Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ola, ik geef niet snel commentaar op een auto maar dit is echt werkelijk helemaal af. Niks meer aan doen.
    Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
    • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
    • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
    • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
      Bij welke dealer is dit getrokken? Nieuwe van Centrauto misschien? Welk kleurtje is dit?
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        Bij welke dealer is dit getrokken? Nieuwe van Centrauto misschien? Welk kleurtje is dit?
        Jorssen in Aartselaar.
        Straf dat die daar nog staat want toen ik twee maand geleden ging horen zeiden ze dat die al verkocht was...
        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
          Jorssen Aartselaar denk ik. Titanium zilver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

De zwarte niertjes hierop zijn super vind ik!
            De velgen vind echter maar zo en zo...
            Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
            Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
            If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
              Weet er soms iemand bij welke dealer de F11 in het Kaschmir-zilver en/of Havanna staat?
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• wie dadelijk een 535d nodig heeft mag de mijne ook kopen ... koop ik wel iets anders en dit is geen grap!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                  wie dadelijk een 535d nodig heeft mag de mijne ook kopen ... koop ik wel iets anders en dit is geen grap!!!
                  Wat zou je dan kopen?

Comment

wie dadelijk een 535d nodig heeft mag de mijne ook kopen ... koop ik wel iets anders en dit is geen grap!!!
                    Niet content van? Hij reed toch al rechtdoor ondertussen?

Comment

Of wie een iets fiscaal vriendelijker model wil, kan mijn F11 520dA kopen. Het naar-rechts trekken en grinding-noise krijg je er zo bij

Comment

• we gaan dat oplossen kerel !
                        we gaan een front vormen van gelijkgestemden en ze zullen ons wel moeten aanhoren en anders gaan zij ons gratis en andere kar geven ... mijn geduld raakt stilaan op ..
                        jij hebt dus ook last van dat geluid ? !

Comment

• daarom dat ik dus zweer bij faceliftmodellen
                          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Mijn F11 520dA heeft intussen al 15.000 km op de teller en is al 3 x in de garage geweest voor het probleem met de wegligging (trekt naar rechts, stuur staat scheef). 1 dag, 1 volle week en nog 'ns 1 dag. De laatste keer werd er gewerkt aan de draagarm (zo zegt men mij toch). De concessiehouder vond uiteindelijk m'n wagen "normaal".

Tot ik op het autosalon enkele mensen van BMW Bornem sprak die zonder blozen meteen bevestigden dat er een probleem is (en dat concessiehouders hiervan op de hoogte zouden moeten zijn).

Na veel tralala en nog 'ns 3 weken later heb ik begin deze week bevestiging gekregen dat m'n wagen naar Bornem moet voor nazicht/herstelling.

Wordt vervolgd maar indien dit alles niet deftig wordt opgelost, zal m'n 3de BMW 5-reeks meteen ook m'n laatste zijn.

PS: bij een korte/snelle bocht naar links geeft de bestuurderszetel een irritante klik, hopelijk wordt dit ook opgelost (werd ook al bekeken zonder oplossing)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MobyDick Bekijk Berichten
                              Mijn F11 520dA heeft intussen al 15.000 km op de teller en is al 3 x in de garage geweest voor het probleem met de wegligging (trekt naar rechts, stuur staat scheef). 1 dag, 1 volle week en nog 'ns 1 dag. De laatste keer werd er gewerkt aan de draagarm (zo zegt men mij toch). De concessiehouder vond uiteindelijk m'n wagen "normaal".

Tot ik op het autosalon enkele mensen van BMW Bornem sprak die zonder blozen meteen bevestigden dat er een probleem is (en dat concessiehouders hiervan op de hoogte zouden moeten zijn).

Na veel tralala en nog 'ns 3 weken later heb ik begin deze week bevestiging gekregen dat m'n wagen naar Bornem moet voor nazicht/herstelling.

Wordt vervolgd maar indien dit alles niet deftig wordt opgelost, zal m'n 3de BMW 5-reeks meteen ook m'n laatste zijn.

