Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zilvergrijs buiten, bruin leder aan de binnenzijde !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
      je wil niet weten wat ze in naplaatsing voor die bumpers gaan vragen ... en dan zwijgen we nog over eventueel kleurverschillen ... nee ik heb het met de mini al meegemaakt ... en dat nooit meer ...
      Ik denk een stel bumpers en zijschorten, gelakt en geplaatst, rond de € 3.000,- zal kosten. Als je een goede carrossier hebt zou kleurverschil niet mogen. De bumpers van mijn 530d heb ik meermaals laten herlakken, en telkens was dat goed gedaan. Ik weet natuurlijk niet of jij kritischer bent dan mij.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
        Zilvergrijs buiten, bruin leder aan de binnenzijde !
        Dat zou ook mijn keuze zijn.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
          je wil niet weten wat ze in naplaatsing voor die bumpers gaan vragen ... en dan zwijgen we nog over eventueel kleurverschillen ... nee ik heb het met de mini al meegemaakt ... en dat nooit meer ...
          Ter illustratie : ik heb ooit eens mijn beschadigde achterbumper laten wijzigen en opnieuw spuiten op een E91, en het was 1100 euro btw in...

Comment

• ik denk dat ik maar bij mijn eerste gedacht ga blijven ...het is een schitterende kleur ...kan nu toch geen kleur tegen mijn goesting gaan pakken om iets anders te hebben ... zal ne witte pakken dan ben ik zeker dat er maar eentje gaat zijn

dat zilver grijs vind ik nogal platjes en dat bruin vanbinnen is niet mijn ding ... en ik wil geen zwart meer ...

tegen het einde van de week is het trouwens gedaan met veranderen...

Comment

• Eindelijk plaatst BMW terug mooie uitlaten die strak in de insnijding van de bumper passen, 't is ooit anders geweest.
              Ik ben fan van de 5 touring!

Comment

• Super chique !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Eindelijk plaatst BMW terug mooie uitlaten die strak in de insnijding van de bumper passen, 't is ooit anders geweest.
                  Ik ben fan van de 5 touring!

welke kleur is dit nu?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raxie Bekijk Berichten
                    welke kleur is dit nu?
                    Grijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raxie Bekijk Berichten
                      welke kleur is dit nu?
                      Kaschmirsilber.

Comment

• Kut, de onze komt volgende week toe en mijn ouders zijn op reis...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                          2 minuten
                          op voorhand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                            Kut, de onze komt volgende week toe en mijn ouders zijn op reis...
                            Ga heb zelf halen, zeg dat jij hem wel zult inrijden tegen dat ze terugzijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                              Ga heb zelf halen, zeg dat jij hem wel zult inrijden tegen dat ze terugzijn.
                              Ze hebben mij da ten strengste verboden. Kvond da nochtans een goed voorstel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                Ze hebben mij da ten strengste verboden. Kvond da nochtans een goed voorstel...
                                Ze kennen hun pappenheimer.

Comment

• Helaba iedereen,

Wij hebben ook net een 5 touring besteld.
                                  Hij zal normaal week 45 geleverd worden.

Nu ongeduldig afwachten he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Efaxnab Bekijk Berichten
                                    Helaba iedereen,

Nonde nonde nonde, ik krijg er het schijt van...

iedereen besteld maar ene en ik moet door die kl*te leasing maatschappij nog tot volgend jaar juni wachten...

Maar allee proficiat!!
                                    Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Efaxnab Bekijk Berichten
                                      Helaba iedereen,

Net besteld en deze zullen ze al leveren week 45??? Ik hoor niks anders dat er lange wachttijden zijn voor de touring .... of misschien enkel voor 520d. In ieder geval zeer snelle aflevering.

Comment

• net proefrit gedaan met 520d met sportautomaat;
                                        mijn mening: kan vlot mee in dagdagelijkse verkeer, heeft een vrij goede lineaire versnelling in huis maar dus geen 'kickdowneffect' , hetgeen ik toch wel een beetje miste en ik denk zeker nadat je hem enkele maanden zou hebben en je het- weliswaar goede basisvermogen- al lang gewoon bent ; misschien is de 525d wel het beste compromis qua prestaties/prijs ; Wel goede geluidsdemping van de motor vond ik in vergelijking met mijn huidige 320d coupe ;

Comment

• De onze heeft een week vertraging. Domper!

Comment

Working...
                                          X