Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk Berichten
    Gelukkig dat smaken en kleuren kunnen verschillen.
    Inderdaad.

Ik heb het nooit voor contrastloze zaken gehad. Bij auto's resulteert dat in 't feit dat ik 't liefst van al een duidelijk contract tussen buiten- en binnenkleur heb (eventueel geaccentueerd door chroom of geborsteld alu raamomlijsting), en binnenin vind ik het schitterend om een in 't oog springend interieur (zoals dat oyster/zwart) af te ronden met een klassiek-sportief donker hout.

Comment

• En enkel ter herinnering : voor zij die vinden dat hout niet sportief is...

(vind niet meteen een goeie interieurfoto, heb wel zo'n model live bekeken op Goodwood -> echt zot om dat hout nog in 't dashboard te zien zitten wel slecht voorbeeld, I know)

Comment

• Ik vind het eerlijk gezegd zonde om een set wielen er op te steken die niet van het merk van de auto zelf zijn. BMW heeft me dunkt genoeg mooie velgen om uw kar klassiek, maar toch tijdloos te maken .

Comment

• Een materiaal op zich is nooit sportief. Hout is hout, carbon carbo, plastiek plastiek... In dat opzicht is hout even sportief als om het even welk ander materiaal.

Er is enkel de invloed dat een materiaal geeft aan de manier waarop een model of interieur sportief gevonden wordt. En die invloed is bepaald op basis van ervaringen en bestaande indrukken.

Jij haalt redelijk oude foto's uit de kast om aan te tonen dat hout sportief is of kan zijn, alleen toon je hiermee aan dat hout ooit als element in een sportief interieur gebruikt geweest is... ooit geweest is...

Comment

• Overschot van gelijk : perceptie.

Ik vind het hout in mijn kar b.v. zeer sportief. En nog niet gehoord dat het oubollig of eerder klassiek zou zijn ook ni.

't Is elk z'n smaak. En chance dat er veel smaken zijn, én dat ge bij BMW (en enkele andere merken) echt enorme keuze hebt op dat vlak, zodat ge uwen auto echt kunt aankleden naar persoonlijke smaak. Da's des te leuker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Overschot van gelijk : perceptie.

Ik vind het hout in mijn kar b.v. zeer sportief. En nog niet gehoord dat het oubollig of eerder klassiek zou zijn ook ni.

't Is elk z'n smaak. En chance dat er veel smaken zijn, én dat ge bij BMW (en enkele andere merken) echt enorme keuze hebt op dat vlak, zodat ge uwen auto echt kunt aankleden naar persoonlijke smaak. Da's des te leuker.
              Toch vind ik dat de mogelijke combinaties voor de F11 een beetje tegenvallend zijn. (zolang je in het standaardpakket blijft kijken tenminste)

Heeft iemand foto's van een F11 in Imperialblue en Tiefseeblauw?

Comment

• welke kleur is dit ? ik dacht iets met italie in ? maar staat nog niet op de te kiezen kleuren ( zal wsl individual zijn )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                  welke kleur is dit ? ik dacht iets met italie in ? maar staat nog niet op de te kiezen kleuren ( zal wsl individual zijn )
                  Dit zijn volgens mij 2 verschillende kleuren.

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten

Lijkt me Kaschmirzilber

spacegrau???? (is wel licht voor spacegrau...)

De concessie zei dat alle kleuren van de F10 beschikbaar zullen zijn bij lancering van de F11.

dus via de configurator van de F10 kan je alle kleuren voor de F11 vinden...
                  stom dat ze die dan niet allemaal ineens beschikbaar stellen voor de F11 configurator..
                  Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Allebei Kaschmirsilber. Beide hebben dezelfde nummerplaat dus zal wel dezelfde auto zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                      Allebei Kaschmirsilber. Beide hebben dezelfde nummerplaat dus zal wel dezelfde auto zijn...
                      oh my god... hoe stoem konnek zijn ni eens gezien

ze zullen waarschijnlijk de nummerplaat van den ene naar den andere hebben overgezet
                      Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                        gisteren concessie aan de lijn gehad en die vreesde ook dat er weinig andere packs met het M-pack combineerbaar zullen zijn.

dus als je dan het M-pack neemt en je wil daar nog het exclusive line (gewoon of +) bovenop, dan ben je gescheten....
                        Ik zou nog afwachten met daarvoor '' te zijn ... In de X5 zijn de packs heel gelijkaardig en daar kan je perfect een Exclusive Line met M pack combineren - om maar iets te zeggen

Ik ga het duidelijk bespreken en indien ik mijn goesting momenteel niet kan samenstellen dan wacht ik gewoon op de individual stuff ... Ik zou graag uitpakken met de eerste maar ik ga mezelf geen oor aannaaien door snel snel iets te kiezen en er dan vijf jaar tegen mijn zin mee te rijden ... Ik ga straks eens naar een duitse dealer bellen om te horen of er daar al het een en ander eerder kan worden bekeken ...
                        Individual zal zeker nog niet voor nu onmiddellijk zijn ... ik schat productie eind 2011 of zo.
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                          Ik zou nog afwachten met daarvoor '' te zijn ... In de X5 zijn de packs heel gelijkaardig en daar kan je perfect een Exclusive Line met M pack combineren - om maar iets te zeggen
                          Mag ik tussen de lijnen lezen? en is je info betrouwbaar ?

