Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #81
    Waarom is dat nu weer goed ? pffff
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

    Comment


    • #82
      Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
      Waarom is dat nu weer goed ? pffff
      Wel ik vind het ook jammer...

      Comment


      • #83
        Het is inderdaad spijtig dat je nu niet meer het onderscheid kan maken tussen een viercilinder en zescilinder. De eigenaars van een 520d ga je natuurlijk niet horen klagen. Ik had toch een subtiel onderscheid gelaten door bijvoorbeeld de uitlaattipjes bij de zescilinders iets dikker te maken zoals nu bij de E60/61 535d.
        OO 00 OO

        Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

        Comment


        • #84
          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Het is inderdaad spijtig dat je nu niet meer het onderscheid kan maken tussen een viercilinder en zescilinder. De eigenaars van een 520d ga je natuurlijk niet horen klagen. Ik had toch een subtiel onderscheid gelaten door bijvoorbeeld de uitlaattipjes bij de zescilinders iets dikker te maken zoals nu bij de E60/61 535d.
          Idd of zoiets als bij de 123D uitlaatstukje in blackchrome en de 120D in gewoon chrome

          Comment


          • #85
            Bij Audi/Merc zie je, dacht ik, ook geen verschil meer tussen de 4- en 6- (en 8-?) cilinders.

            Comment


            • #86
              Bij Audi zie je het verschil ook niet meer dacht ik he...

              De 520d is nu eenmaal het best verkocht model en die klanten wensen ook een mooie uitlaat op hun wagen...

              Economisch gezien is dit een slimme zet denk ik.

              Voor de kenners zullen er wel optische verschillen blijven tussen 4cyl. en 6cyl. denk ik.

              Comment


              • #87
                Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                Bij Audi/Merc zie je, dacht ik, ook geen verschil meer tussen de 4- en 6- (en 8-?) cilinders.
                Bij Audi weet ik niet, maar bij Mercedes zeker wel. De zescilinders hebben gescheiden uitlaten links en rechts.
                OO 00 OO

                Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                Comment


                • #88
                  Ge gaat mij toch nie zeggen dat de mensen daar zofel op letten ,ze zouden beter eens denken aan de liefhebbers en de traditie in ere houden
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

                  Comment


                  • #89
                    Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk Berichten
                    Bij Audi zie je het verschil ook niet meer dacht ik he...

                    De 520d is nu eenmaal het best verkocht model en die klanten wensen ook een mooie uitlaat op hun wagen...

                    Economisch gezien is dit een slimme zet denk ik.

                    Voor de kenners zullen er wel optische verschillen blijven tussen 4cyl. en 6cyl. denk ik.

                    Voor de kenners zullen er wel optische verschillen blijven tussen 4cyl. en 6cyl. denk ik.

                    Zoals?

                    Comment


                    • #90
                      Is er geen verschil in de grill? Ik denk daarbij aan de verticale spijltjes die misschien enkel chroom zijn bij de sexcilinders.
                      Hebben de viercilinders standaard geen andere velgen? Zo kan je wel al een verschil zien als er geen andere velgen werden besteld.
                      OO 00 OO

                      Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                      Comment


                      • #91
                        Jah mah tegenwoordig zie ik ook veel 4-cylinders met chromé niertjes rondrijden.
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

                        Comment


                        • #92
                          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Is er geen verschil in de grill? Ik denk daarbij aan de verticale spijltjes die misschien enkel chroom zijn bij de sexcilinders.
                          Hebben de viercilinders standaard geen andere velgen? Zo kan je wel al een verschil zien als er geen andere velgen werden besteld.
                          Bottom line: niet dus, of toch niets dat kan veranderd worden. Die spijltjes kon je bij de vorige ook al laten vervangen door volledig zilveren zodat een 520d een 550i leek. En de velgen zijn voor alle (behalve 550i) 17" - type 236.

                          Comment


                          • #93
                            Eerlijk gezegd zou mij dat niet storen moest ik bijvoorbeeld een 530d hebben. Ik liet zelfs de type-aanduiding verwijderen. Uiteindelijk geniet je toch zelf elk moment van de betere sound en de power van zo'n zescilinder. Als je echt onderscheid wil, dan moet je voor een 540d gaan...
                            OO 00 OO

                            Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                            Comment


                            • #94
                              Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Eerlijk gezegd zou mij dat niet storen moest ik bijvoorbeeld een 530d hebben. Ik liet zelfs de type-aanduiding verwijderen. Uiteindelijk geniet je toch zelf elk moment van de betere sound en de power van zo'n zescilinder. Als je echt onderscheid wil, dan moet je voor een 540d gaan...
                              Volledig mee eens. Ten slotte houden de 520d rijders zich zelf dan maar wat voor. Ben zelf in de running voor een F10 525d; ik zou ook het typeplaatje er af laten maar weet dan wel wat er onder de kap zit...

                              Comment


                              • #95
                                Zéér knap! Alleen de neus vind ik wat te braaf. Teveel op safe gespeeld.

                                2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                2012-...
                                '07 BMW 118d

                                Comment


                                • #96




                                  Rode interieurverlichting ?

                                  Comment


                                  • #97
                                    Ik moet zeggen. Dit is knapper dan een E of A6 break

                                    Comment


                                    • #98
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                      Waar gaat de type-aanduiding nu geplaatst worden op de koffer als die neep nu in die koffer zelf zit?
                                      denk dat die wat ongelukkig belicht is , want zo extreem is het niet
                                      typeplaatje staat gewoon rechts zoals altijd , zie die zilvere
                                      1991 Audi S2 coupe
                                      2001 AUDI RS4 b5 imola

                                      Comment


                                      • #99
                                        Prachtige kar, tijdloos mooi. Mooiste BMW in jaren vind ik

                                        Comment


                                        • F11 verschijnt en iedereen vind het de schitterendste auto in jaren. Geen woord meer over de voorkant, die bij de F10 toch wel wat commentaren te slikken kreeg (o.a. niet agressief genoeg).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X