Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En mijn F11 520dA gaat dinsdag binnen. Hopelijk lossen ze het stuurprobleem op.
Ik blijf erbij dat het te maken heeft met de elektrische stuurbekrachtiging.
Die grijpt m.i. soms zelfs in om bij te sturen.
Fingers crossed.
Als dat zo is dan mag ik gerust zijn met mijn xDrive. Die heeft een hydraulische stuurbekrachtiging.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Als dat zo is dan mag ik gerust zijn met mijn xDrive. Die heeft een hydraulische stuurbekrachtiging.
Toch vind ik het een gevaarlijke keuze om nu een '5 te bestellen. Je hoort hier op het forum de ene '5 na de andere met problemen, hier en daar zijn er al leden die zich hun keuze van wagen beklagen. Jij komt net van een probleemkist en bestelt nu een 5 serie, in de hoop probleemvrij te zijn.
Moest het aan mij liggen zou ik tenminste wachten op een model MY 2012, of op de garantie dat de problemen opgelost zijn, of als het eventjes kan onmiddellijk de facelift.
Toch vind ik het een gevaarlijke keuze om nu een '5 te bestellen. Je hoort hier op het forum de ene '5 na de andere met problemen, hier en daar zijn er al leden die zich hun keuze van wagen beklagen. Jij komt net van een probleemkist en bestelt nu een 5 serie, in de hoop probleemvrij te zijn.
Moest het aan mij liggen zou ik tenminste wachten op een model MY 2012, of op de garantie dat de problemen opgelost zijn, of als het eventjes kan onmiddellijk de facelift.
Ik ben zeer tevreden van mijn keuze en ik rijd minstens de komende 2 jaar safe (garantie)
Als je op de facelift gaat wachten die er binnen 3 jaar pas komt dan rijd je niet meer met zo'n recent model en denk je dat er dan geen problemen meer zulllen voorvallen, je zou maar net diegene zijn met die enkele wagen met enkele gebreken.
2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Dat zal waarschijnlijk wel het geval zijn als je een 5 kunt kopen.
Er zijn geen zekerheden meer in het leven hoor, mochten tegenwoordig alle wagens die nog niet afbetaald zijn geel zijn dan zul je snel een zonnebril nodig hebben . Er zijn er veel die op het einde van de maand eieren eten en schuifkaas om hun materialistische zaken te kunnen afbetalen
Oorspronkelijk geplaatst door purepleasureseekerBekijk Berichten
Ge moet alles wat er op zit nochtans wel met goed geld betalen, goeie kwaliteit en service is dan ook niet meer dan normaal vind ik.
Als er 1 onderdeel op de duizende onderdelen stuk is gegaan, dan is dat nog chapeau hoor. Dit is zo bij alle merken of het nu iets meer kost of niet de klant heeft betaald en het is nooit fijn om iets stuk te hebben. En ja, goede service moet er altijd kunnen zijn ongeacht het merk!
gTa, ik heb nu toch van 2 partijen de bevestiging gekregen dat die gran coupé (CLS en A7 concurrent) in het gamma van de 6 reeks gaat vallen... Dus verwachten ze een prijs op het niveau van de 6 coupé ongeveer.
Als ik dan nu bekijk, dan zal diene gran coupé tussen de A7/CLS en Panamera geprijsd zitten...
Dat Gran Coupé een 6 Serie is, is toch al duidelijk sinds de voorstelling van de Concept?
En mijn F11 520dA gaat dinsdag binnen. Hopelijk lossen ze het stuurprobleem op.
Ik blijf erbij dat het te maken heeft met de elektrische stuurbekrachtiging.
Die grijpt m.i. soms zelfs in om bij te sturen.
Fingers crossed.
Al nieuws over de reactie van de dealer en mogelijke oplossing?
Ik heb een F11 520dA met sport automaat, elektronic damper control en 19" wielen. De auto rijdt als een dweil. Geen stabiliteit, constant corrigeren en doet onverwachte dingen bij snelle richtingsveranderingen zoals het passeren van iemand in de stad.
Ik heb dit nog nooit met een auto meegemaakt. Had ik helemaal niet verwacht van BMW na een perfecte E90....
Al nieuws over de reactie van de dealer en mogelijke oplossing?
Ik heb een F11 520dA met sport automaat, elektronic damper control en 19" wielen. De auto rijdt als een dweil. Geen stabiliteit, constant corrigeren en doet onverwachte dingen bij snelle richtingsveranderingen zoals het passeren van iemand in de stad.
Ik heb dit nog nooit met een auto meegemaakt. Had ik helemaal niet verwacht van BMW na een perfecte E90....
Bij mijn F10 heeft de dealer een oplossing aangereikt gekregen vanuit BMW; er is wat aangepast aan de ophanging en aan de soft van de servo. Auto rijdt intussen zoals het moet en het suurgevoel is ook veel zekerder (niet meer zo vaag). problem solved.
Bij mijn F10 heeft de dealer een oplossing aangereikt gekregen vanuit BMW; er is wat aangepast aan de ophanging en aan de soft van de servo. Auto rijdt intussen zoals het moet en het suurgevoel is ook veel zekerder (niet meer zo vaag). problem solved.
graag meer details , want de oplossing die ze momenteel in bornem toepassen zou maar een lapmiddel zijn waarbij ze de wagen geforceerd uitlijnen ?! en daar pas ik voor .. ik wil echte oplossingen zien !
graag meer details , want de oplossing die ze momenteel in bornem toepassen zou maar een lapmiddel zijn waarbij ze de wagen geforceerd uitlijnen ?! en daar pas ik voor .. ik wil echte oplossingen zien !
Ik heb alleen een raar gevoel bij sterke zijwind. Precies of de auto inderdaad zelf stuurcorrecties uitvoert. 'k Heb geen acitve steering.
Ik heb alleen een raar gevoel bij sterke zijwind. Precies of de auto inderdaad zelf stuurcorrecties uitvoert. 'k Heb geen acitve steering.
Dat herken ik helemaal. Zodra er wat zij wind is wordt het een dweil. Erg gevaarlijk omdat het lijkt alsof de auto meer corrigeert dan je aangeeft waardoor je weer terug moet sturen. Als je niet oplet wordt dit steeds erger en verlies je controle over de auto. Ik heb ook geen active steering.
Vandaag terug gereden in de sport stand van het onderstel. Dit voelde veel beter dan comfort of normaal. Echt scherp is het echter niet. Lijkt alsof de regeling van de stuurbekrachtiging instabiel is.
Comment