaardbaar.

Die € 680 meerkost haal je er zeker terug uit aan het plezier dat je eraan beleefd en daarbij bigger is better ;-)

Later bij herverkoop krijg je uw € 680 zo terug :-), een 520 D met Navi prof, gaat zeer goed op de tweedehandsmarkt.
                't Moet allemaal betaald geraken ook hé.

Op een 5-serie horen zo veel opties...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                  't Moet allemaal betaald geraken ook hé.

Op een 5-serie horen zo veel opties...
                  Ja dat moet je weten als je een 5 koopt he. Anders moet je naar een andere klasse gaan.

Voor een 5 moet je minimaal € 50 000 (btw incl. excl taksen) op overschot hebben anders moet je hem laten staan.

Er zijn mensen die voor een 5 gaan en geen inbouwnavi moeten hebben, maar koop maar eens een 5 zonder navigatie.

Denk jij dat die gemakkelijk verkocht gaat geraken later op de 2de handsmarkt, aan een eerlijke prijs weliswaar?

Zo vind ik ook dat zeker een automaat, xenon, leder, Navi (liefst Prof, Business nog te doen) op een 5 zeker een must is en al
                  zeker als je denkt deze te verkopen wanneer de wagen 4 a 5 jaar oud is.
                  2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                  2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                  2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                  2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

Denk jij dat die gemakkelijk verkocht gaat geraken later op de 2de handsmarkt, aan een eerlijke prijs weliswaar?

Zo vind ik ook dat zeker een automaat, xenon, leder, Navi (liefst Prof, Business nog te doen) op een 5 zeker een must is en al
                    Hangt er maar vanaf wie betaalt. In leasing betaal je hoedanook een stuk bij als je navi of automaat wilt, wat mij doet besluiten dat een 5 zonder navi of prof nog altijd verkoopt, en de 'minprijs' niet opweegt tegen de meerprijs van de optie ...
                    Moet je dan als leaserijder opleggen voor iets dat je eigenlijk niet wilt? Dat zou toch al te gek zijn ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
                      Hangt er maar vanaf wie betaalt. In leasing betaal je hoedanook een stuk bij als je navi of automaat wilt, wat mij doet besluiten dat een 5 zonder navi of prof nog altijd verkoopt, en de 'minprijs' niet opweegt tegen de meerprijs van de optie ...
                      Moet je dan als leaserijder opleggen voor iets dat je eigenlijk niet wilt? Dat zou toch al te gek zijn ...
                      Ik wil maar zeggen als je uw wagen toch zeker particulier verkoop na 4 a 5 jaar (of vroeger, je weet nooit) zul je veel meer geduld moeten hebben om deze 5 te verkopen als er geen Navi inzit en ik denk dat dit ook het geval gaat zijn als er geen Automaat inzit.

Bij een 3 is dit anno 2010 ook al het geval.
                      Als er geen navi inzit moet je meer geduld hebben om hem verkocht te krijgen.
                      Bij een 3 is een automaat geen must.

Comment

• Ik heb zelf 4 jaar geleden een 335i coupé gekocht en toen ook mijn budget laten beslissen om een manuele versnellingsbak en geen navigatie te nemen.

Na anderhalf jaar heb ik mijn wagen te koop gezet. Had ik navigatie en automaat gehad, dan was 'm zeker sneller verkocht geraakt. Maar... door deze opties niet te nemen heb ik dat ook niet moeten betalen. Ik heb wel wat minder gekregen bij de verkoop, maar niet het bedrag dat ik anders had moeten bijbetalen bij de aankoop. Het is dus een mes dat aan 2 kanten snijdt.
                        Nog een nadeel was ook dat mijn wagen privé was aangekocht en dus niet interessant was voor zelfstandigen.
                        OO 00 OO

Comment

Ja dat moet je weten als je een 5 koopt he. Anders moet je naar een andere klasse gaan.

Voor een 5 moet je minimaal € 50 000 (btw incl. excl taksen) op overschot hebben anders moet je hem laten staan.

Er zijn mensen die voor een 5 gaan en geen inbouwnavi moeten hebben, maar koop maar eens een 5 zonder navigatie.

Niet iedereen die een 5 koopt, verkoopt hem oftwel zelf of reeds na een jaar of 3, 4.

Ik vind ook dat bepaalde opties 'verplicht zijn' op bepaalde wagens. En ik had ook graag gehad dat mijn pa wat dieper in de optielijst was gedoken. Maar mijn pa weet wat hij jaarlijks aan een auto wil spenderen. Als dat betekent dat er bepaalde opties niet mogelijk zijn, tant pis! Het is allemaal gemakkelijk gezegd 'die opties moeten erop'.

Comment

• Automaat een must op een bmw waar gaat dat naar toe.

freude am fahren ?
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                              Automaat een must op een bmw waar gaat dat naar toe.

freude am fahren ?
                              Tot voor enkele jaren terug moest ik ook niet van een automaat weten en zeker niet toen ik nog geen rijbewijs had.

Maar nu ik er kennis mee heb gemaakt moet ik het zeker hebben.

En inderdaad op een 5 is een automaat een must omdat het merendeel van de 5-rijders een automaat verkiest.

Comment

• wanneer komt de xDrive op dit model?
                                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Idem hier.

Mijn 530d was mijn eerste wagen met automaat. Sindsdien vind ik een automaat een must op mijn dagelijks te gebruiken wagen. Enkele weken geleden nog met een manuele 520d gereden. Neen, ik zie niet in wat een manuele bak meer rijplezier biedt bij zo'n wagen.
                                  Let op, ik hou ook nog van een manuele versnellingsbak, maar dan wel bij een ander type wagen voor in m'n vrije tijd.
                                  OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                    wanneer komt de xDrive op dit model?
                                    de BMW 550 i xDrive is al te bestellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                      Automaat een must op een bmw waar gaat dat naar toe.

freude am fahren ?
                                      Wacht nog een jaar en rij dan eens met beide.

Nee echt, die automaten zijn zalig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Idem hier.

Mijn 530d was mijn eerste wagen met automaat. Sindsdien vind ik een automaat een must op mijn dagelijks te gebruiken wagen. Enkele weken geleden nog met een manuele 520d gereden. Neen, ik zie niet in wat een manuele bak meer rijplezier biedt bij zo'n wagen.
                                        Let op, ik hou ook nog van een manuele versnellingsbak, maar dan wel bij een ander type wagen voor in m'n vrije tijd.
                                        Prima verwoort, dat bedoel ik ook.

bv op een Mini Cooper S ;-) :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                          wanneer komt de xDrive op dit model?
                                          Vanaf april 2011. Voorstelling in Geneve. Dan zal er ook xdrive zijn voor dieselversies en lichtere benzineversies.
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X