Merken jullie ook dat de wagen, bij hogere snelheden, precies niet helemaal "stabiel" rijdt? Ik heb de indruk dat als ik op de snelweg rechtdoor rijdt, dat hij soms naar links of rechts durft te trekken (zonder dat ik correcties doe met m'n stuur).
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door teekiteezie Bekijk BerichtenMerken jullie ook dat de wagen, bij hogere snelheden, precies niet helemaal "stabiel" rijdt? Ik heb de indruk dat als ik op de snelweg rechtdoor rijdt, dat hij soms naar links of rechts durft te trekken (zonder dat ik correcties doe met m'n stuur).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDE F10/F11 hebben een gekend probleem met naar rechts trekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door teekiteezie Bekijk BerichtenMja daar dacht ik ook eerst aan, maar hij trekt niet echt naar rechts. 't Is voornamelijk een nogal nerveuze wegligging. Misschien nog even verder inrijden (heeft nog maar 600km) en afwachten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door teekiteezie Bekijk BerichtenMja daar dacht ik ook eerst aan, maar hij trekt niet echt naar rechts. 't Is voornamelijk een nogal nerveuze wegligging. Misschien nog even verder inrijden (heeft nog maar 600km) en afwachten?
Comment
-
Niet stabiel rijden
Oorspronkelijk geplaatst door teekiteezie Bekijk BerichtenMerken jullie ook dat de wagen, bij hogere snelheden, precies niet helemaal "stabiel" rijdt? Ik heb de indruk dat als ik op de snelweg rechtdoor rijdt, dat hij soms naar links of rechts durft te trekken (zonder dat ik correcties doe met m'n stuur).
BMW heeft geen oplossing wordt mij verteld........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MartinBMW Bekijk BerichtenDe auto keert inderdaad niet helemaal terug naar de nul stand als je het stuur loslaat. Dit heeft een erg onrustig gevoel tot gevolg. Ik heb mijn auto inmiddels 2x laten nakijken voor dit probleem. Men voert de acties uit die in PUMA staan omschreven bij de klacht 'auto trekt naar rechts'. Mijn auto blijft echter dit probleem houden. Je went er wel een beetje aan maar helemaal lekker is het niet.
BMW heeft geen oplossing wordt mij verteld........
Wagen moet trouwens nog eens binnen voor een herstelling van de bestuurderszetel (geeft een klik bij bocht naar links). Men kan die direct vervangen (daarmee is het opgelost, dat werd getest) maar de garage heeft toestemming nodig van Bornem en Bornem heeft nu toestemming nodig van Duitsland. Jawadde.
Deze F11 520dA zal wellicht m'n laatste BMW zijn, jammer.
Comment
-
mijne plakt nu op de baan
Comment
-
--18--
node, node, node, node, node, node, node toch....
miljaar, miljaar, miljaar toch...
akkerdju, akkerdju, akkerdju...
het is toch ni mogelijk, man, man, man...
grrrrrrr, aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh
nu is er toch wel Frozen Grey als individual kleur zekers!
why, why, why was dat er ni als ik bestelde...
nu moet ik het met Spacegrau stellen....Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten--18--
node, node, node, node, node, node, node toch....
miljaar, miljaar, miljaar toch...
akkerdju, akkerdju, akkerdju...
het is toch ni mogelijk, man, man, man...
grrrrrrr, aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh
nu is er toch wel Frozen Grey als individual kleur zekers!
why, why, why was dat er ni als ik bestelde...
nu moet ik het met Spacegrau stellen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenRustig gast, sebiet doe je nog een attack!
Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichteneen oplossing. laten wrappen!
enig goeie plaats om het te laten doen?Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenIdd en dat kost nog niet de helft van wat die kleur kost
kan je dat polieren zo een kleur ?
of blijf je met de crassen zitten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk Berichtenben er niet zo gek van van die matte kleuren.
kan je dat polieren zo een kleur ?
of blijf je met de crassen zitten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe 320d met 4 cilinder is er al van 1998. Dit is dus historisch gegroeid. Ook is de 520d als viercilinder aanvaard. Kijk maar rond hoeveel er al rondrijden. Waarom dan een zescilinder ontwikkelen voor die paar autofreaks die een zescilinder willen? In andere diesellanden rond ons zullen deze freaks zonder enige twijfel een 530d kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenZou de 518i(E 2 8 ) van jaren terug ook zo goed aanvaard geweest zijn.
Nu is een diesel bmw blijkbaar "in"
Comment
Comment