Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Frozen gray matte uitvoering op BMW 530 D X-drive zoals op bovenvermelde fotos gemaakt tijdens München driedaagse begin mei 2011 ... Deze uitvoering (bijna 97.000 euro ) is als nieuw voertuig te zien in de showroom van BMW NIEDERLASSUNG MUNCHEN te Werner-Heisenberg-Allee 10 ...
    GROOTSTE TWEEDEHANDSSHOWROOM BMW VOERTUIGEN IN DUITSLAND !!! ongeveer 3500 tot 5000 voertuigen beschikbaar !!! Filiaal tweedehandsvoertuigen = Filiaal Fröttmaning ... ZIE OOK www.bmw-muenchen.de
    Dit BMW filiaal is zeer gemakkelijk te vinden : recht tegenover de ALLIANZ-arrena in München !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
      Over de eerste BMW diesel, de 324d deden ze indertijd als nu over de eerste dieselporsche.
      Nu is een diesel bmw blijkbaar "in"
      524 td denk ik.
      En die was toen met zijn 13 seconden naar 100 sportief te noemen
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• Het was inderdaad de E28 524td dat de eerste diesel van BMW was. Deze had 115pk, ging tot 100 in 12,9 seconden en had een topsnelheid van 180km/uur.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
          Zou de 518i(E 2 8 ) van jaren terug ook zo goed aanvaard geweest zijn.
          Mijn ouders hebben nog een E28 518 gehad. Deze was nog met carburator en had 90pk en slechts 4 versnellingen. Ik kan mij zelfs herinneren dat 'm geen toerenteller had maar zo'n grote analoge klok. Mijn ouders hebben deze wagen 7 jaar gehad, waarna ik 'm plat gereden heb...
          OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Deze had 115pk, ging tot 100 in 12,9 seconden en had een topsnelheid van 180km/uur.

En goed klinken dat dat deed/doet. (vooral de atmosferische uiteraard)

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
              524 td denk ik.
              En die was toen met zijn 13 seconden naar 100 sportief te noemen
              Mea culpa.
              Maar het was wel godslastering dat diesel zijn intrede maakte bij een benzinemerk als BMW.

Comment

• Ja en neen. De 524td werd in 1983 op de markt gebracht en was op slag de snelste diesel ter wereld. Van een sportief imago gesproken... Ook binnen het gamma van de E28 was deze td niet de traagste en moest hij zich niet schamen tov z'n benzinebroertjes.
                OO 00 OO

Comment

• --16--
                  Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                    nu is er toch wel Frozen Grey als individual kleur zekers!

why, why, why was dat er ni als ik bestelde...

nu moet ik het met Spacegrau stellen....
                    is al zo sinds eind december hoor ...
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                      --16--
                      Ben je aan 't aftellen tot de levering van je nieuwe auto?

Mijn 5 wordt volgende week geleverd, of de week nadien.
                      OO 00 OO

Comment

• Onze nieuwe 5 wordt ook volgende week geleverd. Morgen gaan we onze E60 al bij de verdeler inleveren...

Het gaat je goed oude rakker

Comment

• Memories... Sportophanging en 18" velgen styling 124. Perfectie²...
                          OO 00 OO

Comment

Memories... Sportophanging en 18" velgen styling 124. Perfectie²...
                            Ik blijf het nog altijd een fenomenaal knappe wagen vinden, maar jammer genoeg heeft hij na ongeveer 250000km, voornamelijk mechanisch, zijn beste tijd gehad.
                            Maar wat ga ik dat rebelse karakter van de 530d missen in onze nieuwe 525d

Comment

• Ik heb nog niet met de nieuwe 525d gereden. De E60 530d was inderdaad een giftig beestje. Dat mis ik enorm in mijn 740d die veel comfortabeler en veel minder nerveus is. De nieuwe 530d is qua karakter een wereld van verschil met de 740d. Ik verheug me dus op mijn nieuwe 5.
                              OO 00 OO

Comment

Ik heb nog niet met de nieuwe 525d gereden. De E60 530d was inderdaad een giftig beestje. Dat mis ik enorm in mijn 740d die veel comfortabeler en veel minder nerveus is. De nieuwe 530d is qua karakter een wereld van verschil met de 740d. Ik verheug me dus op mijn nieuwe 5.
                                Ik vond de duw in de rug van de E60 530d fenomenaal.
                                De 525d is echt heel beschaafd wat mijn inziens grotendeels te wijten valt aan de nieuwe achttraps versnellingsbak. Maar de wagen zal binnen een paar jaar (lees na de 2 jaar garantie) wel extra dosis paardjes krijgen
                                De 530d is ook beschaafder geworden, maar gaat echt wel serieus vooruit!

