Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Ik vind de achterkant wat Audi A6 avant trekjes hebben
      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Wie een echt ruime 5-serie wil, kan sinds kort bij BMW...
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Welk blauw zou dit zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
            Welk blauw zou dit zijn?
            Imperialblauw denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
              Imperialblauw denk ik

Prachtig kleur wat een knappe BMW!
              Nora!

Comment

• bij deze besteld : 540d M pack op 20" oem velgen in een donkere kleur met zo bleek mogelijk lederen interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                  bij deze besteld : 540d M pack op 20" oem velgen in een donkere kleur met zo bleek mogelijk lederen interieur
                  Vettttttttttttt! Levering? Proficiat man

Comment

bij deze besteld : 540d M pack op 20" oem velgen in een donkere kleur met zo bleek mogelijk lederen interieur

In Tienen?

Comment

Zal wel 535d gaan heten zeker? (535i heet ook geen 540i) Of wisten ze dat nog niet te zeggen...

Alvast proficiat.

Levering ergens 2011 oid?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                        Proficiat!!!

Foto's van de 20 inch OEM velgen??? Of waar kan ik de mogelijkheden zien...

Heb net gedaan met op de website van Mercedes een E350cdi break avantgarde met AMG-pack te configureren en kwam op 73K... Enige wat er nog moet aan gewijzigd worden zijn de velgen want nu 18 inch met amg-pack en zou 19 of zelfs 20 inch rims spaakrims willen zoals op de C63...
                        Als ik dat vergelijk met een gelijkaardig uitgeruste 530d sedan die al op 70K kwam (wel al op 19 inch)... Dan lijkt het mij toch dat de beemer een stuk duurder zal worden. Bij de 70K nog M-pack, touring, 540d en eventueel 20 inch...
                        Ook wel 75 pk meer denk ik?

Comment

Comment

• Comment

• Faaaaaaaak das vet.

Comment

• BMW is goe bezig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                  Proficiat!!!

Foto's van de 20 inch OEM velgen??? Of waar kan ik de mogelijkheden zien...

Heb net gedaan met op de website van Mercedes een E350cdi break avantgarde met AMG-pack te configureren en kwam op 73K... Enige wat er nog moet aan gewijzigd worden zijn de velgen want nu 18 inch met amg-pack en zou 19 of zelfs 20 inch rims spaakrims willen zoals op de C63...
                                  Als ik dat vergelijk met een gelijkaardig uitgeruste 530d sedan die al op 70K kwam (wel al op 19 inch)... Dan lijkt het mij toch dat de beemer een stuk duurder zal worden. Bij de 70K nog M-pack, touring, 540d en eventueel 20 inch...
                                  Zeker gaan voor de E 350cdi break. Rij sinds 1 maand met zwarte E 350cdi break met AMG pack ter vervanging van mijn 525d touring. Dag en nacht verschil !
                                  Buiten alle verwachtingen rijd hij heel sportief en de motor is een juweeltje. Stationair hoor je hem bijna niet draaien. Dit weekend heeft mijn maat die BMW garage heeft eens ermee gereden en hij was als die hard BMW man zeer lovend. Volgens hem rijd hij beter dan de nieuwe 3 liter d van BMW (vooral soepeler en zachter).
                                  Enige nadeel is CO2 uitstoot waar bmw dan weer beter is, momenteel dan ook maar 60% aftrekbaar en vrees vanaf 2011 maar % meer
                                  Wat vermogen betreft zal de 350 upgrade krijgen naar 252PK en 600nm.

Comment

• Zie ook op : www.bmw.de ; sinds deze namiddag op de Duitse site van BMW : alle informatie nieuwe 5-touring verder in detail op te vragen ... !

Comment

• Volledige configuratie (kleuren, velgen ...) van nieuwe BMW 5-touring op : www.bmw.de ; zie ook www.bmw.uk.com (waar je trouwens een UNIEKE bmw klok kan downloaden als beeldschermachtergrond : nl. klok met vallende 'bmw-type aanduidingen" !)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
                                        Volledige configuratie (kleuren, velgen ...) van nieuwe BMW 5-touring op : www.bmw.de ;
                                        Jammer dat hij nog niet in de configurator staat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Zie eens hoe mooi die wielkassen gevuld zijn

Comment

Working...
                                          X