Oorspronkelijk geplaatst door E61
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenJe kan voor iedere optie wel een reden verzinnen waarom het een must is op een auto. Op die manier geraak ik waarschijnlijk zelfs aan 100.000 Euro voor een 525d. 't Slaat op niks hetgeen je zegt. En ik kan het weten, want wij hebben toevallig zo'n 525d en hebben daar toevallig allesbehalve 74k voor betaald!
Uitgezonderd vette zjanten. Maar 't heeft ook iets, heel 't jaar door met winterwielen rondrijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn die is erg mooi uitgerust, imo. Zit alles op wat je hebben moet.
Uitgezonderd vette zjanten. Maar 't heeft ook iets, heel 't jaar door met winterwielen rondrijden.
Voor de rest vind ik ook dat ie redelijk is uitgerust, zonder daarbij zot te doen. Behalve de velgen, is er nog niet echt iets geweest waarvan ik dacht 'tiens dat mis ik nu eens'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk Berichten@ Maxime S: Hoe houdt de Oyster bekleding zich in de 525d? Is die een beetje kuis te houden?
De combinatie blauwe lak en bleek interieur spreekt mij en mijn ouders enorm aan want zowel onze break als onze cabrio hebben het. Af en toe eens goed kuisen (of eens de kar voor een demodag bij Wax-it laten ) en het ziet er weer deftig uit. Jeans is wel de grootste boosdoeners!
Daarenboven wordt de achterbank zelden of nooit gebruikt in die kar. Dat zijn al 3 zitplaatsen die ge dus weinig tot nooit moet schoonmaken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk BerichtenIk zal mijn wagen hier ook eens voorstellen:
BMW 528i Touring F11
- Sophistograu
- Leder Naturbraun (achteraf)
- Sportautomaat met flippers
- Panoramadak
- Zwarte hemelbekleding
- Hifi Prof.
- Electrische achterklep
- Electrische trekhaak
- 18" st. 237 (zomer) en 18" st. 328 (winter)
- USB en uitgebr. functionaliteit
- verlengde stoelzittingen
- verstelbare lendesteunen
- Aluminium dakdragers
- Individual Aluminium exterieurtrim
- Interieurlijsten Fineline antracit
- Zonneschermen achterin
- XenonPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenBewust voor geen comfortzetels gekozen of was de combinatie voor achteraf hier niet met mogelijk? Leder plaatsing in Nederland laten doen?
- Hangt ook een prijskaartje aan
- In NL hebben we de fiscale bijtelling (over comfortstoelen + leder scheelt dat netto 500 euro per jaar)
- Kost ruimte achterin (leuningen comfortstoelen zijn dikker, scheelt meerdere cm)
- Comfortstoelen zijn niet in stof verkrijgbaar, moet dus standaard kleur leder kiezen. Ik vind daar geen echt mooie kleur bijzitten.
Ik heb dus de standaard zetels gekozen, echter met electrische lendesteun verstelling. Bovendien heeft de leerinbouwer (Cools in Eindhoven) de zittingen met 5 cm verlengd, zodat ze bijna even lang zijn als die van comfortstoelen met uitgeschoven deel. Bijkomend voordeeltje daarvan is nog dat ik geen gleuf in de zitting heb (waar altijd stof en rommel in ligt), maar een aaneengesloten zitting heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk BerichtenJa, bewust voor gekozen. Comfortzetels zitten natuurlijk fantastisch, maar........,
- Hangt ook een prijskaartje aan
- In NL hebben we de fiscale bijtelling (over comfortstoelen + leder scheelt dat netto 500 euro per jaar)
- Kost ruimte achterin (leuningen comfortstoelen zijn dikker, scheelt meerdere cm)
- Comfortstoelen zijn niet in stof verkrijgbaar, moet dus standaard kleur leder kiezen. Ik vind daar geen echt mooie kleur bijzitten.
