Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenWelk blauw zou dit zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenImperialblauw denk ik
Prachtig kleur wat een knappe BMW!Nora!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenbij deze besteld : 540d M pack op 20" oem velgen in een donkere kleur met zo bleek mogelijk lederen interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenbij deze besteld : 540d M pack op 20" oem velgen in een donkere kleur met zo bleek mogelijk lederen interieur
In Tienen?
Comment
-
Alvast proficiat.
Levering ergens 2011 oid?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenProficiat!!!
Foto's van de 20 inch OEM velgen??? Of waar kan ik de mogelijkheden zien...
Heb net gedaan met op de website van Mercedes een E350cdi break avantgarde met AMG-pack te configureren en kwam op 73K... Enige wat er nog moet aan gewijzigd worden zijn de velgen want nu 18 inch met amg-pack en zou 19 of zelfs 20 inch rims spaakrims willen zoals op de C63...
Als ik dat vergelijk met een gelijkaardig uitgeruste 530d sedan die al op 70K kwam (wel al op 19 inch)... Dan lijkt het mij toch dat de beemer een stuk duurder zal worden. Bij de 70K nog M-pack, touring, 540d en eventueel 20 inch...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenProficiat!!!
Foto's van de 20 inch OEM velgen??? Of waar kan ik de mogelijkheden zien...
Heb net gedaan met op de website van Mercedes een E350cdi break avantgarde met AMG-pack te configureren en kwam op 73K... Enige wat er nog moet aan gewijzigd worden zijn de velgen want nu 18 inch met amg-pack en zou 19 of zelfs 20 inch rims spaakrims willen zoals op de C63...
Als ik dat vergelijk met een gelijkaardig uitgeruste 530d sedan die al op 70K kwam (wel al op 19 inch)... Dan lijkt het mij toch dat de beemer een stuk duurder zal worden. Bij de 70K nog M-pack, touring, 540d en eventueel 20 inch...
Buiten alle verwachtingen rijd hij heel sportief en de motor is een juweeltje. Stationair hoor je hem bijna niet draaien. Dit weekend heeft mijn maat die BMW garage heeft eens ermee gereden en hij was als die hard BMW man zeer lovend. Volgens hem rijd hij beter dan de nieuwe 3 liter d van BMW (vooral soepeler en zachter).
Enige nadeel is CO2 uitstoot waar bmw dan weer beter is, momenteel dan ook maar 60% aftrekbaar en vrees vanaf 2011 maar % meer
Wat vermogen betreft zal de 350 upgrade krijgen naar 252PK en 600nm.
Comment
-
Zie ook op : www.bmw.de ; sinds deze namiddag op de Duitse site van BMW : alle informatie nieuwe 5-touring verder in detail op te vragen ... !
Comment
-
Volledige configuratie (kleuren, velgen ...) van nieuwe BMW 5-touring op : www.bmw.de ; zie ook www.bmw.uk.com (waar je trouwens een UNIEKE bmw klok kan downloaden als beeldschermachtergrond : nl. klok met vallende 'bmw-type aanduidingen" !)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk BerichtenVolledige configuratie (kleuren, velgen ...) van nieuwe BMW 5-touring op : www.bmw.de ;
Comment
-
Comment
Comment