Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
    Bruno,

hier is alvast de mijne in Spacegrau. Ik vind het een prachtige kleur in combinatie met shadowline...

Moest ik morgen een 5 bestellen zou ie er identiek uitzien, op 2 details na.

312 velgen in ferricgrey
    Standaard M-kit alcantara interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
      Ik blijf erbij, de F11 van Beefcake is de knapste die ik al gezien heb. Wat voor mij ook een prachtige combo zou zijn is Tiefseeblau met gestatineerd aluminium (dakrails en raamomlijsting) en velgen styling 312 met juist dezelfde interieurcombo, of met Oyster/black, pianolak en anthrazit hemel maar misschien is dat iets te licht. Kheb liever donkere interieurs.

Behalve de velgen, hebben wij ongeveer dezelfde...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
        4j en daar kan over gepraat worden
        Alright, laat maar zeker iets weten dan, als ge hier nog vertoeft dan

Comment

• Beef, hebt gij een topic van uw wagen? Of kijk ik er gewoon langs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
            Behalve de velgen, hebben wij ongeveer dezelfde...
            Heb het topic is opgezocht, heel knappe kar met een zalige moter erin
            Maar die van uw ouders is Imperialblau, ik heb het op Tiefseeblau

Imperialblau

Tiefseeblau

Comment

Heb het topic is opgezocht, heel knappe kar met een zalige moter erin
              Maar die van uw ouders is Imperialblau, ik heb het op Tiefseeblau

Imperialblau

Tiefseeblau

Aja just... efkes verward!

Comment

• @Beefcake : Bedankt voor de foto's. De wagen ziet er schitterend uit. Wat was de meerprijs van de velgen ten opzichte van de 18' velgen uit het M-pakket ?

@Red Bull : Ik ga zeker eens zien in Aalbeke. Het M-pakket was al een vaststaand feit, alleen de kleur en eventueel de velgen nog ...

Bruno

Comment

• @Beefcake : Welke velgen zijn dat ? (Welke motor heb je )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HansVDG Bekijk Berichten
                    @Beefcake : Welke velgen zijn dat ? (Welke motor heb je )
                    Velgen zijn styling 312

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk Berichten
                      Moest ik morgen een 5 bestellen zou ie er identiek uitzien, op 2 details na.

312 velgen in ferricgrey
                      Standaard M-kit alcantara interieur
                      Awel, ik had ze besteld in ferricgrey... Vorig weekend tot de constatatie gekomen dat ze er gewoon op stonden. (shame on me for not noticing)

Heb een mail naar de man van de leveringen gestuurd.

En alcantara... Ja, maar was niet mogelijk met zetelventilatie...
                      Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                        Beef, hebt gij een topic van uw wagen? Of kijk ik er gewoon langs?
                        Heb nog geen topic gemaakt. Zal dat eens doen een van de dagen...
                        Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno76 Bekijk Berichten
                          @Beefcake : Bedankt voor de foto's. De wagen ziet er schitterend uit. Wat was de meerprijs van de velgen ten opzichte van de 18' velgen uit het M-pakket ?

Bruno
                          Dacht iets van een 2500€ excl btw

Comment

Velgen zijn styling 312
                            Idd.

525d 6cil 204pk... Brult gelijk een leeuw(enwelpje)

Comment

• prachtige wagen beefcake!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                Er staat ééntje bij Monserez in Aalbeke. (pm Alexanderr hier op forum )
                                Kijk ook bij de variant van het forum naar F10 berline.
                                Daar heb ik bv verschillende foto's gepost van een F10/F11 in titaanzilver.

Ik had eerst radicaal voor carbon zwart gegaan maar nu toch mijn config aangepast naar titaanzilver.
                                Op foto is hij mooi, in het echt is hij - maar wel best een M-pakket opsteken!
                                Wat lees ik hier R.....

teveel gekeken naar de 5 in het titaanzilver van mijne maat ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno76 Bekijk Berichten
                                  @Beefcake : Bedankt voor de foto's. De wagen ziet er schitterend uit. Wat was de meerprijs van de velgen ten opzichte van de 18' velgen uit het M-pakket ?

@Red Bull : Ik ga zeker eens zien in Aalbeke. Het M-pakket was al een vaststaand feit, alleen de kleur en eventueel de velgen nog ...

Bruno
                                  Zeer goede vriend van mij heeft een zilveren F10 met sportpakket ... zeer zeer knap , als je die eens wil zien in real-life roep maar he ( Gullegem)

Ook heb ik enkele maand geleden een F11 gespot met sportpakket in zilver exterieur kleur , ook bloedmooi maar de foto's staan op mijn PC en die is voorlopig out

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                    Wat lees ik hier R.....

teveel gekeken naar de 5 in het titaanzilver van mijne maat ???

Ja en neen...

Ik heb veranderd naar Titaanzilver omdat eigenlijk alle (90%) 5 series met M-pakket rondrijden met carbonzwart en omdat ik al altijd donkere wagens heb gehad.
                                    Het bezoek aan Monserez Aalbeke, met prima ontvangst van Alexander, heeft eigenlijk de doorslag gegeven...

Daar stond de 5 touring M in dat titaanzilver en was

Comment

Zeer goede vriend van mij heeft een zilveren F10 met sportpakket ... zeer zeer knap , als je die eens wil zien in real-life roep maar he ( Gullegem)

Ook heb ik enkele maand geleden een F11 gespot met sportpakket in zilver exterieur kleur , ook bloedmooi maar de foto's staan op mijn PC en die is voorlopig out
                                      Ik zie hem af en toe eens rijden hier in de buurt... het is de enigste die echt wat exclusiever is dan de andere.
                                      Begin oktober zullen er 2 zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                        Ja en neen...

Ik heb veranderd naar Titaanzilver omdat eigenlijk alle (90%) 5 series met M-pakket rondrijden met carbonzwart en omdat ik al altijd donkere wagens heb gehad.
                                        Het bezoek aan Monserez Aalbeke, met prima ontvangst van Alexander, heeft eigenlijk de doorslag gegeven...

Daar stond de 5 touring M in dat titaanzilver en was
                                        Er rijden al redelijk wat nieuwe 5 series rond hier in Kortrijk met een donker/zwart exterieur ( wel zonder M-pakket)

Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                        Ik zie hem af en toe eens rijden hier in de buurt... het is de enigste die echt wat exclusiever is dan de andere.
                                        Begin oktober zullen er 2 zijn
                                        Tuurlijk kom je die veel tegen , zijn stamcafe is op 1km van uw deur naar rechts en hijzelf woont op 500m van uw huis

Comment

Er rijden al redelijk wat nieuwe 5 series rond hier in Kortrijk met een donker/zwart exterieur ( wel zonder M-pakket)

Tuurlijk kom je die veel tegen , zijn stamcafe is op 1km van uw deur naar rechts en hijzelf woont op 500m van uw huis
                                          Inderdaad, bijna elke 5 dat ik zie is "een donkere" zonder m-pakket.

Om het wachten wat te verzachten, zou het misschien nog interessant zijn om eens af te spreken.

Apéro staat klaar @ home
                                          Laat me maar weten wanneer het zou passen
                                          Welke motor ligt erin?

Comment

Working...
                                          X