Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenWat is het verschil tussen de automatische versnellingsbakken ?
Blijkbaar 2 keuzes ?
Welke aan te raden ?
DIe grijze staat in 2012 hier ook op de oprit :-)
Het enige verschil is dat je bij de sportautomatische versnellingsbak peddels aan het stuur hebt. (iets wat je raar of zelden gebruikt, maar wel show staat )
allee proficiat voor 2012 dan héHorsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk BerichtenDe gewone automatische versnellingsbak is dezelfde als de sportautomatische versnellingsbak.
Het enige verschil is dat je bij de sportautomatische versnellingsbak peddels aan het stuur hebt. (iets wat je raar of zelden gebruikt, maar wel show staat )
allee proficiat voor 2012 dan hé
heb altijd Audi gereden en normaal zou de A6 Avant de logische volgende stap zijn, maar uw
auto heeft mij op andere gedachten gezet...Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichtenzonder kortingen 69K
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichtenthnxs, kwil je zeker niet nadoen he, maar die combo is in mijn ogen perfect
heb altijd Audi gereden en normaal zou de A6 Avant de logische volgende stap zijn, maar uw
auto heeft mij op andere gedachten gezet...
Zorg dat je in ieder geval met een 6-cilinder rijdt. Zo heerlijk, ni normaal.
die automaat, ongelooflijk, zo zacht dat die schakelt... schitterend gewoon.
daar moeten ze bij mij met een A6 niet eens mee afkomen... ze krijgen'm gewoon terug
denk dat je snel je Audi vergeten zal zijn eens je de deze hebtHorsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg Bekijk BerichtenIk neem aan dat er hier wel wat ruimte was om te onderhandelen..Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichtenzonder kortingen 69K
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk BerichtenBon vandaag ben ik een happy man...
vanmorgen onze F11 525d gaan afhalen.
dit is'm geworden...
Super combinatie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenWelke motor was het ook al weer?Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenSuper combinatie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg Bekijk BerichtenIk neem aan dat er hier wel wat ruimte was om te onderhandelen..
Net mijn Berline 5 M-pakket besteld en een ruime korting gekregen
Beemer coming 1/10/2011
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichtenawel, doe me gerust na, ik kan alleen maar zeggen dat ik nog nooit met zo'n zalige auto heb gereden.
Zorg dat je in ieder geval met een 6-cilinder rijdt. Zo heerlijk, ni normaal.
die automaat, ongelooflijk, zo zacht dat die schakelt... schitterend gewoon.
daar moeten ze bij mij met een A6 niet eens mee afkomen... ze krijgen'm gewoon terug
denk dat je snel je Audi vergeten zal zijn eens je de deze hebt
Ik ben audi freak en nu toch mijn huidige A6 niet laten opvolgen door de nieuwe A6 omwille van vooral de looks en beperkte motorisatie.
Na 14 jaar heb ik nu besloten om terug een beemerke op de oprit te laten staan... ik ga het u weten te zeggen hoe hem rijdt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenMet de juiste dealer en wat fleetkorting, kun je een zeer mooie korting krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichtendaar moeten ze bij mij met een A6 niet eens mee afkomen... ze krijgen'm gewoon terug
denk dat je snel je Audi vergeten zal zijn eens je de deze hebt
Ik vind deze A6 een waardige concurrent voor mijn 530d Xdrive.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenMisschien voor als je door landen rijdt waar internet wel beschikbaar is?
Connecteddrive waren ze nog mee bezig , schijnbaar moeilijke bevalling .
Bij mijn concessiehouder weten ze er ook niet al te veel van . Emails , SMS , kalender , ... kan ik wel lezen op mijn scherm.
Voor de rest , prachtige wagen tot nu toe , 16000 km op de teller.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk BerichtenVorige week nog een email gestuurd naar BMW en daar zei men dat Internet in Belgie zou moeten werken. Bij mij dan toch niet .
Connecteddrive waren ze nog mee bezig , schijnbaar moeilijke bevalling .
Bij mijn concessiehouder weten ze er ook niet al te veel van . Emails , SMS , kalender , ... kan ik wel lezen op mijn scherm.
Voor de rest , prachtige wagen tot nu toe , 16000 km op de teller.
Ik heb een F10 530D, besteld op autosalon vorig jaar en geleverd in april 2010, met heel wat toen beschikbare toeters en bellen, maar mijn Iphone4 kan je niet deftig aansluiten: ofwel in een soort cradle, dan heeft ie wel externe dakontvangst, maar kan je geen muziek afspelen, ofwel via het Y-kabeltje, dan kan je wel muziek afspelen (je ziet geen covers), maar heb je geen externe dakontvangst.
Mijn vrouw rijdt met een F11 523 i, geleverd begin dit jaar en heeft zowat dezelfde toeters en bellen qua electronica en daar gaat dit allemaal prima met de cradle. Verschil zit'em in een connevtiviteits module die oorspronkelijk niet beschikbaar was en ook niet na te plaatsen is.
Tegen dat ze dit hadden uitgevonden, heeft mijn wagen (en ikzelf) toch wat uren mogen slijten in de garage.
Voor de rest, uiteraard twee fantastische wagens waar we heel wat jaren plezier aan gaan beleven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk BerichtenBeter nieuws voor BMW-rijders : 530d en 535d : verlaging BIV van 5000 euro naar ongeveer 600 euro ! vanaf januari 2012 ... Voor de die-hard fans 6 cilinder diesel die verplicht worden 530d aan te schaffen toch voordeel voor BIV ! tov. 2500 euro voor huidige 6 cilinder 525d 6 cilinder ...
Comment
Comment