Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenZij alleen zichtbare verschillen van belang?
Zichtbare verschillen zijn niet alles maar als het 25K meer kost moet er toch iets van verschil zijn hé. Net zoals bepaalde mensen een 535d kopen omdat het de enige is met een dubbele uitlaat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenZou jij 200.000euro betalen voor een 5-series chassis met een Ferrari motor in?
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenZichtbare verschillen zijn niet alles maar als het 25K meer kost moet
er toch iets van verschil zijn hé. Net zoals bepaalde mensen een 535d kopen omdat het de enige is met een dubbele uitlaat!
Het grote success en voordeel van bvb een M5 of een RS6 (zeker de avant) is nu net dat het prestaties van een Ferrari zijn in iets wat er nog vrij dagdagelijks en niet te opzichtig uit ziet. Je kunt zo'n auto gewoon ergens parkeren zonder dat er tegen geschopt en op gespuwd wordt!
Bovendien: kenners zien sowieso het verschil, alle anderen zal het worst wezen met wat voor auto je rijdt, die kijken er toch niet naar. Voor wie zijn dan die visuele verschillen die niets bijdragen aan de manier waarop de auto rijdt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenNeen, want de motor van een Ferrari is geoptimaliseerd voor wagens met een kleiner gewicht. Bovendien moet je rekenen dat de onderhoudskosten op een Ferrari motor torenhoog zijn.
Ik rijd liever met een wolf in schaapskleren dan met een schaap in wolfskleren. Liever "520d" op de koffer en een 535 onder de motorkap dan andersom.
Het grote success en voordeel van bvb een M5 of een RS6 (zeker de avant) is nu net dat het prestaties van een Ferrari zijn in iets wat er nog vrij dagdagelijks en niet te opzichtig uit ziet. Je kunt zo'n auto gewoon ergens parkeren zonder dat er tegen geschopt en op gespuwd wordt!
Bovendien: kenners zien sowieso het verschil, alle anderen zal het worst wezen met wat voor auto je rijdt, die kijken er toch niet naar. Voor wie zijn dan die visuele verschillen die niets bijdragen aan de manier waarop de auto rijdt?
Moest het visuele voor mij belangrijk zijn koop ik een 520d en tune ik hem naar 535d zoals bepaalde mensen hier doen. Of een A4 2.0tdi aanpassen naar de looks van RS4... Wel daar ben ik vierkant tegen
Ik vind de touring prachtig, ben met de 520d van m'n baas gaan rijden en 't viel tegen. En dan vind ik een 525d met opties te duur omdat er zoveel van rondrijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenHaha, ja dat ook.
Maar die motoren hebben meer in hun mars dan dat papiertje beweert en dan is xDrive wel veiliger in de regen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenIk zie er nochtans veel rijden, meteen de reden waarom ik er al geen wil. Deftig uitgeruste 525d kost al gauw 78K en 't verschil met een basis 520d is niet zichtbaar. Voor dat geld zijn er wel betere aankopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenIk denk dat die verkochte exemplaren in Kaschmir op één hand te tellen zijn.
En ik was mijn wagen om de 6 maanden / 25 000 km, ik hoop dat met een lichte grijze dit nog wat te kunnen verlengen
Comment
-
Alé t'is maar 74K + 2600euro voor xDrive. Nog altijd veel geld
Config PDF: http://viewer.zoho.com/docs/pTpNg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenAlé t'is maar 74K + 2600euro voor xDrive. Nog altijd veel geld
Config PDF: http://viewer.zoho.com/docs/pTpNgOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenAlé t'is maar 74K + 2600euro voor xDrive. Nog altijd veel geld
Config PDF: http://viewer.zoho.com/docs/pTpNg
Comment
-
Mooie config maar
- waarom geen tableau in leder? (als je dan toch nappa kiest ...)
- waarom 4zone airco?
- waarom schwarz II? Als je carbon niet graag ziet, kies dan eerder saffier ...
Voor dat geld heb ik eigenlijk liever een 35d met wat minder opties1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenRare config. 74k voor een 25d, en geen open dak noch metallic... En als je alu dakrails neemt moet dat overeenstemmen met de raamomlijsting vind ik (in dit geval).
Waarom 4-zones? Heb nu 3-zones en dat is wel handig als je met meerdere personen in de wagen zit. De ene wil het koud, de andere warm, ...
Comforttoegang hetzelfde, instappen en wegwezen ipv naar die sleutel te zoekenLast edited by dragonfly; 04/04/2011, 12:32.
Comment
-
Ik zal mijn wagen hier ook eens voorstellen:
BMW 528i Touring F11
- Sophistograu
- Leder Naturbraun (achteraf)
- Sportautomaat met flippers
- Panoramadak
- Zwarte hemelbekleding
- Hifi Prof.
- Electrische achterklep
- Electrische trekhaak
- 18" st. 237 (zomer) en 18" st. 328 (winter)
- USB en uitgebr. functionaliteit
- verlengde stoelzittingen
- verstelbare lendesteunen
- Aluminium dakdragers
- Individual Aluminium exterieurtrim
- Interieurlijsten Fineline antracit
- Zonneschermen achterin
- Xenon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk BerichtenIk zal mijn wagen hier ook eens voorstellen:
BMW 528i Touring F11
- Sophistograu
- Leder Naturbraun (achteraf)
- Sportautomaat met flippers
- Panoramadak
- Zwarte hemelbekleding
- Hifi Prof.
- Electrische achterklep
- Electrische trekhaak
- 18" st. 237 (zomer) en 18" st. 328 (winter)
- USB en uitgebr. functionaliteit
- verlengde stoelzittingen
- verstelbare lendesteunen
- Aluminium dakdragers
- Individual Aluminium exterieurtrim
- Interieurlijsten Fineline antracit
- Zonneschermen achterin
- Xenon
Ik vind wel de hoofdsteunen nogal.. eigenaardig van vorm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenMooie wagen, uitstekende motorkeuze! Wat houden de "verlengde stoelzittingen" in? Is dat hetzelfde zoals bij de sportstoel, zo'n uittrekbaar dingetje?
Ik vind wel de hoofdsteunen nogal.. eigenaardig van vorm.
De hoofdsteunen zijn zoals die altijd zijn in een 5-Serie, m.u.v. de comfortstoelen (die hebben een andere hoofdsteun).
Het voorste deel van de hoofdsteunen is uitschuifbaar, je kunt ze dus helemaal tegen je hoofd zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichtengasten, heb die op 5min gemaakt. Was gewoon om aan te tonen dat een 525d wel degelijk teveel kost voor wat het is. En open dak / metallic moet er idd ook bij dus ik zal wel aan m'n initiele 78K komen. Denk dat de BMW 640xD zal beginnen aan 84K als ik de dealer mag geloven??
Waarom 4-zones? Heb nu 3-zones en dat is wel handig als je met meerdere personen in de wagen zit. De ene wil het koud, de andere warm, ...
Comforttoegang hetzelfde, instappen en wegwezen ipv naar die sleutel te zoeken
Comment
Comment