Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenGisterenmorgen is me nog eens opgevallen hoe zuinig de 520d is : van Tienen naar Zuidstation Brussel via autostrade (voor de file), de hele afstand afgelegd met cruisecontrole en overal de snelheidslimieten gerespecteerd (dus 120 km/h op de autostrade).
Gemiddeld verbruik over deze afstand : 5.0 l/100 kmWhy so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenDa's inderdaad knap. Ik zal vermoedelijk hetzelfde of misschien net iets meer verbruiken met mijn 118d op hetzelfde traject en snelheden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenManuele versnellingsbak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenKnap, hoeveel rpm draait die bij 120?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenKlopt het dat er in de UK geen x-Drive versies zijn van de 5?Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenKlopt.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Mooi exemplaar
Mooi exemplaar ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenEn wat zou de achterliggende reden hier dan van zijn?BMW X5 45e
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk BerichtenMooi exemplaar ...
Met bijhorende topmotor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten²²²²²
Met bijhorende topmotor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk BerichtenMooi exemplaar ...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenweer een diesel als je een nieuwe 5 koopt toere?
Zeker geen nieuwe ... kan dat niet betalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenToerke, dat is toch niet om beschaamd om te zijn hé...
535d touring met wat must have opties zit je rap aan 80K....
En dat is een bedrag dat ik nooit zou kunnen uitgeven aan een auto ..
. 50-60k is het maximum !
Dus ofwel een nieuwe 520d , of een okkasie 535d voor deze prijs ,
Zou in mijn geval optie 2 zijn denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenEn dat is een bedrag dat ik nooit zou kunnen uitgeven aan een auto ..
. 50-60k is het maximum !
Dus ofwel een nieuwe 520d , of een okkasie 535d voor deze prijs ,
Zou in mijn geval optie 2 zijn denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk BerichtenBij mij ook, zo ene als het kan:
Comment
Comment