Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Wie kan mij de meerwaarde uitleggen van Dynamic Driving Control ten overstaan van de automaat die in de S-stand word gereden?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenHier nog een test: (525d en 530d)
Nissan introduceert een compleet nieuw type auto. De Qashqai houdt het midden tussen een terreinauto en een personenauto, biedt volop ruimte en is uiterst praktisch. Wel de lusten, niet de lasten.
+ volop rijplezier
+ moderne, bruikbare techniek
+ supersnel, onwaarschijnlijk zuinig
- (te) kleine buitenspiegels
- alleen compleet met kostbare opties
- weinig hoofdruimte achterin met zonnedak
Voor een beetje meer geld koop je een snellere wagen waarvan niet half België ermee rondrijdt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenGoh, de F87 en de K34 beloven toch ook veel zulle
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenHier nog een test: (525d en 530d)
Nissan introduceert een compleet nieuw type auto. De Qashqai houdt het midden tussen een terreinauto en een personenauto, biedt volop ruimte en is uiterst praktisch. Wel de lusten, niet de lasten.
+ volop rijplezier
+ moderne, bruikbare techniek
+ supersnel, onwaarschijnlijk zuinig
- (te) kleine buitenspiegels
- alleen compleet met kostbare opties
- weinig hoofdruimte achterin met zonnedak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenMooier komt een break toch niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenZe hadden er beter een echte wasmachine ingestoken. Op deze manier kan je goochelen met afmetingen. Een echte wasmachine heeft aan de achterkant nog een hele hoop van uitsteeksels. Ik vraag me af of die erin zou passen. Je zou dan al de volledige zetelrij moeten platgooien. Maar het koffer is wel groot inderdaad.
Dat zal trouwens sleuren en trekken zijn om dat spel daar uit te krijgen! een beetje respect trouwens voor zo'n mooie BMW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenjij mag kiezen welke je niet mooier vindt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenWie kan mij de meerwaarde uitleggen van Dynamic Driving Control ten overstaan van de automaat die in de S-stand word gereden?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Site van BMW:
Dynamic Driving Control
Hoe wilt u vandaag rijden? Dynamic Driving Control, een standaardvoorziening, maakt het verschil. Pas de BMW 5 Reeks Berline aan uw wensen – of aan die van uw passagiers – aan.
Een druk op de wipschakelaar naast de versnellingspook verandert het rijplezier van NORMAL in SPORT: de motor reageert spontaner op het gaspedaal, de automatische 8-versnellingsbak met Steptronic laat de motor goed in de toeren draaien voor hij sportief snel opschakelt. Tegelijk krijgen de stuurinrichting en het chassis een stuggere afstelling. Nog een keer drukken: in de modus SPORT + stelt Dynamic Stability Control u in staat om tot tegen de limiet een gecontroleerde slip uit te voeren.
Onder de snelheidsmeter wordt altijd aangeduid welke modus op dat moment actief is. Via de iDrive Controller kunt u in de modus SPORT de aandrijflijn en de afstelling van het chassis snel en individueel configureren, bijv. om dynamisch te rijden op slechte wegen.
Is de wagen met Dynamic Damping Control uitgerust, dan komt er nog de modus COMFORT bij, die niet alleen de passagiers tijdens een lange rit zullen weten te waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thompson Bekijk BerichtenAls je het geld hebt om een 5serie te kopen wie gaat die dan zelf halen of weg brengen?!
Dat zal trouwens sleuren en trekken zijn om dat spel daar uit te krijgen! een beetje respect trouwens voor zo'n mooie BMW
Waar ben je dan mee bezig2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenSite van BMW:Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
moehahahahhahahhahaaaaaaaaaaa
wel spijtig dat ik geen 2 pijpjes heb die van elkaar weg staanHorsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
wel is raar eigenlijk , ik heb de laatste dagen nu al vanalles getest en volgende conclusie getrokken :
de keuze knop in sportstand ( chassis en aandrijving )met de schakelknop in D is niet hetzelfde als keuzeknop in sportstand ( chassis alleen dus geen aandrijving) en de schakelknop in DS...
je zou zeggen dat het toerental in de twee configuraties hetzelfde is , maar het gevoel dat je krijgt is in de optimale configuratie veel scherper ... strakker .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichtentja, zo wordt'm ook bij mij, alleen zijn dat de wintervelgen en komen er de 312 20" velgjes op...
moehahahahhahahhahaaaaaaaaaaa
wel spijtig dat ik geen 2 pijpjes heb die van elkaar weg staan
Comment
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
@ bobo
De eerste (vooraan), en dan vooral omdat 'ie het segment creëerde (Europa).
Comment
-
530d & 535d xDrive leverbaar vanaf Maart e.k., 525d xDrive voorzien vanaf September 2011 ...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten't Heeft jaren geduurd ... en nu nog vind ik die kleur niet mooi op bepaalde modellen ... maar ik denk dat dit m'n keuze zou zijn op ene met M Pack. Miljaar.
Comment
Comment