Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Alle auto's trekken héél zachtjes naar rechts (behalve in de landen waar ze links rijden), dus het is normaal als het niet extreem is. Je zegt: loslaten = binnen 5 seconden in de gracht ... da's geen manier van spreken, maar realiteit? Zo ja -> Wannes bellen.
Alle auto's trekken héél zachtjes naar rechts (behalve in de landen waar ze links rijden), dus het is normaal als het niet extreem is. Je zegt: loslaten = binnen 5 seconden in de gracht ... da's geen manier van spreken, maar realiteit? Zo ja -> Wannes bellen.
het is zoals het er staat 5 seconden en ik ben echt 1 volledig rijvak overgestoken...
als alle wagens het lichtjes hebben, dan is me dat toch niet opgevallen met mijn vorige 320d Touring...
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Heel lichtjes, normaal gezien. Vaak niet bij constante snelheid, maar wel van zodra je zou vertragen en zeker als je remt. Dacht dat dat door de constructeurs met opzet zo wordt afgesteld uit veiligheidsoverwegingen.
Natuurlijk... wetende hoe de geometrie van een auto verandert met de kilometers (zeker door harde klappen in putten, onzacht borduren nemen, enz) kan het zijn dat dat vrij snel al om zeep wordt geholpen e.d.
Na de banden terug op de juiste druk te zetten viel het mij ook op dat de wagen naar de zijkant trekt ... dus ik dacht dat ik ook prijs had.
Na wat uitproberen blijkt hij op het rechtervak naar rechts te trekken, op het linkervak (even spookrijden ) trekt hij naar links. Als ik in het midden van de weg rijdt, dan blijft hij rechtdoor gaan.
Dus het lijkt mij dat als de wegen iet of wat scheef liggen, de wagen scheef trekt, ook hogere bandendruk verhoogt dit effect.
En wat mij al langer opgevallen was, is dat het gevoel van het stuur in de rechtdoor-stand niet echt geweldig is ... Ik zou denken dat als je het stuurwiel loslaat je perfect rechtdoor rijdt, in een 5-reeks is dit niet zo blijkbaar ...
Gisteren is de 520d f11 van m'n ouders getakeld!
De wagen was pas 3weken in hun bezit..
Het ging wel over een directiewagen met ongeveer 10k op de teller.
Mijn ma zei dat ze al een tijd voelde dat hij zijn vol vermogen niet gaf! (en als mijn ma dat zegt )
Nu brande gisteren het lampje van de motorstoring en gaf de foutmelding 'aandrijflijn niet optimaal, behoedzaam doorrijden en zich naar de service begeven'.
Het takelen zelf was nog een ander verhaal.
Kerel had precies nog nooit met automaat gereden. Terwijl hij zei dat het geen probleem was.
Eerst reed hij een paar keer vooruit.
Toen hij van achteruit in vooruit ging was er een luide krak en spinde de wielen ff door.
Eens op de takelwagen bolde hij terug achteruit.
Als ik er hem op wees dat hij niet in park stond zei hij van wel, maar hij stond gewoon in 'Reverse'. De handrem vond hij ook niet.
Ik heb niet direct last van het naar rechts of links trekken van de wagen als je het stuur los laat maar wel dat mijn stuur niet 100% recht staat, ik moet een klein stuk meer naar links sturen.
Comment