Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten

Zie eens hoe mooi die wielkassen gevuld zijn
    Inderdaad, wat je met photoshop niet allemaal kan doen, hier het origineel:

Comment

• Het origineel is al supermooi!! Maar ik wou eens zien wat het zei met die grijze 312-style velgen, een heel subtiele verlaging en in space grau.

Comment

• We hebben thuis een mailtje gehad van onze BMW Dealer en daarin staat dat er wel een 525d zou komen.

Comment

• Nog niet teveel omhoogspringen hé gasten... ik heb nog niks concreets besteld...maar deze hier is meer dan een kanshebber!!!! Heb er daarstraks met de verkoper over gebeld en ik zie dat volledig zitten ...de typebenaming gaat idd 535 zijn ipv 540...en ook de pk's gaan geen 306 zijn zoals bij de 54O maar iets minder dan 300.

Ik zal echter nog een tijdje moeten wachten ....wat ik zou willen gaat pas in productie maart volgend jaar ..ik was weer wat te voorbarig... had ergens vernomen dat het nog dit jaar kon...

dus bij deze ga ik nog even met de huidige 5 verder moeten doen ....

en ondertussen kan ik nog een jaartje gaan proefrijden met de concurrentie

Comment

• Wat komt er dan pas in maart? M-sportpakket?

Ik kan moeilijk geloven dat de 535d geen 306pk zou krijgen. De 335d heeft nu ook al dat vermogen...
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
              en niet alleen de bmw...
              Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
              ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                De 335d heeft nu ook al dat vermogen...
                Nope.

Comment

Nope.
                  Je hebt gelijk. Ik dacht echt dat de 335d coupé na de facelift ook 306pk had gekregen. Fout gedacht dus...
                  OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                    en niet alleen de bmw...
                    Het huis is inderdaad ook de moeite...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
                      Volledige configuratie (kleuren, velgen ...) van nieuwe BMW 5-touring op : www.bmw.de ; zie ook www.bmw.uk.com (waar je trouwens een UNIEKE bmw klok kan downloaden als beeldschermachtergrond : nl. klok met vallende 'bmw-type aanduidingen" !)
                      Waar vind je dat Klokje ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                        Lekker Stuk ... yammie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk Berichten
                          Waar vind je dat Klokje ???

De link staat er blijkbaar niet altijd. In dat geval eens op F5 drukken (of nog een keer als het moet).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk Berichten
                            Lekker Stuk ... yammie
                            mmm de opvolger van de x6?

Comment

• Om eventjes weer in te pikken op die 525d. Blijkbaar komt dier dan toch...? Hebben zelfs al een prijs gehad...

Comment

• Waarom zou die niet komen? Een van de best verkopende motoruitvoeringen gaan ze niet afvoeren...

Comment

holy shit

Comment

• www.bmw.uk.com : startpagina engelse site : wachten tot rechts verschijnt : "download bmw screensaver-clock" (wisselt af met aanbieding diverse bmw modellen) OF opnieuw afsluiten en dan weer op www.bmw.uk.com inloggen !

Comment

• 525d dus WEL beschikbaar en leverbaar van bij het begin, september dus! Enkel voor de dealers zal er slechts keuze zijn uit de 520d of 530d. Goed nieuws dus!

Comment

• Krijg net een berichtje van de mama...
                                        Ze zit voor drie dagen in München en ze heeft net de nieuwe 5 touring van dichtbij kunnen bekijken...
                                        Ze stuurde: '1 woord: prachtig!' Het was blijkbaar een witte
                                        Ik weet wel niet of ze foto's heeft kunnen nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                          525d dus WEL beschikbaar en leverbaar van bij het begin, september dus! Enkel voor de dealers zal er slechts keuze zijn uit de 520d of 530d. Goed nieuws dus!

Leek me anders ook zeer onlogisch...
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X