Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kastanienbraun

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Citrin Schwarz

Hier de link voor meer foto's: http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=31438034
      Kleur komt niet goed tot zijn recht op de foto's, jammer. Misschien irl een schitterende kleur maar zo lijkt het verschil gering t.o.v. de "standaard" metallic zwarte kleuren.

Overigens 849.000 Nkr. => ca. € 110.000,-!! Voor een gebruikte F11 525d...
      2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
      2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
      2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
      2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
      http://www.originelevelgen.be

Comment

• Ik vind Citrin echt een prachtige kleur! En dat met Champagner en pianolak met inleg in het stuur en dat allemaal. Maar met nappa oyster/zwart zou ik ook al heel blij zijn.
        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Voila
          Bestelling gedaan ( in de UK ) :

F11 525d M-SPORT
          Carbon black
          Black dakota leather

Visibility package
          Media package prof

Variable damper control
          18" M-sport 350
          Sport automatic transmision
          Reversing Assist camera
          Exter trim + bars : aluminium
          Panoramic sunroof
          Sunblinds
          Comfort seats
          Loudspeaker business
          Black panel display
          Sun protection glass
          ambient light

Normaal eind febr

Comment

• En normaal gezien reduced power option ( paar pk minder , maar minder BIV )

Oorspronkelijk geplaatst door HansVDG Bekijk Berichten
            Voila

F11 525d M-SPORT
            Carbon black
            Black dakota leather

Visibility package
            Media package prof

Variable damper control
            18" M-sport 350
            Sport automatic transmision
            Reversing Assist camera
            Exter trim + bars : aluminium
            Panoramic sunroof
            Sunblinds
            Comfort seats
            Loudspeaker business
            Black panel display
            Sun protection glass
            ambient light

Normaal eind febr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HansVDG Bekijk Berichten
              En normaal gezien reduced power option ( paar pk minder , maar minder BIV )
              Was dat nog wel nodig voor levering in 2012?? Nieuwe BIV 2012 regeling gaat toch op basis van CO2 ipv vermogen. Mits de regeling doorgaat natuurlijk

Proficiat me de keuze overigens. Mooie config.
              2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
              2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
              2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
              2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
              http://www.originelevelgen.be

Comment

• Voor vennootschappen verandert er niets denk ik??

BMW UK Style!!!! Hell yeah, i love it

Comment

• Iemand toevallig foto's van een F10/F11 op Breyton GTS of GTS-R velgen of desnoods een locatie waar er eentje staat ?

Ik heb mijn F11 besteld op de standaard 18' M velgen maar begin nu toch te twijfelen of ik deze velgen niet zou houden voor winterbanden en een maatje groter zou gaan voor de zomerbanden. De 19' M velgen vind ik ook bijzonder mooi maar ze beginnen vrij veel gemonteerd te worden.

Andere tips zijn natuurlijk ook welkom !

Comment

• Hier http://f10.5post.com/forums/showthre...=451584&page=2

Comment

• Bedankt voor de tip.

Hij staat heel knap op die Breytons maar ook op die 20' er net boven. Ik zou evenwel 19' nemen omdat ik voor 20' toch iets te veel km rij. Bij Deboosere maakten ze zelfs de suggestie om die Breytons in gunmetal te nemen wat volgens hun wel best een leuke combinatie zou zijn met Titansilber. Zwarte velgen vind ik mooi maar dan echt op een supercar als een M3, RS4, ... .

Comment

• Titanzilver met gunmetal velgen is idd een mooie combinatie.
                        OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HansVDG Bekijk Berichten
                          Voila

F11 525d M-SPORT
                          Carbon black

Normaal eind febr

welkom in de UK club

Comment

• Staat het stuur dan rechts of links? Kan je daar zomaar een verkeerde bestellen?

Comment

• Waar is den tijd dat de Britten massaal over de plas kwamen karren kopen. Nu is 't omgekeerd.

Comment

• en de prijs is nog minder dan een 520d met dzelfde opties.
                                :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Waar is den tijd dat de Britten massaal over de plas kwamen karren kopen. Nu is 't omgekeerd.
                                  Gek é. Ik herinner mij de tijd dat er bij Monserez Kortrijk echt massa's BMW's met het stuur rechts stonden...

Comment

• Vandaag 62 km afgelegd met een gemiddelde verbruik van 4,4 l/100 km (520d F11) - secundaire wegen. Vanmorgen op dezelfde weg in de andere richting 4,8 l/100 km
                                    Verkeer was druk maar zat wel erg mee (wat geluk aan de verkeerslichten en zo)
                                    BMW 420dA : >>>

Comment

• Ik heb vandaag ook 150km gedaan over hoofdzakelijk secundaire wegen. Ik heb eens de moeite gedaan om er een echte economy-run van te maken. De gas gestreeld, defensief gereden en overal de snelheidsregels gerespecteerd.
                                      Mijn gemiddeld verbruik was 7,8 liter. Dat is wel heel wat meer dan een 520d.
                                      OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Ik heb vandaag ook 150km gedaan over hoofdzakelijk secundaire wegen. Ik heb eens de moeite gedaan om er een echte economy-run van te maken. De gas gestreeld, defensief gereden en overal de snelheidsregels gerespecteerd.
                                        Mijn gemiddeld verbruik was 7,8 liter. Dat is wel heel wat meer dan een 520d.
                                        Hangt veel af van de weg (ik heb weinig verkeerslichten, ken ook de cyclus van veel van die verkeerslichten,...) Met jouw 535 verbruik ik waarschijnlijk 5,5 l op dat traject
                                        BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Waar is den tijd dat de Britten massaal over de plas kwamen karren kopen. Nu is 't omgekeerd.
                                          kostte 28000 bef

Comment

Working...
                                          X