Oorspronkelijk geplaatst door mr-e
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenIk heb nu het gevoel dat wanneer ik een config zou bestellen, dat er niemand weet wat ik ga krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenWanneer wordt de jouwe eigenlijk geleverd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenDus klopt de conclusie:
Als ik een 525d, 530d of 535d neem met M-pack en een sportautomaat dat ik dan die knop heb met de keuze tussen: normal, sport en sport+?
En die knop past aan: gasrespons, demping (ook in combi met M-sportophanging) en schakelenritme?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mr-e Bekijk BerichtenLeveringsdatum is 25/9, hopelijk blijft dat zo, hoewel vroeger altijd mag :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNeen, dan past die knop enkel de gasrespons en schakelritme aan tussen normaal en sport. Als je wil dat ook de ophanging wordt aangepast, dan moet je de Dynamic Damping Control bijbestellen.
Comment
-
Als dat laatste klopt -> niet twijfelen. Enkel banden en remblokken en -schijven zitten niet in het contract, zeker? Al de rest wel?
3j extra algemene waarborg voor *telt na* 3.600 EUR ... hmm da's ni weinig. Bij sommige merken kunt ge dat in optie nemen, dacht bij Audi, efkens kijken wat een A6 3.0 TDI daar kost voor 5j garantie.
Is er een kilometerbeperking bij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk BerichtenIk ga me morgen nog eens bevragen wat er allemaal in zit , de kilometerbeperking in mijn geval zou 130K zijn .
Comment
-
Bij het onderhoud en de herstellingen is inbegrepen:- Verversen van olie
- Tussentijdse olietoevoegingen
- Vervanging van de oliefilter
- Vervanging van de microfilter
- Vervanging van de brandstoffilter
- Vervanging van de luchtfilter
- Vervanging van de remvloeistof
- Vervanging van de bougies
- Vervanging van ruitenwisserrubbers
- Vervanging van de remblokken en remschijven
- Vervanging van onderdelen die onderhevig zijn aan slijtage,
zoals koppeling, schokdempers, uitlaat,. - Alle andere noodzakelijke herstellingen
(volgens dezelfde richtlijnen zoals deze zijn opgenomen in de garantie van de constructeur).
Je kan eenvoudig de prijs berekenen op http://www.bmw.be/be/nl/owners/servi...ool_start.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk BerichtenOp een uitvoering 525d is Dynamic Damping Control niet te bestellen ! Enkel vanaf 530d !!!
Comment
-
KLOPT ! Zat fout : Dynamic Damping Control is WEL te bestellen bij 525d ! Adaptive Drive (2VA) (Dynamic Damping Control (223) en Dynamic Drive (229) (actieve stabilisering van de rolneiging) ingebrepen) IS NIET TE BESTELLEN BIJ 525d ; wel bij 530d !!! Deze OPTIE = 3.450 euro (vanaf 530d !)
(optie Dynamic Damping Control (223) = de elektrische schokdempers passen zich aan naargelang de wegomstandigheden - de bestuurder heeft de keuze tussen "normaal", "sport", "sport+" en "comfort" : 1.490 euro (vanaf 520d, 525d, 523i en 528i)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk ben dan ook de kwiet die de twee ronde uitlaatjes links op een 730d (véél) mooier vindt dat de dubbele trapeziums op de 740d en vermoedelijk zelfs een 740d naar een 730d-uitlaat zou laten "downtunen" gewoon omwille van de looks. En ik ben ook zo'n kwiet die een 760i met z'n opzichtige uitlaatpijpen eigenlijk liever zou hebben met een discrete orgelpijpenwinkel. Enzovoort.
en wat mij betreft terug naar deze uitlaten!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenVoila en zonder enige van die opties kan je via die knop kiezen tussen 'normal', 'sport' en 'sport+' waarbij op één of andere manier ook die demping harder wordt gemaakt...
Als je een sportautomaat neemt heb je wel een knop, maar kan je enkel kiezen tussen normaal, sport en sport+. Deze instellingen zijn van toepassing op de gasrespons, motorkarakter, sturing van de versnellingsbak en inderdaad ook de demping.
Neem je de optie dynamic damping control, dan heb je ook deze knop die bijkomend de mogelijk comfort heeft voor de demping van de ophanging
Neem je dynamic drive, dan heb je sowieso dynamic damping control en hierbovenop ook nog eens de actieve stabilisering van de rolneiging (adaptive drive).Last edited by BMWMB; 01/09/2010, 00:40.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment