Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    Ja Ikea is echt wel smaakvol
    Voor die prijsklasse is het nog best smaak vol ook vind ik
    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• echt een knappe touring

Comment

• Gisteren opnieuw een nieuwe 535d touring gezien , damn die kont is mooi met de 2 pijpjes

(foto volgt)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lucley Bekijk Berichten
          Heeft er iemand van jullie ook al volgende problemen met de F10/F11?
          Ik heb mijn touring 520D afgehaald op woensdag. Alles werkte. De week erachter dinsdagmorgen werkte plotseling de helft van de boordcomputer niet meer:
          - geen parkeersensoren voor en achter meer: noch via scherm, noch via geluid
          - geen mogelijkheid meer om te telefoneren, meer nog, indien je probeert te bellen via mijn toestel dan neemt de carkit steeds het geluid over en kan je niet meer verder bellen
          - geen navigatie niet meer
          - geen usb interface meer om mp3's af te spelen
          - nederlandse taal is gewijzigd in duits en je kan enkel nog kiezen tussen duits, engels en spaans
          - ...

wat er voor de rest nog niet werkt weet ik niet want ik had 'm nog maar pas en kende het systeem eigenlijk nog niet goed.
          Navraag bij garage leverde op: "moet 2 dagen binnen komen en binnen 14 dagen hebben we wel even tijd!" Dit noem ik GEEN service!!! en dat voor een nieuwe wagen.
          Nog niet voorgehad, heb mijn F10 nu 2 weken en ben zeer tevreden.
          Als ik zoiets voor zou hebben sta ik onmiddelijk in de garage, geen vervangwagen voorhanden pakt niet bij mij, er staan genoeg occasies te koop :-)
          2014 BMW F32 420 dA M-pakket
          2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
          2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
          2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Verliefd

Comment

• Heb je die foto's in hoge resolutie Toere?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                Heb je die foto's in hoge resolutie Toere?
                Is een GSM foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                  Mooi, zo heb ik hem ook in gedachten als voor de 5 ga, maar dan wel met alu raamomlijsting en alu dakrelingen.
                  En is toch wel ruimer (denk ik ) dan een nieuwe A7?
                  (zeker kwa koffer )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                    Denk dat de A7 ruimer is dan de 5 op gebied van afmetingen buiten en binnen.

Voor de koffer is het een feit, maar je moet je de vraag stellen of je die koffer nodig hebt...

Als we op reis gaan met de auto, dan is het met de caravan erachter en rij ik nu naar NL meestal met een lege koffer. Plaats zat in de caravan natuurlijk. Naar FR/IT steek ik gewoon veel gewicht in de koffer omwille van de betere stabiliteit op die manier.

Voor de rest moet ik eerlijk zeggen dat ik niet veel heb dat het boven mijn kofferafdekking komt in de X5 hoor.

EDIT: ok voor de skireis kan het wat moeilijk worden, maar dan kijk je voor een dakkoffer...
                    Aaa oke op deze manier ...
                    is omdat het eerste waar ik altijd naar kijk de koffer is (voor mijn hond) dat ik vermoedde dat je dit ook wel zeer belangrijk vond .
                    Misschien dan toch voor de CLS gaan , zal veel exclusiever zijn dan een 5 serie zeker als je ziet hoeveel vertegenwoordigers al een 5 touring krijgen als firmawagen

Comment

• De CLS heeft dan weer het nadeel van enkel 2 zitplaatsen te hebben achteraan. Ik weet niet of dat bij de A7 ook zo is.

Het is een feit dat deze 5 weinig exclusief zal zijn. Hier in 't dorp rijden er al heel wat rond, berlines en tourings en ook al een aantal met het M-sportpakket.
                      De CLS en A7 zullen exclusief blijven omdat ze duurder zijn en enkel de zwaardere motoren hebben.
                      Last edited by BMWMB; 07/02/2011, 11:54.
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MSLBHE Bekijk Berichten
                        IK BEN OP ZOEK NAAR EEN FOTO HOE HIJ ER UIT ZIET IN HET ALPINWEIS,

IK HEB EEN BESTELBON GETEKEND IN DE VOLGENDE CONF.

520D TOURING
                        TITANSILVER
                        ZIMTBRUIN LEDER
                        EXCLUSIVE LINE
                        M-PAKKET Deco lijsten 4CE(fineline Antrziet)
                        SPORTAUTOMAAT
                        AANHANGERKOP.
                        AUTO ACHTERKLEP
                        SCHADOW LINE
                        PAN DAK
                        .......
                        ......

IK TWIJFEL NOG OVER DE KLEUR (nog niet gezien in het wit)
                        EN ENKEL OPTIES
                        SUGESTIE WELKOM
                        Bij ons in de buurt staat er eentje in alpinweis met M-pakketje. Als ik hem nog eens spot, post ik een foto'tje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dadoke Bekijk Berichten
                          Iemand al een koffermat (zo een rubberen geval) tegengekomen voor de F11? Bij de BMW accesoires staat deze niet en online ben ik ook niks tegengekomen...

edit: op ebay dus wel wat te vinden ...
                          http://accessories.bmw.be/internet_b...&absoluteNav=1

Comment

• Voor mij begint het te korten nu .
                            Op 25 februari kan ik mijn 520D F11 gaan ophalen. Foto's zullen volgen.

Comment

• Uit nieuwsgierigheid ook eens de UK site bezocht

520d touring : 31815 pond (standaard Dakota leather)
                              520d seden : 29430 pond
                              318d touring : 26540 pond

Ik denk niet dat ik nog voor een 3 zou gaan
                              Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
                                Uit nieuwsgierigheid ook eens de UK site bezocht

520d touring : 31815 pond (standaard Dakota leather)
                                520d seden : 29430 pond
                                318d touring : 26540 pond

Ik denk niet dat ik nog voor een 3 zou gaan
                                Ik grijg hier net een mail van BMW om te laten weten dat de 3-serie met option line al te krijgen is vanaf €21.650

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
                                  Voor mij begint het te korten nu .
                                  Op 25 februari kan ik mijn 520D F11 gaan ophalen. Foto's zullen volgen.
                                  Wat is nu ongeveer de levertijd en korting op een F11?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dave72 Bekijk Berichten
                                    Wat is nu ongeveer de levertijd en korting op een F11?
                                    levertijd 8 à 10 weken, korting ongeveer 7% (Dejonckheere Roeselare)

Comment

• Eindelijk , morgen kan ik mijn F11 520D gaan ophalen. Foto's zullen volgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                        bij deze hier ook eens even plaatsen .
                                        Alle eigenaars van een nieuwe F11 : check eens even wat er gebeurt als je op een rechte ( vlakke ) baan uw stuur lost !
                                        gaat hij verder rechtdoor = geen probleem !
                                        gaat hij naar rechts = een gekend probleem bij BMW ! Blijf er niet mee zitten ga naar uw dealer !

En ook ik heb het vreemde geluid bij trage bochten, zowel naar links als rechts.

Heeft iemand al concrete info wat de oorzaak/oplossing is voor beide 'kinderziektes'

grtz

Comment

• Comment

Working...
                                          X