Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Waar zit het addertje in de carconfig van BMW UK??
535d M Sport Touring met vrij veel opties: £57, 535 oftewel 63.800 EURO
Dat kan niet hé, zat in Belgie aan 74K voor een 530d
Is het daar excl BTW misschien op de config??
Nee hoor, klopt perfect. Parklane garage contacteren of hier Nash
1 verschil met hier, je kan (nog) geen X Drive krijgen op de 5-serie.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Waar zit het addertje in de carconfig van BMW UK??
535d M Sport Touring met vrij veel opties: £57, 535 oftewel 63.800 EURO
Dat kan niet hé, zat in Belgie aan 74K voor een 530d
Is het daar excl BTW misschien op de config??
Daarom gaan we in de UK shoppen he super promos deze zomer
Prijs op car config is idd btw incl. Je krijgt nog een procent of 6 korting hierop.
Tel er dan nog 820 pond bij voor LHD + transit plaat en volle tank en je bent rond.
Daarom gaan we in de UK shoppen he super promos deze zomer
Prijs op car config is idd btw incl. Je krijgt nog een procent of 6 korting hierop.
Tel er dan nog 820 pond bij voor LHD + transit plaat en volle tank en je bent rond.
Kun je gewoon via email een dealer in UK aanschrijven of hoe gaat dit in zijn werk?
Hoe zit dit met leasing bv?
Lijkt mij wel interessant ...
iemand enige ervaring met de voorverwarmings optie (standverwarming)?
de man van de leveringen vertelde dat het bij warme dagen gebruikt kan worden om de wagen te koelen, zodat wanneer je in de wagen komt de wagen al fris is.
helaas pindakaas. Heb dat nu al 2 maal geprobeerd en telkens blaast hij vrij warme lucht.
iemand enig idee?
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
iemand enige ervaring met de voorverwarmings optie (standverwarming)?
de man van de leveringen vertelde dat het bij warme dagen gebruikt kan worden om de wagen te koelen, zodat wanneer je in de wagen komt de wagen al fris is.
helaas pindakaas. Heb dat nu al 2 maal geprobeerd en telkens blaast hij vrij warme lucht.
iemand enig idee?
Het duurt natuurlijk wel eventjes tegen dat hij koude lucht blaast. Als hij dat niet doet dat moet je met de auto terug naar de garage.
standverwarming opgezet 30 minuten voordat we vertrokken (lijkt me lang genoeg, want hij schakelt na 30 minuten terug uit dacht ik)
toen ik in de wagen kwam na +- 20 minuten was het warme lucht die geblazen werd...
dus terug naar de garage... will do...
Ik zou zeggen dat hij na 2 a 3 minuten met koude lucht moet beginnen blazen. Uiteraard duurt het dan nog een tijdje eer het interieur van de auto koel is, zeker als hij in de zon staat. Na 30 minuten nog geen koude lucht wijst uiteraard op een defect.
Comment