Oorspronkelijk geplaatst door toere
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Nog niet teveel omhoogspringen hé gasten... ik heb nog niks concreets besteld...maar deze hier is meer dan een kanshebber!!!! Heb er daarstraks met de verkoper over gebeld en ik zie dat volledig zitten ...de typebenaming gaat idd 535 zijn ipv 540...en ook de pk's gaan geen 306 zijn zoals bij de 54O maar iets minder dan 300.
Ik zal echter nog een tijdje moeten wachten ....wat ik zou willen gaat pas in productie maart volgend jaar ..ik was weer wat te voorbarig... had ergens vernomen dat het nog dit jaar kon...
dus bij deze ga ik nog even met de huidige 5 verder moeten doen ....
en ondertussen kan ik nog een jaartje gaan proefrijden met de concurrentie
Comment
-
Wat komt er dan pas in maart? M-sportpakket?
Ik kan moeilijk geloven dat de 535d geen 306pk zou krijgen. De 335d heeft nu ook al dat vermogen...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe 335d heeft nu ook al dat vermogen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenNope.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichtenen niet alleen de bmw...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk BerichtenVolledige configuratie (kleuren, velgen ...) van nieuwe BMW 5-touring op : www.bmw.de ; zie ook www.bmw.uk.com (waar je trouwens een UNIEKE bmw klok kan downloaden als beeldschermachtergrond : nl. klok met vallende 'bmw-type aanduidingen" !)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk BerichtenWaar vind je dat Klokje ???
De link staat er blijkbaar niet altijd. In dat geval eens op F5 drukken (of nog een keer als het moet).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk BerichtenLekker Stuk ... yammie
Comment
-
-
www.bmw.uk.com : startpagina engelse site : wachten tot rechts verschijnt : "download bmw screensaver-clock" (wisselt af met aanbieding diverse bmw modellen) OF opnieuw afsluiten en dan weer op www.bmw.uk.com inloggen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten525d dus WEL beschikbaar en leverbaar van bij het begin, september dus! Enkel voor de dealers zal er slechts keuze zijn uit de 520d of 530d. Goed nieuws dus!
Leek me anders ook zeer onlogisch...OO 00 OO
Comment
Comment