Oorspronkelijk geplaatst door ldeneef
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Ik moet precies al blij zijn dat ik het bij een 3 heb gehouden ipv de nieuwe 5!!!Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAls dat zo is dan mag ik gerust zijn met mijn xDrive. Die heeft een hydraulische stuurbekrachtiging.
Moest het aan mij liggen zou ik tenminste wachten op een model MY 2012, of op de garantie dat de problemen opgelost zijn, of als het eventjes kan onmiddellijk de facelift.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenAls men ziet wat er allemaal in een auto steekt, dan mag men al tevreden zijn dat er nog maar zo weinig stuk gaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZonder risico's is het leven saai.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenToch vind ik het een gevaarlijke keuze om nu een '5 te bestellen. Je hoort hier op het forum de ene '5 na de andere met problemen, hier en daar zijn er al leden die zich hun keuze van wagen beklagen. Jij komt net van een probleemkist en bestelt nu een 5 serie, in de hoop probleemvrij te zijn.
Moest het aan mij liggen zou ik tenminste wachten op een model MY 2012, of op de garantie dat de problemen opgelost zijn, of als het eventjes kan onmiddellijk de facelift.
Als je op de facelift gaat wachten die er binnen 3 jaar pas komt dan rijd je niet meer met zo'n recent model en denk je dat er dan geen problemen meer zulllen voorvallen, je zou maar net diegene zijn met die enkele wagen met enkele gebreken.2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZonder risico's is het leven saai.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenJe moet natuurlijk ook in staat zijn (financieel dan) om risico's te kunnen nemen hé.2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenDat zal waarschijnlijk wel het geval zijn als je een 5 kunt kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door purepleasureseeker Bekijk BerichtenGe moet alles wat er op zit nochtans wel met goed geld betalen, goeie kwaliteit en service is dan ook niet meer dan normaal vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtengTa, ik heb nu toch van 2 partijen de bevestiging gekregen dat die gran coupé (CLS en A7 concurrent) in het gamma van de 6 reeks gaat vallen... Dus verwachten ze een prijs op het niveau van de 6 coupé ongeveer.
Als ik dan nu bekijk, dan zal diene gran coupé tussen de A7/CLS en Panamera geprijsd zitten...
Dat Gran Coupé een 6 Serie is, is toch al duidelijk sinds de voorstelling van de Concept?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk BerichtenKga de onze ook eens binnendoen maandag, er is volgens mij een probleem met de vlotter in de dieseltank.
Als je hem voltankt, gaat ie ook nooit volledig vanboven gaan staan, maar nooit meer dan driekwart.
Betreft een F11 520d met nu 8500km (jan '11)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ldeneef Bekijk BerichtenEn mijn F11 520dA gaat dinsdag binnen. Hopelijk lossen ze het stuurprobleem op.
Ik blijf erbij dat het te maken heeft met de elektrische stuurbekrachtiging.
Die grijpt m.i. soms zelfs in om bij te sturen.
Fingers crossed.
Ik heb een F11 520dA met sport automaat, elektronic damper control en 19" wielen. De auto rijdt als een dweil. Geen stabiliteit, constant corrigeren en doet onverwachte dingen bij snelle richtingsveranderingen zoals het passeren van iemand in de stad.
Ik heb dit nog nooit met een auto meegemaakt. Had ik helemaal niet verwacht van BMW na een perfecte E90....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MartinBMW Bekijk BerichtenAl nieuws over de reactie van de dealer en mogelijke oplossing?
Ik heb een F11 520dA met sport automaat, elektronic damper control en 19" wielen. De auto rijdt als een dweil. Geen stabiliteit, constant corrigeren en doet onverwachte dingen bij snelle richtingsveranderingen zoals het passeren van iemand in de stad.
Ik heb dit nog nooit met een auto meegemaakt. Had ik helemaal niet verwacht van BMW na een perfecte E90....
Bij mijn F10 heeft de dealer een oplossing aangereikt gekregen vanuit BMW; er is wat aangepast aan de ophanging en aan de soft van de servo. Auto rijdt intussen zoals het moet en het suurgevoel is ook veel zekerder (niet meer zo vaag). problem solved.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk BerichtenBij mijn F10 heeft de dealer een oplossing aangereikt gekregen vanuit BMW; er is wat aangepast aan de ophanging en aan de soft van de servo. Auto rijdt intussen zoals het moet en het suurgevoel is ook veel zekerder (niet meer zo vaag). problem solved.
graag meer details , want de oplossing die ze momenteel in bornem toepassen zou maar een lapmiddel zijn waarbij ze de wagen geforceerd uitlijnen ?! en daar pas ik voor .. ik wil echte oplossingen zien !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtengraag meer details , want de oplossing die ze momenteel in bornem toepassen zou maar een lapmiddel zijn waarbij ze de wagen geforceerd uitlijnen ?! en daar pas ik voor .. ik wil echte oplossingen zien !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwtt Bekijk BerichtenIk heb alleen een raar gevoel bij sterke zijwind. Precies of de auto inderdaad zelf stuurcorrecties uitvoert. 'k Heb geen acitve steering.
Vandaag terug gereden in de sport stand van het onderstel. Dit voelde veel beter dan comfort of normaal. Echt scherp is het echter niet. Lijkt alsof de regeling van de stuurbekrachtiging instabiel is.
Comment
Comment