Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
    Bottom line: niet dus, of toch niets dat kan veranderd worden. Die spijltjes kon je bij de vorige ook al laten vervangen door volledig zilveren zodat een 520d een 550i leek. En de velgen zijn voor alle (behalve 550i) 17" - type 236.
    Op de configurator zie ik weinig verschil tussen de styling 236 en de 328, behalve dan dat die laatste een maatje groter zijn. Op zich geen lelijke velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
      Is de touring al in de configurator beschikbaar?

Ziet er echt wel heel goed uit... MMMMMMMM... Nu nog even een paar keer een dikke spotten irl.

Alleen nu nog het M-pakket zien ... Alexanderr????
      Touring niet, de berline wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
        Is de touring al in de configurator beschikbaar?

Ziet er echt wel heel goed uit... MMMMMMMM... Nu nog even een paar keer een dikke spotten irl.

Alleen nu nog het M-pakket zien ... Alexanderr????
        M-pakket = wachten tot september.

Ik kijk er eveneens zwaar naar uit om hem irl te zien!

Comment

F11 verschijnt en iedereen vind het de schitterendste auto in jaren.
          Nu ook niet gaan overdrijven hé

Comment

F11 verschijnt en iedereen vind het de schitterendste auto in jaren. Geen woord meer over de voorkant, die bij de F10 toch wel wat commentaren te slikken kreeg (o.a. niet agressief genoeg).
            De voorkant is identiek, 't is nogal stom om dubbel kritiek te geven hè.

Ik vind em wel knap vooraan, alleen de voorbumper vind ik iets minder geslaagd, hopelijk is die van het M-pakket knapper.

Comment

• zouden de 6 cilinders niet gewoon dikkere pijpjes krijgen?

Comment

• In eerste fase zou er geen 525d komen in de F11.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  In eerste fase zou er geen 525d komen in de F11.
                  Heu!? Waarom niet?
                  Van waar haal je dat?

Comment

• In het persbericht staat bij de technische fiche enkel 523i/535i/520d/530d.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      In eerste fase zou er geen 525d komen in de F11.

ik denk dat in de F10 de huidige zescylinder 525d ook op termijn gaat vervangen worden door een 2 liter 4 cylinder met dubbele turbo en zelfde vermogen

Comment

• Tiens dat is vreemd... :-s Waarom wel in de f10 en niet in de f11?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                          Tiens dat is vreemd... :-s Waarom wel in de f10 en niet in de f11?
                          "Marketing"

Heb jij ooit gesnapt waarom er in een E93 geen 335d te verkrijgen is?

Comment

• Klopt dat er voorlopig volgens Duits perbericht géén 525d beschikbaar zal zijn in F11 ; dit in tegenstelling dat F10 wel zal geïntroduceerd worden MET 525d uitvoering ...

Voor alle foto's en technische info : zie ook www.bmwpressegroup.com

Comment

• Allez zeg, hoe fucking kut!

Comment

• Ik vermoed ook dat de diesels wel eens een 2e 4cyl. erbij zullen krijgen...

520d -- 4cyl. met enkele turbo
                                523d -- 4cyl. met dubbele turbo (of hoe ze hem ook gaan noemen)

530d -- 6cyl. met enkele turbo
                                535d -- 6cyl. met dubbele turbo (of hoe ze deze ook gaan noemen)

Met al die CO2 problematiek komt er misschien nog een 518d ??
                                Dit zou voor de fleet geen slechte zet zijn denk ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk Berichten
                                  Ik vermoed ook dat de diesels wel eens een 2e 4cyl. erbij zullen krijgen...

520d -- 4cyl. met enkele turbo
                                  523d -- 4cyl. met dubbele turbo (of hoe ze hem ook gaan noemen)

530d -- 6cyl. met enkele turbo
                                  535d -- 6cyl. met dubbele turbo (of hoe ze deze ook gaan noemen)

Met al die CO2 problematiek komt er misschien nog een 518d ??
                                  Dit zou voor de fleet geen slechte zet zijn denk ik...
                                  En dan de volgende stap is de 516D zeker!

Comment

• De Audi A6 met 136pk verkoopt toch ook als zoete broodjes...
                                    Waarom dan geen 5 reeks met dezelfde motorisatie ?
                                    Dit zou de verkoopcijfers van BMW zeker ten goede komen !

Een vlotte, sportieve wagen zal het dan niet meer zijn maar zo zijn er wel meer modellen op de markt gekomen met heel die CO2 gekte !
                                    vb. V70 1.6d, Passat 1.6d, A6 TDIe 136pk, ...

Een spijtige evolutie voor menig autoliefhebber maar niet tegen te houden vrees ik...

Comment

• Sommige mensen hechten weinig tot geen belang aan veel vermogen. Voldoende koppel hebben nagenoeg alle diesels van tegenwoordig, dus daar zit het probleem ook niet meteen.

Ook ik niet, ik had bijna een 316d Touring besteld i.p.v. een 318d.

Comment

• Als je de fleetrijder laat kiezen binnen zijn budget tussen een 325d/330d of een 520d, welke wagen zullen de meeste kiezen denk je ?

De nieuwe 5 touring is een prachtige wagen, welke motor ze er ook in leggen.

BMW zal zichzelf nu ook niet compleet belachelijk laten maken dus het zal allemaal wel meevallen zeker qua motorisaties...

Comment

• Comment

Working...
                                          X