Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Deze komt ook met L-R uitlaat (vanaf de x35d?) veronderstel ik, wil daar wel eens een foto van zien... Dat kontje moet dan zalig zijn...

Comment

Schot in de roos!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

Damn maat, zo knap!

Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
        Inderdaad!

Maar het zicht naar achteren gaat er wel helaas op achteruit. De achterruit wordt telkens iets kleiner ten opzichte van de vorige generatie. En daarbij komt dat het achterpaneel van de koffer iets hoger wordt opgetrokken. zo is het wel makkelijk om hun PDC aan de man te brengen. Spijtig, maar zo is het nu eenmaal.
        Als dit het algemeen design ten goede komt, stoort me dat totaal niet!

Comment

Ben er eerlijk gezegd niet zot van ... 't Wordt wennen
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
            Ben er eerlijk gezegd niet zot van ... 't Wordt wennen
            Dat mag je niet zeggen Alexanderr ...

FOEI

Comment

Prachtige wagen, weer een BMW i.v.m. z'n gatlelijke voorganger.

Jammer dat de prijs zo hoog ligt. Voor €50.000 heb je amper een instapmodelletje

Comment

Hoewel de F10 me niet veel doet, vind ik deze F11 wel héél knap! Die donkerblauwe is prachtig.

En die 2 pijpjes links blijven zooooveel knapper dan die tuning links-rechts gevallen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                  Maar de touring is echt prachtig

BMW 5 Tourings en surfplanken passen goed bijeen

Comment

Fak wat een bloedmooie kar is me dat toch

BMW Tourings
                    echt é

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Wie wil er nu nog een 5 GT?
                      Terechte opmerking.

Comment

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        Een beetje teleurstellend toch hoe die koffer met een klap dichtvalt. Eén van de bedoelingen van een elektrische achterklep is toch ook het vermijden van een luchtdrukverplaatsing die de inzittenden stoort... Andere merken doen hier beter...

Comment

Dit > Audi A6 & Mercedes E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                            Eenmaal die op de weg rondrijdt zal de E61 direkt een zeer oud model zijn
                            Daar twijfel ik toch aan, gezien de E61 een heel moderne lijn heeft die zelfs moderner(daarom niet mooier of lelijker) eruit ziet dan deze F11.

Met de F11 is BMW teruggekeerd naar zijn meer behoudende lijnen van weleer.

Comment

Ik vind hem in dat beige precies véél mooier dan in het blauw...

Comment

Waar gaat de type-aanduiding nu geplaatst worden op de koffer als die neep nu in die koffer zelf zit?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                  Ik vind hem in dat beige precies véél mooier dan in het blauw...
                                  Vind ik ook. Die donkere kleur doet de lijnen in het niets verdwijnen waardoor het geheel maar saai oogt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Wie wil er nu nog een 5 GT?
                                    Mensen die niet kunnen wachten en geen X5/6 willen
                                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                                    1991 E30 320i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                      Waar gaat de type-aanduiding nu geplaatst worden op de koffer als die neep nu in die koffer zelf zit?

Comment

Dubbele uitlaat voor de 520d ?
                                        Goede zet indien dit klopt... (zo zie ik het precies in de video)

En de automatische sluiting van de kofferafdichting is ook zeer praktisch, maar dit zal enkel bij de optie 'electrische kofferklep' horen vermoed ik...

Alleszins een zeer geslaagde touring als je het mij vraagt !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk Berichten
                                          Dubbele uitlaat voor de 520d ?
                                          Goede zet indien dit klopt... (zo zie ik het precies in de video)

En de automatische sluiting van de kofferafdichting is ook zeer praktisch, maar dit zal enkel bij de optie 'electrische kofferklep' horen vermoed ik...

Alleszins een zeer geslaagde touring als je het mij vraagt !
                                          Jep. 4 cilinder diesel heeft dezelfde uitlaat gekregen als de 6 cilinder diesel

Comment

Working...
                                          X