Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Bijna altijd wordt bij de launch van een model eerst een beperkt kleurenpallet aangeboden, zowel binnen als buiten. Was ook zo bij de F10 '5 berline, bij de X1, bij de F01ev '7, enz.
    Voor wat is dat goed?

Comment

• Zo goed als onbetaalbaar geworden

Comment

• BMW F-11 TOURING in "closed room" in Zolder op zaterdag 19 juni + zondag 20 juni + enkele exclusieve M-modellen + BMW M3 GT2 (winnaar 24 uren NÜRBURGRING 2010) !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
          Waarom is Tasman niet selecteerbaar in de configurator?
          Omdat het (nog) niet verkrijgbaar is
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
            BMW F-11 TOURING in "closed room" in Zolder op zaterdag 19 juni + zondag 20 juni + enkele exclusieve M-modellen + BMW M3 GT2 (winnaar 24 uren NÜRBURGRING 2010) !
            yep en mijn uitnodiging zou onderweg moeten zijn

en hop... hier is die dan jiepieeee
            Bijgevoegde Bestanden
            Last edited by Beefcake; 09/06/2010, 08:07.
            Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
              yep en mijn uitnodiging zou onderweg moeten zijn

en hop... hier is die dan jiepieeee
              de concessiehouder wist niet of het M-pack er ook zou zijn...

spijtig genoeg
              Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                Zo goed als onbetaalbaar geworden

Inderdaad,de berline kost al stukken van mensen je moet er niet véél opsteken om boven d e50.000€ te zitten.
                Nora!

Comment

• 194 persfoto's

Comment

• dubbele uitlaat

Ik heb daarnet naar het filmpje gekeken op autoweek.nl van de 520d. Nu valt me op dat de 520d ook een dubbele uitlaat heeft. Hoe moeten we dan in godsnaam een zescilinder herkennen tegenover een viercilinder. Op de huidige viercilindermodellen is het een enkele uitlaat...

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Bij mij stopt het filmpje na 46 sec.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Bij mij stopt het filmpje na 46 sec.
                          Ik kan het helemaal zien
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Mozilla lukt wel...
                            OO 00 OO

Comment

• De vorm van de achterlichten van de touring vind ik knapper dan die van de berline. Dit is werkelijk een zeer knappe break.
                              Dat nadeinen van de achterophanging in stand 'normaal' of 'comfort' heb ik ook bij mijn 740d. Vooral als je over drempels rijdt is dat opvallend aanwezig. Vandaar dat ik steeds in 'sport' rijd.
                              OO 00 OO

Comment

• Klopt dat vanaf nu alle nieuwe 5 modellen (limousine en touring) vanaf basismodellen minstens een dubbele uitlaat hebben ... Zwaardere modellen gescheiden uitlaat (links/rechts) rond of ovaal (550i).
                                Dit alles reeds uitvoerig beschreven in persmap 5 limousine en touring die reeds in mijn bezit zijn ...
                                Dit weekend in "closed room" voorstelling nieuwe 5 touring (op uitnodiging van BMW en inkomkaarten weekend Zolder + VIP parking BMW !

Comment

Klopt dat vanaf nu alle nieuwe 5 modellen (limousine en touring) vanaf basismodellen minstens een dubbele uitlaat hebben ... Zwaardere modellen gescheiden uitlaat (links/rechts) rond of ovaal (550i).
                                  Dit alles reeds uitvoerig beschreven in persmap 5 limousine en touring die reeds in mijn bezit zijn ...
                                  Dit weekend in "closed room" voorstelling nieuwe 5 touring (op uitnodiging van BMW en inkomkaarten weekend Zolder + VIP parking BMW !
                                  Het is een blauwe met beige interieur dat er zal staan
                                  Deze dus:
                                  Last edited by ; 19/06/2010, 18:44.

Comment

Ben net terug.

De touring die er getoond was, was een pre-productiemodel, waar de eindmaterialen niet gebruikt waren.

resultaat was, dat de binnenkant van de koffer, de afwerking van de deuren etc niet in het afwerkingsmateriaal was.

qua model is het echt mooi, maar het was een tegenvaller, dat je de eindmaterialen niet kon zien, in tegenstelling tot de 5GT wanneer die in closed room werd voorgesteld.

Model was een blauwe, met beige interieur, niet echt de geslaagdste uitvoering, maar best ok.

spijtig dat het model op zich vol met krasjes stond...

de dames aan de BMW stand, waren krasloos (ze waren ocharme 17 jaar of zo )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                                      Ben net terug.
                                      de dames aan de BMW stand, waren krasloos (ze waren ocharme 17 jaar of zo )
                                      Tja , de crisis zeker .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door أبدا موا Bekijk Berichten
                                        Tja , de crisis zeker .

grappige was dat er allemaal super slanke dametjes stonden (2 van een langere lengte dan de anderen om fotootjes mee te trekken), maar ze hadden het allemaal koud... maar ze bleven lachen

en dan de hostess die de wagen presenteerde, was een laat ons mooi uitdrukken een 'volslanke dame'...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandewiele Bart Bekijk Berichten
                                          Ik heb daarnet naar het filmpje gekeken op autoweek.nl van de 520d. Nu valt me op dat de 520d ook een dubbele uitlaat heeft. Hoe moeten we dan in godsnaam een zescilinder herkennen tegenover een viercilinder. Op de huidige viercilindermodellen is het een enkele uitlaat...
                                          Aan de type-aanduiding, die is toch vrij duidelijk dacht ik zo.

Ik begrijp niet goed waarom een 4-cilinder geen zelfde uitlaat als een 6-cilinder zou mogen hebben, of waarom een 6-cilinder niet hetzelfde eruit zou mogen zien als een 8-cilinder, enz. Je koopt een auto, en zeker de motor, toch voor jezelf?

Een zo'n "perfecte" 520d (de motor verlegt opnieuw de lat op elk vlak in de wereld van de 4-cilinder diesels, en zelfs Auto Motor und Sport vraagt zich letterlijk af wat het nut nog is van een duurdere en gulziger 6-cilinder boven zo'n bijna tot in perfectie gerijpte 4-pitter, zelfs voor de liefhebber) zal sowieso het leeuwendeel van de verkoop gaan uitmaken. Niet onlogisch dan dat de kopers daarvan ook op hun wenken worden bediend.
                                          Bij Audi hebben ook alle 4-cilinders een dubbele pijp, ondertussen, in de A6 zelfs in links/rechts-combinatie zodat hedentendage een 2.0 TDI ook lijkt te willen aangeven dat 'ie 6 of 8 cilinders heeft.

Comment

Working...
                                          X