Comment

• Ik heb toen in Bornem met zowel de 530d als de 535d gereden. De 535d moet het echt hebben van z'n power boven de 4000 toeren. Daarboven heeft de 530d gedaan met zingen. Door de 8-bak zorgt dat er bij de 530d voor dat je zeer korte versnellingen hebt wat echt een sportief gevoel geeft. Ik vond het alleszins zalig. Toen ik als vervangwagen een 530d had en die rondtit in de Polders hbe gedaan was ik stapelverliefd op die wagen. Ik ben wel benieuwd hoe ik dat start/stop-systeem ga ervaren.
                                  OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                    is al zo sinds eind december hoor ...
                                    da betwijfel ik, want ik heb eind december besteld en dan was daar nog lang geen sprake van.

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Ben je aan 't aftellen tot de levering van je nieuwe auto?

Mijn 5 wordt volgende week geleverd, of de week nadien.
                                    exactly! :-) 17 juni eindelijk... besteld in december en nu levering, omdat mijn leasing dan pas einde contract was...

3 touring met 18" inwisselen voor een 525 Touring met 20"...

een leuke wissel! moehahahahaaaaaaaaaaa
                                    Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

Ik heb toen in Bornem met zowel de 530d als de 535d gereden. De 535d moet het echt hebben van z'n power boven de 4000 toeren. Daarboven heeft de 530d gedaan met zingen. Door de 8-bak zorgt dat er bij de 530d voor dat je zeer korte versnellingen hebt wat echt een sportief gevoel geeft. Ik vond het alleszins zalig. Toen ik als vervangwagen een 530d had en die rondtit in de Polders hbe gedaan was ik stapelverliefd op die wagen. Ik ben wel benieuwd hoe ik dat start/stop-systeem ga ervaren.
                                      was destijds aan't twijfelen tussen de 530 en de 525, maar als ik dan zie dat het BIV 24xx € meer is en de wagen op zich ook 5000 € meer kost, dan denk ik eraan om te laten chippen.

Heb van Heinz al een offerte liggen en dat kost 1600€ voor vermogen tot 275 pk en 570Nm (wat ik iets lager ga laten zetten)...

en ze zetten een chip naast de originele, waardoor er nooit last zal zijn met de garantie, omdat ze niet aan de originele komen...

Comment

• Mijn vader heeft een E60 525d die ook getuned is tot dik 200pk en een koppel van 500Nm. Op papier zijn dat dezelfde waarden als van mijn 530d die ik destijds heb gehad. Toch voelde mijn 530d nog steeds een stuk sneller en vooral nerveuzer aan.

Met mijn 740d heb ik nu die problemen met de turbo's gehad en werd alles onder garantie hersteld. Ik was eens benieuwd geweest of ze dat ook gedaan hadden als mijn wagen zou getuned geweest zijn... Ik wil gewoon dat risico niet nemen. Want als je in zo'n geval die kosten zelf moet betalen, dan ben je meer kwijt...

Nog een argument om het niet te doen is dat een BMW-verdeler zo'n getunede wagen niet meer als Premium-Selection wil/kan verkopen. Dit zorgt ervoor dat de overnameprijs steeds een stuk lager zal zijn.
                                        Last edited by BMWMB; 03/06/2011, 13:43.
                                        OO 00 OO

Comment

Nog een argument om het niet te doen is dat een BMW-verdeler zo'n getunede wagen niet meer als Premium-Selection wil/kan verkopen. Dit zorgt ervoor dat de overnameprijs steeds een stuk lager zal zijn.
                                          Dan moet je toch zeker eens een andere BMW dealer proberen, want ik ken er die dat WEL doen

Comment

Working...
                                          X