Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
    Krijg net een berichtje van de mama...
    Ze zit voor drie dagen in München en ze heeft net de nieuwe 5 touring van dichtbij kunnen bekijken...
    Ze stuurde: '1 woord: prachtig!' Het was blijkbaar een witte
    Ik weet wel niet of ze foto's heeft kunnen nemen
    Mijn moeder zou niet eens weten dat het om een nieuwe 5 serie zou gaan hoor
    Ze kent enkel haar eigen wagen en that's it

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
      525d dus WEL beschikbaar en leverbaar van bij het begin, september dus! Enkel voor de dealers zal er slechts keuze zijn uit de 520d of 530d. Goed nieuws dus!
      Ik dacht dat jullie een 318d hadden besteld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
        Mijn moeder zou niet eens weten dat het om een nieuwe 5 serie zou gaan hoor
        Ze kent enkel haar eigen wagen en that's it
        Dat is het voordeel aan vrouwen met een hart voor auto's

Comment

• Ik wil ook zo'n ma!

Werkt ze bij bmw ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
            Ik wil ook zo'n ma!

Werkt ze bij bmw ofzo?
            Jep

Comment

• Fucking hell dat is een mooie wagen. Het is al een tijdje geleden dat een BMW mij zo kan overtuigen.

Sportief, slank, langerekt, ... prachtig!!! (Ik verkies zowiezo meestal de touring versie over sedan versie in deze klasse)

Comment

• Sinds GISTEREN de produkt-argumentatie folder (voor de Duitse handelaars) reeds bekomen =gedetailleerde kleurenfolder met specifieke uitleg van al de nieuwigheden (waaronder een op afstand te bedienen motorgestuurde achterruit ; die tevens automatisch kan gesloten en geopend worden van op afstand onafhankelijk van de volledige achterklep) en telkens vergelijkingen tov. de concurrectie : Audi A6 en Mercedes E !
                Tevens cataloog met de extra uitrusting (+ alle velgen) van de nieuwe 5-reeks limousine ontvangen !

Comment

• Vanavond voorstelling nieuwe 5-limousine in de Barrier te Houthalen (Van Osch Hasselt en Halen).

Reeds diverse modellen zien binnenkomen in garage deze week !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
                    Vanavond voorstelling nieuwe 5-limousine in de Barrier te Houthalen (Van Osch Hasselt en Halen).

Reeds diverse modellen zien binnenkomen in garage deze week !
                    Die smeerlappen hadden geen plaats meer voor mij. Ik had gebeld, en er waren meer inschrijvingen dan verwacht. Ik kon er absoluut niet meer bij! Onnozelaars...
                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                      Ik dacht dat jullie een 318d hadden besteld.
                      Laat ons zeggen dat het om een tussenoplossing gaat...

Comment

• Klopt dat er géén plaats meer was bij voorstelling in de Barrier te Houthalen (voor Garage Van Osch Hasselt en Halen) ; oorspronkelijk receptie voorzien voor 800 personen ; uiteindelijk 1200 personen ingeschreven ... Het was er dus letterlijk koppen lopen ... presentatie door Els Thibeau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
                          Klopt dat er géén plaats meer was bij voorstelling in de Barrier te Houthalen (voor Garage Van Osch Hasselt en Halen) ; oorspronkelijk receptie voorzien voor 800 personen ; uiteindelijk 1200 personen ingeschreven ... Het was er dus letterlijk koppen lopen ... presentatie door Els Thibeau
                          Els is dan ook een echte publiekstrekker

Comment

• Ik heb de strips zwart gemaakt:

Benieuwd hoeveel er dit mooi gaan vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten

Ik heb de strips zwart gemaakt:

Benieuwd hoeveel er dit mooi gaan vinden.
                              Schitterend... Ik hoop dat voor één keer BMW eens een "Audike" gaat doen en van de 3 een kleine 5 maken. Ik zie net echter in het scoop topic van de 3 dat dit wellicht niet gaat zijn :-(

Comment

• Ik vind hem er een stuk sportiever uitzien..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver Bekijk Berichten
                                  Fucking hell dat is een mooie wagen. Het is al een tijdje geleden dat een BMW mij zo kan overtuigen.

Sportief, slank, langerekt, ... prachtig!!! (Ik verkies zowiezo meestal de touring versie over sedan versie in deze klasse)
                                  Trekt toch hard op nen huidige 3-touring

maar idd mooie wagen, ik was gisteren op receptie , 5 sedan verschoot wel effe van de prijzen zeg !!!
                                  greetz

Comment

• Idd. Duur is hij wel. Je zit makkelijk aan +60k voor een 530d berline.

Comment

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Knappe ketel!!!

Benieuwd naar het M-sportpakket, al valt die nu ook zeer goed te smaken...

Comment

BMW E61 525d LCI '09
                                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                                          Fiesta Red Edition '16

Comment

Working...
                                          X