Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En ik heb dan deze optie Internet maar werkt nog niet.
    Ik heb een Blackberry met Mobistar abonnement en schijnbaar werkt het enkel met Proximus.

Daar sta je dan met je optie van 100 EUR.

Natuurlijk , hoe de wagen rijdt is zoveel malen belangrijker en hiervan ben ik super tevreden.
    Verademing na 5 jaar gereden te hebben met een A6 136 pk met pompverstuivers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk Berichten
      Naplaatsen is NIET mogelijk (volgens mijn dealer en volgens BMW Belgium) omdat je niet alleen intgernet optie moet hebben, maar ook combobox of iets dergelijks; in ieder geval, verkoper had bij aanschaf auto gezegd dat dit allemaal geen probleem zou zijn om later in te bouwen...... idem dito met iPhone4: ofwel neem je het Y-kabeltje en kan je opladen en muziek afspelen, maar heb je geen dakantenne; ofwel is er nu een snap in beschikbaar om op te laden, gebruik te maken van dakantenne, maar kan je geen muziek afspelen.
      Volgens mijn dealer, dewelke bevestigde dat er idd verschillende snap-in adapters zijn, is er wel degelijk een adapter die en muziek en kan bellen (via de antenne). Nl de Music en media. Deze zou echter niet te krijgen zijn op dit moment. Zie brief in bijlage..

Het Y kabeltje kan je best vervangen (analoog) door de standaard Apple kabel.

Wat betreft mijn dealer, ik ben er op dit moment zeer tevreden over, hij kan nooit direkt antwoorden op 1 van mijn 'multi media' vragen, maar zegt het dan ook gewoon: "Geen idee, ik vraag het na en laat het je weten." . En tot op vandaag heb ik binnen de 2 dagen altijd antwoord.
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
        Zijn er hier die zo'n F11 rijden met de 2-liter en manueel... Ik heb daar een weekend mee op baan geweest en vond dat toch maar belabberd...

Motorgeluid, prestaties, schakelgevoel,...

En dan die trillingen in de schakelknop...
        Hebben er afgelopen weekend eentje gehad.
        Viel beter mee dan verwacht, maar motor (mits gereduceerd vermogen) is toch maar op het randje voor zo'n wagen.

Alleen korte schakelovergangen vond ik persoonlijk...

Comment

Zijn er hier die zo'n F11 rijden met de 2-liter en manueel... Ik heb daar een weekend mee op baan geweest en vond dat toch maar belabberd...

Motorgeluid, prestaties, schakelgevoel,...

En dan die trillingen in de schakelknop...
          De prestaties zijn toch vergelijkbaar met uw X5 3.0d
          2014 BMW F32 420 dA M-pakket
          2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
          2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
          2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Het is ook maar wat je gewoon bent.
            Ik kom van een A6 136 pk en dan is de 520D 163 pk zeer zeer stil en met zeker genoeg vermogen.

Comment

• Zeker genoeg vermogen voor dagelijks verkeer, als je een vergelijkbare wagen gewoon bent met 100 pk en meer dan is het inderdaad een stap achteruit maar het vermogen is zeker niet teleurstellend.
              Als je kijkt bij bv Mercedes en je neemt een E200 CDI die slechts 136 pk heeft en waarbij de prestaties en stuk lager liggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
                Zeker genoeg vermogen voor dagelijks verkeer, als je een vergelijkbare wagen gewoon bent met 100 pk en meer dan is het inderdaad een stap achteruit maar het vermogen is zeker niet teleurstellend.
                Als je kijkt bij bv Mercedes en je neemt een E200 CDI die slechts 136 pk heeft en waarbij de prestaties en stuk lager liggen.
                We rijden momenteel nog met een 530d (E60) dus dan is toch wel een stapje terug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                  We rijden momenteel nog met een 530d (E60) dus dan is toch wel een stapje terug
                  Inderdaad, dan neem je best terug een nieuwe 530d en dat is dan weer een hele stap vooruit
                  Maar als je stelt dat de motor van de 520 d op het randje is dan is de motor van de E200 ondermaats om het verschil aan te tonen.
                  Last edited by DolF; 02/03/2011, 17:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
                    Inderdaad, dan neem je best terug een nieuwe 530d en dat is dan weer een hele stap vooruit
                    Maar als je stelt dat de motor van de 520 d op het randje is dan is de motor van de E200 ondermaats om het verschil aan te tonen.
                    Hebben voor een 525d gekozen De gulden middenweg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                      Hebben voor een 525d gekozen De gulden middenweg
                      dat zal qua prestaties wel bijna hetzelfde zijn in combinatie met de 8 traps automaat