Comment

• allee, de touring met M-pack is te configureren op
                            http://www.bmw.co.uk

Comment

• daarnet een lang gesprek gehad met mijn verkoper bij vanosch ..en we zijn het er allebei over eens dat het eigenlijk beter is van gewoon nog even af te wachten..en er me bij neer te leggen van niet de eerste te willen zijn , maar van echt mijn goesting te kopen ...

tenzij er bij de proefritten iets omhoog springt dat in mijn been bijt... zal ik geduldig afwachten ...
                              nu snel snel iets kopen is te dom voor woorden ...heb dat met de mini ook aan de hand gehad en heeft uiteindelijk niks dan miserie opgebracht...bon getekend zonder te weten wat het moest kosten of wat er allemaal aan opties gingen mogelijk zijn .. dan voertuig geleverd met maar de helft van de dingen die ik bestelde... ( geen aero pack , geen perfo remmen ..enz...) na 3 maanden en nen hoop gezever over kleurverschil en schade uiteindelijk mijn auto zoals ik hem wou...dan is de surprise van "ik heb de eerste " er ook snel af..en na een paar maanden kwamen ze al aanzetten met andere lipjes van het aeropack en met airducts....en ik kon opnieuw beginnen ...
                              nee deze keer ga ik echt mijn goesting kopen ...ik wil er eerst deftig ingezeten hebben en mee gereden hebben en dan zal ik alles vergelijken en de knoop doorhakken ...

btw die kleur op de F11 is zeker geen Kashimir toestand .... ben ergens de naam tegengekomen op een buitenlandse site en was iets compleet anders

Comment

• Zelfs in de states heet dat Cashmere silver:

En véél succes gewenst met geduldig te wezen!
                                Last edited by ; 16/07/2010, 02:09.

Comment

daarnet een lang gesprek gehad met mijn verkoper bij vanosch ..en we zijn het er allebei over eens dat het eigenlijk beter is van gewoon nog even af te wachten..en er me bij neer te leggen van niet de eerste te willen zijn , maar van echt mijn goesting te kopen ...

tenzij er bij de proefritten iets omhoog springt dat in mijn been bijt... zal ik geduldig afwachten ...
                                  nu snel snel iets kopen is te dom voor woorden ...heb dat met de mini ook aan de hand gehad en heeft uiteindelijk niks dan miserie opgebracht...bon getekend zonder te weten wat het moest kosten of wat er allemaal aan opties gingen mogelijk zijn .. dan voertuig geleverd met maar de helft van de dingen die ik bestelde... ( geen aero pack , geen perfo remmen ..enz...) na 3 maanden en nen hoop gezever over kleurverschil en schade uiteindelijk mijn auto zoals ik hem wou...dan is de surprise van "ik heb de eerste " er ook snel af..en na een paar maanden kwamen ze al aanzetten met andere lipjes van het aeropack en met airducts....en ik kon opnieuw beginnen ...
                                  nee deze keer ga ik echt mijn goesting kopen ...ik wil er eerst deftig ingezeten hebben en mee gereden hebben en dan zal ik alles vergelijken en de knoop doorhakken ...

btw die kleur op de F11 is zeker geen Kashimir toestand .... ben ergens de naam tegengekomen op een buitenlandse site en was iets compleet anders
                                  Met Tom gesproken?

Comment

Zit ge niet met venetobeige of venetian beige (of hoe ze het ook noemen in de verschillende talen) in uwe kop? Da's de naam van de beige interieurkleur...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Zit ge niet met venetobeige of venetian beige (of hoe ze het ook noemen in de verschillende talen) in uwe kop? Da's de naam van de beige interieurkleur...
                                      Of milanobeige, ook een exterieurkleur. (goudkleur in de volksmond )

Comment

welke kleur is dit ?
                                        Grijs!

Comment

• Als ik terug thuis ben zal ik nog eens achter die site gaan zoeken .. Zit hier nu op een berg in malaga en ben al blij dat ik een beetje kan surfen op mijn iphone ;-) maar dat is maar behelpen ..
                                          Mijn verkoper in Tienen is Bart . Hij was het die daar mijn eerste auto verkocht en dat is zo gebleven . Tom is ondertussen ook ne goeie maat geworden . Zijn daar allemaal toffe peren in Tienen .

Comment

Working...
                                          X