Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb in onze f11 al op internet geweest. Gaat wel tergend traag maar is wel eens leuk.
Meen mij wel te herinneren dat hij ook eerst die foutmelding maakte.
Net nieuwe opgepikt en beetje aan het uitproberen.
Deurdrempels zijn inderdaad niet verlicht, maar vermoedelijk is dit omdat er een M-pack opzit.
Verder fantastische optie genomen : internet.....
'internet is in dit land niet beschikbaar, andere BMW-diensten blijven beschikbaar
tof
Heeft er al iemand de vrijschakeling voor het dvd systeem (Navigation Professional) ?
En neen, ik ga geen dvd kijken terwijl ik rijd maar de kleine die soms in het midden van de achterbank zit zou dit wel zien zitten.
Wij hebben nu een Pioneer navigatie Avic HD3 BT in onze andere wagen en deze is vrijgeschakeld dus ik vermoed dat dit bij de professional navigatie van de F11 ook wel kan
Hoe werkt dat eigenlijk als het niet vrijgeschakeld is? Als je stilstaat kan je DVD's spelen, maar vanaf je verderrijdt (ook aan 5km/u ofzo) slaat dat af?
Wij kunnen dvd's zien in de f11 maar zodra we rijden springt deze af. Is een veiligheid dat op verscheidene dvd spelers zit. Meestal kunnen zij worden vrijgeschakeld.
Heeft er al iemand de vrijschakeling voor het dvd systeem (Navigation Professional) ?
En neen, ik ga geen dvd kijken terwijl ik rijd maar de kleine die soms in het midden van de achterbank zit zou dit wel zien zitten.
Wij hebben nu een Pioneer navigatie Avic HD3 BT in onze andere wagen en deze is vrijgeschakeld dus ik vermoed dat dit bij de professional navigatie van de F11 ook wel kan
Hoe werkt dat eigenlijk als het niet vrijgeschakeld is? Als je stilstaat kan je DVD's spelen, maar vanaf je verderrijdt (ook aan 5km/u ofzo) slaat dat af?
Wij kunnen dvd's zien in de f11 maar zodra we rijden springt deze af. Is http://www.autoforum.be/images/smili...twisted.gifeen veiligheid dat op verscheidene dvd spelers zit. Meestal kunnen zij worden vrijgeschakeld.
Klopt helemaal, maar voor dat vrijstellen zal je bvb bij de chipdokter moeten wezen vrees ik.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Ik heb in onze f11 al op internet geweest. Gaat wel tergend traag maar is wel eens leuk.
Meen mij wel te herinneren dat hij ook eerst die foutmelding maakte.
Grtz
Hoe heb je dit dan opgelost ??
Misschien afhankelijk van telefoon ? Ik zit met iphone 3gs
Ikzelf heb een iPhone 4.
Heb gewoon tethering aangezet op de telefoon. Op internet bij BMW diensten geklikt en dan komt de startpagina tevoorschijn met Google. Je kan mss "diensten actualiseren" proberen en zien of het dan lukt
nee op die 535d staat het standaard, geen inbouw achteraf. Heeft nog iemand verlichte deurdrempels ?
Het gaat hier over verlichting van het BMW logo in de deurdrempels en die zijn alleen bij de 550i verlicht (af-fabriek) volgens de optielijst.
Sfeerverlichting
- Omgevingsverlichting in de deurhandgrepen, verlichting deuropener binnen, verlicht opbergvak in de deuren, verlichting aan de inleglijsten van de deuren, uitstaplicht in deur achteraan, opbergvak van middenconsole vanuit hemelbekleding belicht - 550i: bijkomend verlichte instaplijsten
Misschien is er een fout in de optielijst (535d die het ook heeft vergeten te vermelden, heb de meest recente nog eens bekeken) maar 520d, 525d, 530d hebben het zeker niet.
Iemand al een koffermat (zo een rubberen geval) tegengekomen voor de F11? Bij de BMW accesoires staat deze niet en online ben ik ook niks tegengekomen...
Iemand al een koffermat (zo een rubberen geval) tegengekomen voor de F11? Bij de BMW accesoires staat deze niet en online ben ik ook niks tegengekomen...
Op foto's van een fora wel al eens tegengekomen ja....
Geen idee meer of't een Europees of Amerikaans forum was.
Het gaat hier over verlichting van het BMW logo in de deurdrempels en die zijn alleen bij de 550i verlicht (af-fabriek) volgens de optielijst.
Sfeerverlichting
- Omgevingsverlichting in de deurhandgrepen, verlichting deuropener binnen, verlicht opbergvak in de deuren, verlichting aan de inleglijsten van de deuren, uitstaplicht in deur achteraan, opbergvak van middenconsole vanuit hemelbekleding belicht - 550i: bijkomend verlichte instaplijsten
Misschien is er een fout in de optielijst (535d die het ook heeft vergeten te vermelden, heb de meest recente nog eens bekeken) maar 520d, 525d, 530d hebben het zeker niet.
Ook bij de 535d. Vriend van me heeft dat op z'n 535d. Op zich wel wat verwarring rond geweest, aangezien de garage dit ook niet wist en dat als accessoire had nabesteld voor hem.
Bij aflevering bleek de exterieure sfeerverlichting en de verlichting in de drempels niet te werken. Dat is iets wat ze bij de garage weer niet opgemerkt hadden, maar een paar dagen na ontvangst van z'n wagen -heeft de computer zichzelf spontaan gereset-, alles plots in Duits, temperatuur op 28°, zetels in een andere positie. Sindsdien, werkt z'n sfeerverlichting zoals het moet, en ook de instaplijsten lichten op. Hij komt van een Alfa Romeo, dus hij is al veel gewoon, maar dit was alleszins een speciale start. Ondertussen geen rariteiten meer gehad.
Op de eerste foto zie je een F11 met de optie shadowline hoogglanzend, waarbij de buitenspiegelvoetjes en -onderkant mee in hoogglans zijn...
Op volgende foto, dezelfde optie lijkt mij, alleen zijn de onderkanten van de buitenspiegels niet in hoogglans, maar gewoon in koestwerkkleur. Heeft iemand hier een verklaring voor?
Comment