Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Normaal is het de optie : " USB-audio- interface, uitgebreid met ' Cover Art '- weergave " ( 6FL ) voor het weergeven van afbeeldingen

Deze is standaard aanwezig in de optielijst van het " Exclusive Line " pakket, veronderstel dat je die wel hebt genomen, hoe je het moet activeren kan ik u nog niet zeggen, nog aan het wachten op mijn nieuwe 5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
      en hoe dan?

ik ga naar externe apparaten en dan krijg je de iphone te zien.
      dan moet ik altijd muziek zoeken via auteur, album etc.

als het dan speelt dan zie ik enkel de titel
      Zet eens je splitscreen op 'Audio' of hoe heet dat juist. Daar zie je meestal de covers. Hoewel het in het 'hoofdmenu' eigenlijk ook zichtbaar moet zijn.

Die uitgebreide iPod connectie hebben wij nochtans niet genomen op de onze. Is gewoon een Ipodkabel, aangesloten op de USB-poort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
        Werd de muziek aangekocht via iTunes?
        Yes...
        Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chrisn888 Bekijk Berichten
          Normaal is het de optie : " USB-audio- interface, uitgebreid met ' Cover Art '- weergave " ( 6FL ) voor het weergeven van afbeeldingen

Deze is standaard aanwezig in de optielijst van het " Exclusive Line " pakket, veronderstel dat je die wel hebt genomen, hoe je het moet activeren kan ik u nog niet zeggen, nog aan het wachten op mijn nieuwe 5
          Exclusive plus genomen. Wel al in december 2010 besteld...
          Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristof S. Bekijk Berichten
            Wat de buitenkant betreft: direct akkoord, het model is een schot in de roos.
            Als je de interieurs gaat vergelijken blijf ik toch de eeuwige Audi freak (al is deze beoordeling misschien subjectief)
            Audi interieur en vooral wijzerplaat oogt misschien mooi, maar ik vond het instrumentenpaneel van mijn A4 B8 een ergonomische ramp.
            Alleen al die wijzers : de veranderende schaal voor de tachometer is een regelrechte schande.

Ook BMW zondigt hier en daar, maar toch iets minder
            BMW 420dA : >>>

Comment

• check you tube:

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Yes...
                gevonden op een ander forum:

I had an issue day one, fixing it involved (after syncing the phone through BT) going into CD and then external devices, not BT. Select your phone and it should work.

Comment

• Krijg het ni in orde... Geen images... :-(

Comment

Krijg het ni in orde... Geen images... :-(
                    Schitterend.

Met de Y kabel van uit mijn 320d Touring gekocht bij BMW lukt het niet.

Met de originele Apple kabel wel. Enkel USB aangesloten via de witte kabel. Werkt perfect nu?!

Comment

• Welk navigatiesysteem in de F11 Touring

Hey,

Welke type navigatiesysteem zit er in feite in deze auto? Ik heb toch het gevoel dat de GPS niet de laatste maps heeft ... zelf niet de voorlaatste.

Kan men mits aankoop van DVDs die zelf updaten zoals op vorige navigatiesystemen van BMW of moet men daarvoor rijkelijk de BMW garage vergoeden?

grts,

-rx-

Comment

Schitterend.

Met de Y kabel van uit mijn 320d Touring gekocht bij BMW lukt het niet.

Met de originele Apple kabel wel. Enkel USB aangesloten via de witte kabel. Werkt perfect nu?!
                        zoals ik dus zei...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                          zoals ik dus zei...
                          tja ge zou denken dat een BMW kabeltje wel ok zou zijn, maar helaas pindakaas...

iemand enig idee wat hier voor nodig is??

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

volledige itunes in de Idrive...

zou dit nog te regelen zijn achteraf met een software update of zo???

Comment

tja ge zou denken dat een BMW kabeltje wel ok zou zijn, maar helaas pindakaas...

iemand enig idee wat hier voor nodig is??

+ YouTube Video

volledige itunes in de Idrive...

zou dit nog te regelen zijn achteraf met een software update of zo???
                            Toch een goede keuze om nog even te wachten met aankoop van mijn 5er, want hier kom ik alle zaken te weten waaraan ik mij mateloos zou ergeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
                              Toch een goede keuze om nog even te wachten met aankoop van mijn 5er, want hier kom ik alle zaken te weten waaraan ik mij mateloos zou ergeren.
                              Oei. Welke zaken dan?

Comment

Oei. Welke zaken dan?
                                o.a. het zoeken naar de geschikte kabel waarmee ik mijn iphone moet aansluiten.

Comment

• en belangrijker: wie wil nu in godsnaam Itunes in zn auto geïntegreerd zien :-p.

Dacht dat bovenstaand filmpje trouwens conceptueel was en dit voorlopig nog in geen enkele BMW zat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
                                    en belangrijker: wie wil nu in godsnaam Itunes in zn auto geïntegreerd zien :-p.

Dacht dat bovenstaand filmpje trouwens conceptueel was en dit voorlopig nog in geen enkele BMW zat...
                                    Euh ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                      Oei. Welke zaken dan?
                                      ²²²²²²²² ik stoor me er totaal niet aan.

btw, het plezier van de wagen weegt 1000x op tegen deze kleine dingen.

is de zaligste wagen waar ik ooit al mee gereden heb...

moest dit mijn wagen voor altijd blijven ---> OK!

echt waar, zeker niet wachten of twijfelen is een super voiture!

Comment

o.a. het zoeken naar de geschikte kabel waarmee ik mijn iphone moet aansluiten.
                                        The only thing you need is a standard Apple USB-cable!

Echt, vergeet al die BMW kabels. Gewoon uw iPhone verbinden met een standaard Apple kabeltje en je bent klaar.

Comment

The only thing you need is a standard Apple USB-cable!

Echt, vergeet al die BMW kabels. Gewoon uw iPhone verbinden met een standaard Apple kabeltje en je bent klaar.
                                          Nu heb ik echt wel geen reden meer om nog te wachten

Comment

Working...
                                          X