Comment

• Die 8-bak zorgt ervoor dat de wagen subjectief sneller aanvoelt. Een vriend van mij heeft z'n E61 520d ingeruild voor een F11 520d. Hoewel beide wagens hetzelfde vermogen hebben vindt hij toch dat de nieuwe sneller aanvoelt.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ldeneef Bekijk Berichten
                          Optie internet? Gow zeg. Weet zelfs niet of dat op de optielijst stond (order april 2010)
                          Was toen idd nog niet beschikbaar.
                          't Is geen groot gemis ...
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                            Was toen idd nog niet beschikbaar.
                            't Is geen groot gemis ...
                            Werkt dat al rijdende?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                              Werkt dat al rijdende?
                              Onder de 4 km/uur

Zoals Alexanderr al aangaf., het werkt maar of het werkbaar is... Vooral het gebruik van de iDrive knop als muis is nogal moeizaam.

Comment

• Mijn 520dA (F11) moet aanstaande maandag voor de 4de keer binnen, deze keer niet bij de concessiehouder (die zou al het mogelijke hebben gedaan) maar bij BMW Belux te Bornem. Voor onbepaalde duur.

Hopelijk geraakt alles nu opgelost (wegligging) want mijn geduld is op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MobyDick Bekijk Berichten
                                  Mijn 520dA (F11) moet aanstaande maandag voor de 4de keer binnen, deze keer niet bij de concessiehouder (die zou al het mogelijke hebben gedaan) maar bij BMW Belux te Bornem. Voor onbepaalde duur.

Stuurprobleem?

Comment

• Kga de onze ook eens binnendoen maandag, er is volgens mij een probleem met de vlotter in de dieseltank.

Als je hem voltankt, gaat ie ook nooit volledig vanboven gaan staan, maar nooit meer dan driekwart.

Betreft een F11 520d met nu 8500km (jan '11)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
                                      Kga de onze ook eens binnendoen maandag, er is volgens mij een probleem met de vlotter in de dieseltank.

Als je hem voltankt, gaat ie ook nooit volledig vanboven gaan staan, maar nooit meer dan driekwart.

Betreft een F11 520d met nu 8500km (jan '11)
                                      Vlotter in de tank? Dat wordt al jaren niet meer toegepast hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MobyDick Bekijk Berichten
                                        Mijn 520dA (F11) moet aanstaande maandag voor de 4de keer binnen, deze keer niet bij de concessiehouder (die zou al het mogelijke hebben gedaan) maar bij BMW Belux te Bornem. Voor onbepaalde duur.

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                        Stuurprobleem?
                                        En mijn F11 520dA gaat dinsdag binnen. Hopelijk lossen ze het stuurprobleem op.
                                        Ik blijf erbij dat het te maken heeft met de elektrische stuurbekrachtiging.
                                        Die grijpt m.i. soms zelfs in om bij te sturen.

Fingers crossed.

Comment

Dat denk ik niet hoor...

Ik zeg niet dat het een groot verschil is, maar alles uit de kan halen bij de 520d (was een niet gereduceerde) komt overeen met gewoon vlot rijden met de X5. Als je alles geeft met de X5 gaat die 5 niet meer meegaan zulle.

En eenmaal boven de 80 kmh is het verschil HUGE...
                                          Vreemd volgens het boekje gaat de 520 d(A) in 8.1->100km/u en de X5 die u heeft (2008, gereduceerde versie) 8.5-->100 km/u

Comment

Working...
                                          X