Deze komt ook met L-R uitlaat (vanaf de x35d?) veronderstel ik, wil daar wel eens een foto van zien... Dat kontje moet dan zalig zijn...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenInderdaad!
Maar het zicht naar achteren gaat er wel helaas op achteruit. De achterruit wordt telkens iets kleiner ten opzichte van de vorige generatie. En daarbij komt dat het achterpaneel van de koffer iets hoger wordt opgetrokken. zo is het wel makkelijk om hun PDC aan de man te brengen. Spijtig, maar zo is het nu eenmaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenBen er eerlijk gezegd niet zot van ... 't Wordt wennen
FOEI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenMaar de touring is echt prachtig
BMW 5 Tourings en surfplanken passen goed bijeen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenFak wat een bloedmooie kar is me dat toch
BMW Tourings
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWie wil er nu nog een 5 GT?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenEenmaal die op de weg rondrijdt zal de E61 direkt een zeer oud model zijn
Met de F11 is BMW teruggekeerd naar zijn meer behoudende lijnen van weleer.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenIk vind hem in dat beige precies véél mooier dan in het blauw...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWie wil er nu nog een 5 GT?2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenWaar gaat de type-aanduiding nu geplaatst worden op de koffer als die neep nu in die koffer zelf zit?
Comment
-
Dubbele uitlaat voor de 520d ?
Goede zet indien dit klopt... (zo zie ik het precies in de video)
En de automatische sluiting van de kofferafdichting is ook zeer praktisch, maar dit zal enkel bij de optie 'electrische kofferklep' horen vermoed ik...
Alleszins een zeer geslaagde touring als je het mij vraagt !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk BerichtenDubbele uitlaat voor de 520d ?
Goede zet indien dit klopt... (zo zie ik het precies in de video)
En de automatische sluiting van de kofferafdichting is ook zeer praktisch, maar dit zal enkel bij de optie 'electrische kofferklep' horen vermoed ik...
Alleszins een zeer geslaagde touring als je het mij vraagt !
Comment
Comment