Intrumentenkombi high komt mee met de HUD optie denk ik en die zit er blijkbaar op aan het gat te zien.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenrijdt dat niet te hard die combi van 20inch en M-sport veren?
Die is stukken harder dan de deze. Ik vind dat hij ongelooflijk zacht rijdt voor de wielen die erop staan. Heel veel van de oneffenheden in de weg worden weggefilterd.
Echt subliem...
Zeer tevreden. Maar ja ik kan over slechts 80km rijervaring sprekenHorsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk BerichtenIs idd spacegrau...
Vandaag eens planché geduwd?! Man, da geluid van de 525d is schitterend...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenHier een paar foto's van onze F11 525dOO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenJe hebt een zeer knappe configuratie gekozen.
ze vonden hem allemaal af...Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk BerichtenDe man van de leveringen vertelde dat de wagen zeer veel commentaren heeft gekregen van mensen (zowel van de garage als zij die hun eigen BMW kwamen afhalen.
ze vonden hem allemaal af...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk BerichtenBegrijpelijk!OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk BerichtenDe man van de leveringen vertelde dat de wagen zeer veel commentaren heeft gekregen van mensen (zowel van de garage als zij die hun eigen BMW kwamen afhalen.
ze vonden hem allemaal af...
Want bijna elke auto is mooi met grote velgen en wat sport bumpers.
Kzie nog net iets liever de F10 dan de F11
De A6/A6 Avant (en ik als audi freak) kan mij echt niet overtuigen...Jammer maar het wordt een beemerke deze keer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk BerichtenBon vandaag ben ik een happy man...
vanmorgen onze F11 525d gaan afhalen.
dit is'm geworden...
Voor deze BMW zal deze (eeuwige) Audi freak de overstap wagen....
Spacegrau met M pakket - styling 312 - shadowlook .....
Ik doe niet graag na, maar de neiging is groot om jou exemplaar hier op de oprit te zetten binnen X... tijd !
Eerst nog genieten van de A5 nu....Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten@Beefcake om een of andere reden lijken jou achterlichten donkerder dan normaal. Zijn dat blacklights of vergis ik me?
volgens mij moet dat eerder lichtinval zijn...Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenVoor deze BMW zal deze (eeuwige) Audi freak de overstap wagen....
Als je de interieurs gaat vergelijken blijf ik toch de eeuwige Audi freak (al is deze beoordeling misschien subjectief)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof S. Bekijk BerichtenWat de buitenkant betreft: direct akkoord, het model is een schot in de roos.
Als je de interieurs gaat vergelijken blijf ik toch de eeuwige Audi freak (al is deze beoordeling misschien subjectief)
Interieur = A6, exterieur = BMW5.
Als 2 honden vechten voor een been, loopt de A7 ermee heen?
Comment
-
Bon, hier de eerste vraag:
Iemand enig idee hoe je de volledige itunes library in de IDrive krijgt zoals in onderstaande link?
http://www.macstories.net/news/iphon...moed-on-video/
ik heb niet die Connected Drive. als dat vereist is zou dat nog installeerbaar zijn achteraf?
is wel leuker dat je de itunes volledig ziet... en de images etc
dju toch, alles aangevinkt in de optielijst en toch nog iets vergetenHorsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenHoe je dat moet doen weet ik niet maar ik verbindt iPod/iPhone via bluetooth met de iDrive en zo laat ik alle muziek afspelen. Via usb kabel kan ook dan zie je de images ook en kan je de muziek ook selecteren.
dan krijg ik wel de iphone als extern apparaat, maar niet de images...Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichtenik verbind met de splitcable in de usb en de jack.
dan krijg ik wel de iphone als extern apparaat, maar niet de images...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenTiens, ik krijg die afbeeldingen wel als ik mijn iPhone met een gewone iPod kabel connecteer.
ik ga naar externe apparaten en dan krijg je de iphone te zien.
dan moet ik altijd muziek zoeken via auteur, album etc.
als het dan speelt dan zie ik enkel de titelHorsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
Comment