Kastanienbraun
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-Reeks Touring F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Overigens 849.000 Nkr. => ca. € 110.000,-!! Voor een gebruikte F11 525d...2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk
http://www.fabrieksbanden.nl
http://www.originelevelgen.be
Comment
-
Ik vind Citrin echt een prachtige kleur! En dat met Champagner en pianolak met inleg in het stuur en dat allemaal. Maar met nappa oyster/zwart zou ik ook al heel blij zijn.
Comment
-
Voila
Bestelling gedaan ( in de UK ) :
F11 525d M-SPORT
Carbon black
Black dakota leather
Visibility package
Media package prof
Variable damper control
18" M-sport 350
Sport automatic transmision
Reversing Assist camera
Exter trim + bars : aluminium
Panoramic sunroof
Sunblinds
Comfort seats
Loudspeaker business
Black panel display
Sun protection glass
ambient light
Normaal eind febr
Comment
-
En normaal gezien reduced power option ( paar pk minder , maar minder BIV )
Oorspronkelijk geplaatst door HansVDG Bekijk BerichtenVoila
F11 525d M-SPORT
Carbon black
Black dakota leather
Visibility package
Media package prof
Variable damper control
18" M-sport 350
Sport automatic transmision
Reversing Assist camera
Exter trim + bars : aluminium
Panoramic sunroof
Sunblinds
Comfort seats
Loudspeaker business
Black panel display
Sun protection glass
ambient light
Normaal eind febr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HansVDG Bekijk BerichtenEn normaal gezien reduced power option ( paar pk minder , maar minder BIV )
Proficiat me de keuze overigens. Mooie config.2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk
http://www.fabrieksbanden.nl
http://www.originelevelgen.be
Comment
-
Iemand toevallig foto's van een F10/F11 op Breyton GTS of GTS-R velgen of desnoods een locatie waar er eentje staat ?
Ik heb mijn F11 besteld op de standaard 18' M velgen maar begin nu toch te twijfelen of ik deze velgen niet zou houden voor winterbanden en een maatje groter zou gaan voor de zomerbanden. De 19' M velgen vind ik ook bijzonder mooi maar ze beginnen vrij veel gemonteerd te worden.
Andere tips zijn natuurlijk ook welkom !
Comment
-
-
Bedankt voor de tip.
Hij staat heel knap op die Breytons maar ook op die 20' er net boven. Ik zou evenwel 19' nemen omdat ik voor 20' toch iets te veel km rij. Bij Deboosere maakten ze zelfs de suggestie om die Breytons in gunmetal te nemen wat volgens hun wel best een leuke combinatie zou zijn met Titansilber. Zwarte velgen vind ik mooi maar dan echt op een supercar als een M3, RS4, ... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HansVDG Bekijk BerichtenVoila
F11 525d M-SPORT
Carbon black
Normaal eind febr
welkom in de UK club
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWaar is den tijd dat de Britten massaal over de plas kwamen karren kopen. Nu is 't omgekeerd.
Comment
-
Comment
-
Ik heb vandaag ook 150km gedaan over hoofdzakelijk secundaire wegen. Ik heb eens de moeite gedaan om er een echte economy-run van te maken. De gas gestreeld, defensief gereden en overal de snelheidsregels gerespecteerd.
Mijn gemiddeld verbruik was 7,8 liter. Dat is wel heel wat meer dan een 520d.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb vandaag ook 150km gedaan over hoofdzakelijk secundaire wegen. Ik heb eens de moeite gedaan om er een echte economy-run van te maken. De gas gestreeld, defensief gereden en overal de snelheidsregels gerespecteerd.
Mijn gemiddeld verbruik was 7,8 liter. Dat is wel heel wat meer dan een 520d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWaar is den tijd dat de Britten massaal over de plas kwamen karren kopen. Nu is 't omgekeerd.
Comment
Comment