Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Merken jullie ook dat de wagen, bij hogere snelheden, precies niet helemaal "stabiel" rijdt? Ik heb de indruk dat als ik op de snelweg rechtdoor rijdt, dat hij soms naar links of rechts durft te trekken (zonder dat ik correcties doe met m'n stuur).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door teekiteezie Bekijk Berichten
      Merken jullie ook dat de wagen, bij hogere snelheden, precies niet helemaal "stabiel" rijdt? Ik heb de indruk dat als ik op de snelweg rechtdoor rijdt, dat hij soms naar links of rechts durft te trekken (zonder dat ik correcties doe met m'n stuur).
      DE F10/F11 hebben een gekend probleem met naar rechts trekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
        DE F10/F11 hebben een gekend probleem met naar rechts trekken.
        Mja daar dacht ik ook eerst aan, maar hij trekt niet echt naar rechts. 't Is voornamelijk een nogal nerveuze wegligging. Misschien nog even verder inrijden (heeft nog maar 600km) en afwachten?

Comment

Mja daar dacht ik ook eerst aan, maar hij trekt niet echt naar rechts. 't Is voornamelijk een nogal nerveuze wegligging. Misschien nog even verder inrijden (heeft nog maar 600km) en afwachten?
          Ik zie niet meteen hoe verder inrijden dit probleem zou kunnen verhelpen, maar inderdaad, nog eventjes afwachten en dan zien.

Comment

Ik zou van mijn oren gaan maken, ze hebben er al genoeg over de vloer gehad bij BMW met hetzelfde probleem.

Comment

• Niet stabiel rijden

Oorspronkelijk geplaatst door teekiteezie Bekijk Berichten
              Merken jullie ook dat de wagen, bij hogere snelheden, precies niet helemaal "stabiel" rijdt? Ik heb de indruk dat als ik op de snelweg rechtdoor rijdt, dat hij soms naar links of rechts durft te trekken (zonder dat ik correcties doe met m'n stuur).
              De auto keert inderdaad niet helemaal terug naar de nul stand als je het stuur loslaat. Dit heeft een erg onrustig gevoel tot gevolg. Ik heb mijn auto inmiddels 2x laten nakijken voor dit probleem. Men voert de acties uit die in PUMA staan omschreven bij de klacht 'auto trekt naar rechts'. Mijn auto blijft echter dit probleem houden. Je went er wel een beetje aan maar helemaal lekker is het niet.

BMW heeft geen oplossing wordt mij verteld........

Comment

• Leve de elektrische stuurbekrachtiging?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MartinBMW Bekijk Berichten
                  De auto keert inderdaad niet helemaal terug naar de nul stand als je het stuur loslaat. Dit heeft een erg onrustig gevoel tot gevolg. Ik heb mijn auto inmiddels 2x laten nakijken voor dit probleem. Men voert de acties uit die in PUMA staan omschreven bij de klacht 'auto trekt naar rechts'. Mijn auto blijft echter dit probleem houden. Je went er wel een beetje aan maar helemaal lekker is het niet.

BMW heeft geen oplossing wordt mij verteld........
                  Helemaal niet lekker is zacht uitgedrukt. Ik heb nu 20k km op de teller en m'n wagen is al 8 (!) keer binnen geweest. Nu rijdt hij redelijk (trekt tenminste niet meer naar links of rechts) maar de wegligging is ondermaats vergeleken met m'n vorige BMW's. De technisch inspecteur van BMW Bornem trachtte me laatst te overtuigen dat m'n wagen normaal rijdt en BMW er in dit model voor gekozen heeft om "de weg directer naar de chauffeur te laten doorkomen". Yeah right.

Wagen moet trouwens nog eens binnen voor een herstelling van de bestuurderszetel (geeft een klik bij bocht naar links). Men kan die direct vervangen (daarmee is het opgelost, dat werd getest) maar de garage heeft toestemming nodig van Bornem en Bornem heeft nu toestemming nodig van Duitsland. Jawadde.

Deze F11 520dA zal wellicht m'n laatste BMW zijn, jammer.
                  Last edited by ; 28/05/2011, 09:40.

Comment

ze kunnen pfct je stuur zwaarder maken dan is dat boot gevoel eruit ! (toch bij mij maar ik heb meesturende achteras ...)
                    mijne plakt nu op de baan

Comment

• Hm ik ga maandag de garage dan toch maar eens bellen. Misschien dat een aanpassing in de stuurbekrachtiging een goede, maar tijdelijke oplossing is.

Comment

• --19--
                        Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• --18--

node, node, node, node, node, node, node toch....

miljaar, miljaar, miljaar toch...

akkerdju, akkerdju, akkerdju...

het is toch ni mogelijk, man, man, man...

grrrrrrr, aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh

nu is er toch wel Frozen Grey als individual kleur zekers!

why, why, why was dat er ni als ik bestelde...

nu moet ik het met Spacegrau stellen....
                          Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Rustig gast, sebiet doe je nog een attack!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                              --18--

node, node, node, node, node, node, node toch....

miljaar, miljaar, miljaar toch...

akkerdju, akkerdju, akkerdju...

het is toch ni mogelijk, man, man, man...

grrrrrrr, aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh

nu is er toch wel Frozen Grey als individual kleur zekers!

why, why, why was dat er ni als ik bestelde...

nu moet ik het met Spacegrau stellen....
                              een oplossing. laten wrappen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                Rustig gast, sebiet doe je nog een attack!
                                te laat

Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
                                een oplossing. laten wrappen!
                                da was ik idd aan't denken...

enig goeie plaats om het te laten doen?

Comment

• Idd en dat kost nog niet de helft van wat die kleur kost

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                    Idd en dat kost nog niet de helft van wat die kleur kost
                                    ben er niet zo gek van van die matte kleuren.
                                    kan je dat polieren zo een kleur ?
                                    of blijf je met de crassen zitten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk Berichten
                                      ben er niet zo gek van van die matte kleuren.
                                      kan je dat polieren zo een kleur ?
                                      of blijf je met de crassen zitten?
                                      Volgens mij *mag* je dat zelfs niet polieren en/of waxen. Als ik het goed voor heb komt dat soort matte lak er grofweg op neer dat ze de vernislaag achterwege laten. Misschien dat ze met dit soort lichte kleurloze lak er nog wel een matte vernislaag op doen, ik weet het niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        De 320d met 4 cilinder is er al van 1998. Dit is dus historisch gegroeid. Ook is de 520d als viercilinder aanvaard. Kijk maar rond hoeveel er al rondrijden. Waarom dan een zescilinder ontwikkelen voor die paar autofreaks die een zescilinder willen? In andere diesellanden rond ons zullen deze freaks zonder enige twijfel een 530d kopen.
                                        Zou de 518i(E 2 8 ) van jaren terug ook zo goed aanvaard geweest zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                          Zou de 518i(E 2 8 ) van jaren terug ook zo goed aanvaard geweest zijn.
                                          Over de eerste BMW diesel, de 324d deden ze indertijd als nu over de eerste dieselporsche.
                                          Nu is een diesel bmw blijkbaar "in"

Comment

Working...
                                          X