Heb je al eens gekeken in de handleiding?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenHeb je al eens gekeken in de handleiding?
ik heb het voorgelezen en hij bevestigde dat het eigenlijk zou moeten koelen ook.
blijkbaar zijn er geen speciale instellingen nodig.
zal eens langs de garage gaan...Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Ik rij nu een 4 maanden met mijn F11 520D en ben super tevreden , 12500 km op de teller en nog geen enkel probleem . Wel vind ik de lak redelijk kwetsbaar , al redelijk wat lakschade.
Ook al een nieuwe voorruit moeten laten steken.
Hoe zit het eigenlijk met Connecteddrive in Belgie ? Wanneer wordt dit eindelijk is actief ?
Ook internet optie werkt nog steeds niet.
Wel kan ik mijn emails , agenda , contacten , ,,,, in office op display zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk BerichtenIk rij nu een 4 maanden met mijn F11 520D en ben super tevreden , 12500 km op de teller en nog geen enkel probleem . Wel vind ik de lak redelijk kwetsbaar , al redelijk wat lakschade.
Ook al een nieuwe voorruit moeten laten steken.
Hoe zit het eigenlijk met Connecteddrive in Belgie ? Wanneer wordt dit eindelijk is actief ?
Ook internet optie werkt nog steeds niet.
Wel kan ik mijn emails , agenda , contacten , ,,,, in office op display zien.
Wat is het verbruik dat je hebt en met welke rijstijl?
Enig idee of je ergens DIGITAAL kunt uw snelheid uitlezen.
Momenteel heb ik dit op de audi's en is zeer handig...
Connecteddrive en internet, daarvoor moet je wel een 3G kaartje insteken in de auto...
Comment
-
Beter nieuws voor BMW-rijders : 530d en 535d : verlaging BIV van 5000 euro naar ongeveer 600 euro ! vanaf januari 2012 ... Voor de die-hard fans 6 cilinder diesel die verplicht worden 530d aan te schaffen toch voordeel voor BIV ! tov. 2500 euro voor huidige 6 cilinder 525d 6 cilinder ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk BerichtenBeter nieuws voor BMW-rijders : 530d en 535d : verlaging BIV van 5000 euro naar ongeveer 600 euro ! vanaf januari 2012 ... Voor de die-hard fans 6 cilinder diesel die verplicht worden 530d aan te schaffen toch voordeel voor BIV ! tov. 2500 euro voor huidige 6 cilinder 525d 6 cilinder ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk BerichtenBeter nieuws voor BMW-rijders : 530d en 535d : verlaging BIV van 5000 euro naar ongeveer 600 euro ! vanaf januari 2012 ... Voor de die-hard fans 6 cilinder diesel die verplicht worden 530d aan te schaffen toch voordeel voor BIV ! tov. 2500 euro voor huidige 6 cilinder 525d 6 cilinder ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenDit is een voorstel, toch nog niet definitief?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenDinsdag in Zolder een nieuwe Touring gezien in zilver exterieur en met het M-pakket en bruin interieur ... damn zo vetWhy so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenIk geloof je graag want ik vind de F11 super knap. Alleen kan ik me niet helemaal voorstellen dat zilver met bruin interieur een geslaagde combo is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenNice om dit te horen.
Wat is het verbruik dat je hebt en met welke rijstijl?
Enig idee of je ergens DIGITAAL kunt uw snelheid uitlezen.
Momenteel heb ik dit op de audi's en is zeer handig...
Connecteddrive en internet, daarvoor moet je wel een 3G kaartje insteken in de auto...
Verbruik valt mij eigenlijk tegen tov mijn A6. Ik zit nu op een 6.9 l , wel met veel sportievere rijstijl tov van mijn vroegere A6. Kan ook niet anders met deze fantastische motor en automaat. Niet te vergelijken met de A6 2.0 TDI. Ook wat me wat tegenvalt is de i-drive , MMI van Audi is nog altijd veel gebruiksvriendelijker en dan zeker de GPS.
