Ben benieuwd om hem irl te zien maar op foto zeker mooiste in zijn klasse (helaas).
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenEr stond 1tje in sophistograu met zimmer brown leder : machtig mooi
Heb je geen foto's genomen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenMomenteel vind ik dit de knapste kleurencombinatie voor de Touring.
Neen , camera niet bij
Ik kan wel eens terug gaan deze week daarvoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenMomenteel vind ik dit de knapste kleurencombinatie voor de Touring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenIk vind het ook zeer knap, maar de reden waarom wij die combo niet genomen hebben is omdat je het waarschijnlijk extreem veel zult zien. Op het moment dat we moesten beslissen over de kleur, stonden bij Monserez 5 F10's klaar voor levering. 4 van de 5 waren in sophisto...
zwijg makker ... ik kom er ook zot van ... zou ik toch de kleur nog veranderen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenzwijg makker ... ik kom er ook zot van ... zou ik toch de kleur nog veranderen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenwel ik was het beu op elke hoek van de straat mijn auto te zien ...en ik hoop nu dat SG eerder een kleur gaat blijven voor de non M pack en dat ik er alsnog een beetje uit steek ...
Comment
-
Heb hem in het sophistograu gezien bij de voorstelling en dit zal de kleur worden die iedereen zal nemen.
Het interieur is gewoon prachtig komt zeer dicht bij dat van de 7. Maar ik ben nooit echt een fan geweest van de touring dus ik verkies de berline.Mr Drift
Comment
-
Bij onze verdeler in Dilsen staat 'm in het saffierzwart met hoogglans shadowline, 18'ers en dat zimt interieur met antraciet hout. Zeer knappe combinatie, zelfs met dat hout dat eigenlijk bruin is ipv antraciet. Enkel de velgen zijn een maat te klein.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenwel ik was het beu op elke hoek van de straat mijn auto te zien ...en ik hoop nu dat SG eerder een kleur gaat blijven voor de non M pack en dat ik er alsnog een beetje uit steek ...OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door raxie Bekijk BerichtenVraagje, wanneer je een bestelling plaatst bij de garage hoelang duurt het tegen dat ze je een productie/lever-datum kunnen geven?
2 minuten
Comment
-
OK, ik zit in de problemen voor mijn kleurenconfiguratie... (het gaat over een F11 525d Exclusive Line Plus - 19" 331 - Confort seats - Open dak - Innovation Line - en nog een paar opties erbij)
Heb al lang beslist om met Sophistograu als buitenkleur te gaan. Problemen heb ik wel met (1) binnenkleur en (2) vensterprofielen. Hulp!
(1) binnekleur: ben constant aan het aarzelen tussen Oyster/Black en Black.
Normaal gezien probeer ik altijd voor contrast tussen buiten en binnekleur te zorgen (bv. mijn vorige wagen was een E91 Black met Sattelbraun), en Oyster vind ik dus super knap.
Toch aarzel ik noch; voordelen van de Black: heb een kind die 3 jr oud is en hopelijk t'een en t'ander nog in komst, en black is blijkbaar veel gemakkelijker te onderhouden (ben bv. bang van voetjes op de achterkant van de Oyster voorzetels).
Trouwens ben ik ook niet dol verliefd met Oyster onderdeel van de dashboard. Het feite dat Black donker is lijkt mij niet zo problematisch door de open dak. NB: ik ga zowieso voor Anthracite woud als inserts.
Wat zouden jullie doen ?
(2) vensterprofielen: heb voor de gesatineerde alu dakrailing gekozen. Probleem is dat standard vensterprofielen Chrome zijn (dat is iets anders dan "gesatineerde alu"). Heb dus nu beslist om optie 3MB bij te voegen (Exterieur Line Gesatineerde Aluminium), waarmee de vensterprofielen dan wel ook gesatineerd zijn.
Twee vragen:
1° door 3MB te kiezen krijg jij automatisch de zwarte, briljante b-stijlen (tussen voor- en achterdeur). Is dit een aanrader met de Sophistograu (zal de kontrast tussen zwart en grijs mooi zijn)?
2° zal het geen probleem zijn dat de vensterprofilen van een (subtiel) anders kleur zullen zijn dan de deurklinken die een (briljante) chromelijst hebben op wagens met comforttoegang?
Luxeproblemen, dat besef ik dus wel ... Maar het moet wel perfect zijn! Graag jullie mening hierover voor dat ik volledig zot word ;-)
Comment
-
Ik zat met hetzelfde probleem, kon geen mooie interieurkleur vinden voor de F11.
Ik wou eens iets anders dan zwart, vond oyster te besmettelijk, en zimmtbraun is i.r.l. bij bepaalde lichtval ronduit een lelijke kleur. Er zit iets aubergine-achtigs in.
Daarom heb ik gekozen voor levering in zwart stof, en wordt de wagen achteraf van leder voorzien. Ik kies nu voor naturbraun, een kleur die ook in de E60 te bestellen was.
Het dashboard is dan geheel zwart, evenals de middenconsole, en de achterkant van de stoelen. En naturbraun is een stuk donkerder dan oyster, dus met 2 jonge kinderen is dat ook wel handig.
Ik heb de fineline antraciet lijsten gekozen, en een zwarte hemelbekleding.
Het Alu-satijn pakket heb ik ook besteld. Bij een berline heb ik het gezien i.c.m. sophistograu, en dat staat geweldig mooi! Het ziet er gewoon veel hoogwaardiger uit dan de standaard chromen lijsten met de matte B en C-stijlen. Die chroombiesjes in de deurgrepen zijn zo smal, dat verschil zie je niet.
Ter illustratie: Dit is Naturbraun,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenzwijg makker ... ik kom er ook zot van ... zou ik toch de kleur nog veranderen ?
Als de kleur zo belangrijk is, en je wil er zo wanhopig bovenuit steken, laat hem dan in het uni wit komen, ga naar een deftige carrosserie, en laat hem in die unieke kleur spuiten dat je voor ogen hebt. Iedereen tevreden.
Comment
-
Wat Wannes ook kan doen is 'm bestellen zonder M-sportpakket en dan ook in een kleur die niet met het M-sportpakket te combineren is. Hij kan dan wel alle opties nemen die wel in het M-sportpakket zitten zoals het M-stuur, de antracieten plafondbekleding, hoogglans shadowline,... Als eenmaal de wagen geleverd is laat 'm de bumpers en zijschorten naplaatsen.
Ik zou dat durven doen in combinatie met saffierzwart. M-sportpakket kan je niet krijgen in die kleur, maar eerdaags wel de M5. Zeer knap...OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenje wil niet weten wat ze in naplaatsing voor die bumpers gaan vragen ... en dan zwijgen we nog over eventueel kleurverschillen ... nee ik heb het met de mini al meegemaakt ... en dat nooit meer ...
Comment
Comment