Zilvergrijs buiten, bruin leder aan de binnenzijde !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenje wil niet weten wat ze in naplaatsing voor die bumpers gaan vragen ... en dan zwijgen we nog over eventueel kleurverschillen ... nee ik heb het met de mini al meegemaakt ... en dat nooit meer ...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenZilvergrijs buiten, bruin leder aan de binnenzijde !OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenje wil niet weten wat ze in naplaatsing voor die bumpers gaan vragen ... en dan zwijgen we nog over eventueel kleurverschillen ... nee ik heb het met de mini al meegemaakt ... en dat nooit meer ...
Comment
-
ik denk dat ik maar bij mijn eerste gedacht ga blijven ...het is een schitterende kleur ...kan nu toch geen kleur tegen mijn goesting gaan pakken om iets anders te hebben ... zal ne witte pakken dan ben ik zeker dat er maar eentje gaat zijn
dat zilver grijs vind ik nogal platjes en dat bruin vanbinnen is niet mijn ding ... en ik wil geen zwart meer ...
tegen het einde van de week is het trouwens gedaan met veranderen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEindelijk plaatst BMW terug mooie uitlaten die strak in de insnijding van de bumper passen, 't is ooit anders geweest.
Ik ben fan van de 5 touring!
Comment
-
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenKut, de onze komt volgende week toe en mijn ouders zijn op reis...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenGa heb zelf halen, zeg dat jij hem wel zult inrijden tegen dat ze terugzijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenZe hebben mij da ten strengste verboden. Kvond da nochtans een goed voorstel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Efaxnab Bekijk BerichtenHelaba iedereen,
Wij hebben ook net een 5 touring besteld.
Hij zal normaal week 45 geleverd worden.
Nu ongeduldig afwachten he
iedereen besteld maar ene en ik moet door die kl*te leasing maatschappij nog tot volgend jaar juni wachten...
Maar allee proficiat!!Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Efaxnab Bekijk BerichtenHelaba iedereen,
Wij hebben ook net een 5 touring besteld.
Hij zal normaal week 45 geleverd worden.
Nu ongeduldig afwachten he
Comment
-
net proefrit gedaan met 520d met sportautomaat;
mijn mening: kan vlot mee in dagdagelijkse verkeer, heeft een vrij goede lineaire versnelling in huis maar dus geen 'kickdowneffect' , hetgeen ik toch wel een beetje miste en ik denk zeker nadat je hem enkele maanden zou hebben en je het- weliswaar goede basisvermogen- al lang gewoon bent ; misschien is de 525d wel het beste compromis qua prestaties/prijs ; Wel goede geluidsdemping van de motor vond ik in vergelijking met mijn huidige 320d coupe ;
Comment
Comment