Waarom is dat nu weer goed ? pffff
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenWaarom is dat nu weer goed ? pffff
Comment
-
Het is inderdaad spijtig dat je nu niet meer het onderscheid kan maken tussen een viercilinder en zescilinder. De eigenaars van een 520d ga je natuurlijk niet horen klagen. Ik had toch een subtiel onderscheid gelaten door bijvoorbeeld de uitlaattipjes bij de zescilinders iets dikker te maken zoals nu bij de E60/61 535d.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHet is inderdaad spijtig dat je nu niet meer het onderscheid kan maken tussen een viercilinder en zescilinder. De eigenaars van een 520d ga je natuurlijk niet horen klagen. Ik had toch een subtiel onderscheid gelaten door bijvoorbeeld de uitlaattipjes bij de zescilinders iets dikker te maken zoals nu bij de E60/61 535d.
Comment
-
Bij Audi zie je het verschil ook niet meer dacht ik he...
De 520d is nu eenmaal het best verkocht model en die klanten wensen ook een mooie uitlaat op hun wagen...
Economisch gezien is dit een slimme zet denk ik.
Voor de kenners zullen er wel optische verschillen blijven tussen 4cyl. en 6cyl. denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenBij Audi/Merc zie je, dacht ik, ook geen verschil meer tussen de 4- en 6- (en 8-?) cilinders.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk BerichtenBij Audi zie je het verschil ook niet meer dacht ik he...
De 520d is nu eenmaal het best verkocht model en die klanten wensen ook een mooie uitlaat op hun wagen...
Economisch gezien is dit een slimme zet denk ik.
Voor de kenners zullen er wel optische verschillen blijven tussen 4cyl. en 6cyl. denk ik.
Zoals?
Comment
-
Is er geen verschil in de grill? Ik denk daarbij aan de verticale spijltjes die misschien enkel chroom zijn bij de sexcilinders.
Hebben de viercilinders standaard geen andere velgen? Zo kan je wel al een verschil zien als er geen andere velgen werden besteld.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIs er geen verschil in de grill? Ik denk daarbij aan de verticale spijltjes die misschien enkel chroom zijn bij de sexcilinders.
Hebben de viercilinders standaard geen andere velgen? Zo kan je wel al een verschil zien als er geen andere velgen werden besteld.
Comment
-
Eerlijk gezegd zou mij dat niet storen moest ik bijvoorbeeld een 530d hebben. Ik liet zelfs de type-aanduiding verwijderen. Uiteindelijk geniet je toch zelf elk moment van de betere sound en de power van zo'n zescilinder. Als je echt onderscheid wil, dan moet je voor een 540d gaan...OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEerlijk gezegd zou mij dat niet storen moest ik bijvoorbeeld een 530d hebben. Ik liet zelfs de type-aanduiding verwijderen. Uiteindelijk geniet je toch zelf elk moment van de betere sound en de power van zo'n zescilinder. Als je echt onderscheid wil, dan moet je voor een 540d gaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenWaar gaat de type-aanduiding nu geplaatst worden op de koffer als die neep nu in die koffer zelf zit?
typeplaatje staat gewoon rechts zoals altijd , zie die zilvere
Comment
Comment