Connecteddrive zal dan toch zeer snel beschikbaar zijn volgens BMW maar men kon er nog geen datum opplakken. Internet werkt niet , schijnbaar schuld van Mobistar.
Of weet iemand hoe je internet in Belgie aan de praat krijgt?
Voor de rest ben ik erg erg tevreden met de 520D , rijdt echt fantastisch. Ik ben nu op vakantie in Slovenie en op de Duitse autobahn gemakkelijk 180-200 km/u zonder enige moeite .
Geeft toch een veel veiliger gevoel tov van mijn vroegere A6.Last edited by gupe; 17/07/2011, 17:10.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk BerichtenVerbruik valt mij eigenlijk tegen tov mijn A6. Ik zit nu op een 6.9 l , wel met veel sportievere rijstijl tov van mijn vroegere A6. Kan ook niet anders met deze fantastische motor en automaat. Niet te vergelijken met de A6 2.0 TDI. Ook wat me wat tegenvalt is de i-drive , MMI van Audi is nog altijd veel gebruiksvriendelijker en dan zeker de GPS.
Voor de rest ben ik erg erg tevreden met de 520D , rijdt echt fantastisch. Ik ben nu op vakantie in Slovenie en op de Duitse autobahn gemakkelijk 180-200 km/u zonder enige moeite .
Geeft toch een veel veiliger gevoel tov van mijn vroegere A6.Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenReeds 5000km op de teller met de onze. Ouders zijn er mee op vakantie geweest en hadden een verbruik rond de 6,9l met de CC constant op 130. Hun rijbereik was +1000km. Zuinigheid
Wat betreft Audi MMI versus BMW i-Drive is het voordeel wat mij betreft absoluut voor de i-Drive. Niet alleen qua bedieningsgemak maar ook qua afwerking.
Enige minpunt is de (professional) GPS, schiet op een paar punten wel tekort (onder meer een automatische zoomfunctie zou toch wel mogen voorzien zijn).
RWD is trouwens ook een pak leuker rijden, ik hoop dat ik dat nog blijf zeggen deze winter ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenDinsdag in Zolder een nieuwe Touring gezien in zilver exterieur en met het M-pakket en bruin interieur ... damn zo vet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk BerichtenVerbruik valt mij eigenlijk tegen tov mijn A6. Ik zit nu op een 6.9 l , wel met veel sportievere rijstijl tov van mijn vroegere A6. Kan ook niet anders met deze fantastische motor en automaat. Niet te vergelijken met de A6 2.0 TDI. Ook wat me wat tegenvalt is de i-drive , MMI van Audi is nog altijd veel gebruiksvriendelijker en dan zeker de GPS.
Connecteddrive zal dan toch zeer snel beschikbaar zijn volgens BMW maar men kon er nog geen datum opplakken. Internet werkt niet , schijnbaar schuld van Mobistar.
Of weet iemand hoe je internet in Belgie aan de praat krijgt?
Geeft toch een veel veiliger gevoel tov van mijn vroegere A6.
Thx 4 feedback.
Ik heb nu een A6 break facelist (2009) 2.0 tdie met 136pk manueel en ik ben een ZEER assertieve chafffeur en ik zit op een 8,5l /100km.
40K / jaar en vooral snelweg, maar wel altijd plankgas... tot max 3800 toeren.
Ziet er leuk uit om straks aan een 7l te rijden met automaat en enkele paardjes meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenBeemer is coming at 1/9 of 1/10
we gaan ton ne ke noa den Diedjies gaan he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichtenzwart exterieur
we gaan ton ne ke noa den Diedjies gaan he
De leute @ Diedjies é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenMagnifiek , zo mag hij er van mij uitzien
Dikke proficiat Beefcake !!!
Mag wel iets lager
Super knappe 5!
Comment
Comment