PS: bij een korte/snelle bocht naar links geeft de bestuurderszetel een irritante klik, hopelijk wordt dit ook opgelost (werd ook al bekeken zonder oplossing)
                              Ik kan mij beroepsmatig niet veroorloven om met een voertuig enkele dagen/weken stil te staan, dat moet elke dag kunnen bollen, of er zou een "gelijkwaardig" voertuig als vervangwagen moeten aangeboden worden. Als ik hier die problemen allemaal zo lees ga ik straks toch nog voor een derde generatie A6 moeten gaan vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MobyDick Bekijk Berichten
                                Mijn F11 520dA heeft intussen al 15.000 km op de teller en is al 3 x in de garage geweest voor het probleem met de wegligging (trekt naar rechts, stuur staat scheef). 1 dag, 1 volle week en nog 'ns 1 dag. De laatste keer werd er gewerkt aan de draagarm (zo zegt men mij toch). De concessiehouder vond uiteindelijk m'n wagen "normaal".

mijn concessiehouder doet toch maar alsof hij van niets weet.... heeft banden opgelegd, terug afgelegd terug opgelegd; vooraan uitgelijnd achteraan uitgelijnd (en nee, ik heb geen sturende achterwielen), maar probleem is nog altijd niet van de baan (alhoewel al wel iets minder...); hoe hebben ze dit in Bornem opgelost????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ldeneef Bekijk Berichten
                                  Of wie een iets fiscaal vriendelijker model wil, kan mijn F11 520dA kopen. Het naar-rechts trekken en grinding-noise krijg je er zo bij
                                  Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                  we gaan dat oplossen kerel !
                                  we gaan een front vormen van gelijkgestemden en ze zullen ons wel moeten aanhoren en anders gaan zij ons gratis en andere kar geven ... mijn geduld raakt stilaan op ..
                                  jij hebt dus ook last van dat geluid ? !
                                  Heu welke problemen hebben jullie wel?
                                  Wij hebben nog niks gehad van last...

Gisteren speelde hij wel andere muziek af van mijn iPhone dan aangegeven op het iDrive scherm maar geen idee of dat aan mijn telefoon of aan de auto lag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk Berichten
                                    mijn concessiehouder doet toch maar alsof hij van niets weet.... heeft banden opgelegd, terug afgelegd terug opgelegd; vooraan uitgelijnd achteraan uitgelijnd (en nee, ik heb geen sturende achterwielen), maar probleem is nog altijd niet van de baan (alhoewel al wel iets minder...); hoe hebben ze dit in Bornem opgelost????
                                    Ik ga morgen mijn zomerbanden/velgen monteren omdat de dealer me naar huis stuurde met de uitleg dat het aan de winterbanden lag. Ik wil die piste kortsluiten. Als ik morgen nog ervaar dat ie naar rechts trekt zal maandag 'het kot te klein zijn'.
                                    En dat stoort me nog het meest dat de dealers allerhande excuses verzinnen. Zouden ze echt niet op de hoogte zijn dat er een probleem is? Kan het moeilijk geloven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                      Heu welke problemen hebben jullie wel?
                                      Wij hebben nog niks gehad van last...

Gisteren speelde hij wel andere muziek af van mijn iPhone dan aangegeven op het iDrive scherm maar geen idee of dat aan mijn telefoon of aan de auto lag.
                                      Om te beginnen was de levering 2 weken te laat. Was te wijten aan extra QA-testen volgens m'n dealer. Uiteindelijk op 7/10/10 geleverd. Sinds een paar weken trekt de wagen naar rechts.
                                      Af en toe bij trage bochten ervaar ik een vreemd geluid. Na wat posts te lezen zou het grinding noise zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ldeneef Bekijk Berichten
                                        Om te beginnen was de levering 2 weken te laat. Was te wijten aan extra QA-testen volgens m'n dealer. Uiteindelijk op 7/10/10 geleverd. Sinds een paar weken trekt de wagen naar rechts.
                                        Af en toe bij trage bochten ervaar ik een vreemd geluid. Na wat posts te lezen zou het grinding noise zijn.
                                        Wat is dat grinding noise specifieker?
                                        Mijn F10 maakt soms bij een bepaalde versnelling en toerental een soort brommend geluid dat volgens mijj afkomstig is van ergens een trilling in het interieur (dashboard, stuurkolom ofzoiets)
                                        Weet niet of het normaal is en het is nu ook niet echt storend maar in het begin let je op alles en zeker als je een freak bent zoals ik
                                        Naar rechts trekken doet hij wel (nog) niet.
                                        Last edited by DolF; 26/02/2011, 10:07.
                                        2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                                        2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                                        2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                                        2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                                          Het zou 1000X mooier zijn indien de chromé op de niertjes zou blijven, maar dat die 2 chromé(kunstof) strips zwart gelakt worden!

Comment

Working...
                                          X