Oorspronkelijk geplaatst door Salokin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenHaha, je moest al bij de dealer zitten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichtenen belangrijker: wie wil nu in godsnaam Itunes in zn auto geïntegreerd zien :-p.
Dacht dat bovenstaand filmpje trouwens conceptueel was en dit voorlopig nog in geen enkele BMW zat...
denk trouwens niet dat dat conceptueel is.
deze post is van 29/08/2010...
http://www.autofans.be/content/bedie...ive-incl-video
hier staat: "...Dit tool is vanaf begin 2011 optioneel beschikbaar op alle Bimmers."...
dus mijn vraag blijft... hoe en welke optie nodig.
waar zitten die verkopers hier???Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichtenme...
denk trouwens niet dat dat conceptueel is.
deze post is van 29/08/2010...
http://www.autofans.be/content/bedie...ive-incl-video
hier staat: "...Dit tool is vanaf begin 2011 optioneel beschikbaar op alle Bimmers."...
dus mijn vraag blijft... hoe en welke optie nodig.
waar zitten die verkopers hier???
Uitgebreide connectie van Music Players in de
GSM
GSM-voorbereiding (Bluetooth)
USB-aansluiting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenVolgens mij heb je de volgende opties nodig:
Uitgebreide connectie van Music Players in de
GSM
GSM-voorbereiding (Bluetooth)
USB-aansluiting
en
connected drive blijkbaar...
ben aan't horen voor naplaatsing.Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichtensnap-in adapter
en
connected drive blijkbaar...
ben aan't horen voor naplaatsing.
Connected drive is niet noodzakelijk dacht ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtendie adapter is bij de dealer aan te kopen.
Connected drive is niet noodzakelijk dacht ik...
toen ik vermeldde dat ik geen connected drive heb zei hij dat het dan geen zin heeft?Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichtenwas met de man van de levering bezig hierover en die wou de snapin adapter testen.
toen ik vermeldde dat ik geen connected drive heb zei hij dat het dan geen zin heeft?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenWaar zit het addertje in de carconfig van BMW UK??
535d M Sport Touring met vrij veel opties: $57, 535 oftewel 63.800 EURO
Dat kan niet hé, zat in Belgie aan 74K voor een 530d
Is het daar excl BTW misschien op de config??
Niet vergeten de optie 'LHD spec' aan te vinken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenWaar zit het addertje in de carconfig van BMW UK??
535d M Sport Touring met vrij veel opties: £57, 535 oftewel 63.800 EURO
1 verschil met hier, je kan (nog) geen X Drive krijgen op de 5-serie.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
535d M Sport Touring met vrij veel opties: £57, 535 oftewel 63.800 EURO
Prijs op car config is idd btw incl. Je krijgt nog een procent of 6 korting hierop.
Tel er dan nog 820 pond bij voor LHD + transit plaat en volle tank en je bent rond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk BerichtenDaarom gaan we in de UK shoppen he super promos deze zomer
Prijs op car config is idd btw incl. Je krijgt nog een procent of 6 korting hierop.
Tel er dan nog 820 pond bij voor LHD + transit plaat en volle tank en je bent rond.
Hoe zit dit met leasing bv?
Lijkt mij wel interessant ...
Comment
-
Question 2:
iemand enige ervaring met de voorverwarmings optie (standverwarming)?
de man van de leveringen vertelde dat het bij warme dagen gebruikt kan worden om de wagen te koelen, zodat wanneer je in de wagen komt de wagen al fris is.
helaas pindakaas. Heb dat nu al 2 maal geprobeerd en telkens blaast hij vrij warme lucht.
iemand enig idee?Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDe auto kan toch moeilijk de airco gebruiken als de motor niet draait?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk BerichtenQuestion 2:
iemand enige ervaring met de voorverwarmings optie (standverwarming)?
de man van de leveringen vertelde dat het bij warme dagen gebruikt kan worden om de wagen te koelen, zodat wanneer je in de wagen komt de wagen al fris is.
helaas pindakaas. Heb dat nu al 2 maal geprobeerd en telkens blaast hij vrij warme lucht.
iemand enig idee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenHet duurt natuurlijk wel eventjes tegen dat hij koude lucht blaast. Als hij dat niet doet dat moet je met de auto terug naar de garage.
buitentemperatuur 27 graden
binnentemperatuur 30 graden
standverwarming opgezet 30 minuten voordat we vertrokken (lijkt me lang genoeg, want hij schakelt na 30 minuten terug uit dacht ik)
toen ik in de wagen kwam na +- 20 minuten was het warme lucht die geblazen werd...
dus terug naar de garage... will do...Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk BerichtenIk heb afgelopen maandag een test gedaan: (was trouwens de 2de keer dat ik het testte, met hetzelfde resultaat)
buitentemperatuur 27 graden
binnentemperatuur 30 graden
standverwarming opgezet 30 minuten voordat we vertrokken (lijkt me lang genoeg, want hij schakelt na 30 minuten terug uit dacht ik)
toen ik in de wagen kwam na +- 20 minuten was het warme lucht die geblazen werd...
dus terug naar de garage... will do...
Comment
Comment