Ik heb dus de standaard zetels gekozen, echter met electrische lendesteun verstelling. Bovendien heeft de leerinbouwer (Cools in Eindhoven) de zittingen met 5 cm verlengd, zodat ze bijna even lang zijn als die van comfortstoelen met uitgeschoven deel. Bijkomend voordeeltje daarvan is nog dat ik geen gleuf in de zitting heb (waar altijd stof en rommel in ligt), maar een aaneengesloten zitting heb.
-Klopt inderdaad, vind ook dat BMW-5 geen mooie kleuren heeft als binnen bekleding. Waarschijnlijk ligt de prijs hiervoor een stuk beneden die van bmw met hun € 4450?
Prachtig gedaan, hele mooie combi.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenComfortstoel heeft volgende extra (en is ook zachter en en beter gevormd)
Uitschuifbare kniesteun
Lendensteun
Regelbare zijwangen
Rugleuning kan halverwege extra gekanteld worden
...
Bovendien alles elektrisch
* Zitafstand
* Zithoogte
* Kniesteun
* Lendensteun
* Wangen
* Hoofdsteun hoogte
* Helling rugleuning
* Knik in rugleuning
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenComfortstoel heeft volgende extra (en is ook zachter en en beter gevormd)
Uitschuifbare kniesteun
Lendensteun
Regelbare zijwangen
Rugleuning kan halverwege extra gekanteld worden
...
Bovendien alles elektrisch
* Zitafstand
* Zithoogte
* Kniesteun
* Lendensteun
* Wangen
* Hoofdsteun hoogte
* Helling rugleuning
* Knik in rugleuning
De comfortzetels zitten hemels als ik dit vergelijk met mijn huidige A6Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenAls je veel km's doet en je hebt eenmaal sportzetels of comfortzetels gehad, dan is het niet moeilijk meer kiezen: dan pak je dat altijd;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Herbie74 Bekijk BerichtenBen je tevreden met je keuze voor het HiFi Pro systeem? Ik zou het ook willen nemenmaar ik lees er goede en (zeer) slechte commentaren over. Maw is het die 1100€ waard of misschien beter gewoon de buss. nemen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Herbie74 Bekijk BerichtenBen je tevreden met je keuze voor het HiFi Pro systeem? Ik zou het ook willen nemenmaar ik lees er goede en (zeer) slechte commentaren over. Maw is het die 1100€ waard of misschien beter gewoon de buss. nemen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenEn wat zijn die slechte commentaren dan?
Comment
-
Comment
-
Ik heb zo'n pro logic 7 zitten in mijn E91, dat was indertijd de optie boven de hifi professional dacht ik.
Dat klinkt goed en zuiver, maar of dat z'n geld waard is? Ik weet het toch nog zo niet ..
Nu ja, ik kocht de wagen 2e hands, dus betaalde ook niet voor al die opties..
We zijn ondertussen wel 5 jaar later, dus je zou toch denken dat ook die hifi pro ondertussen betere sound zou moeten geven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenEergisteren ben ik meegereden met een klant die sinds een maand of een nieuwe 5 reeks heeft, hij komt van een vorige 5 en heeft op z'n nieuwe ook dit 1100 euro kostende audio systeem zitten, naar zijn zeggen schandalig duur voor wat het is, zeker als ie vergelijkt met wat ie in z'n vorige 5 had... ( wat dat juist was weet ik niet, ik ben niet thuis in BMW ) , in elk geval vond ik dit voor z'n prijs nu ook niet zo werelds goed klinken eerlijk gezegd... Nu troost je met het feit dat niet alleen BMW op dat vlak nog meer geld uit haar klanten zijn zakken wil kloppen, Audi is net van dat... Mij kunnen ze niet meer overtuigen om nog meer dan 1000 euro extra te gaan uitgeven voor iets betere klank... als ik naar betere klank wil luisteren dan zet ik mij thuis in mijne zetel voor m'n B&W kastjes met Marantz versterkertje
Comment
Comment