Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Net daarom zou ik er eentje eens willen zien.. maar is niet zo eenvoudig. Dat is weer het nadeel van in de UK te kopen,je kan nie zomaar een dealer binnenstappen zoals Wannes en 3 verschillende sets proberen..
Vind de Breytons ook heel knap op foto maar zou het ook eens in het echt moeten zien..
Als je OEM velgen wil proberen, dan moet je eens een afspraak maken met BMW-verdeler Kohl in Aken. Dat is bijna een fabriek, zo een grote garage. Ze zijn ook hoofdverdeler van AC Schnitzer. Ook zijn de velgen hier goedkoper dan bij ons.
Om de Breytons eens te kunnen zien kan je misschien contact opnemen met 'Dadoke' van Bimmerboard. Wannes heeft zijn velgen ook eens geprobeerd. Kijk hier...
De beslissing is ondertussen gevallen : 525d touring, titansilber met M-pakket. Wat de velgen betreft heb ik een rationele keuze gemaakt en voor de 18 duim velgen gekozen (3 kindjes en regelmatig goed geladen ... ). Ben ook eens naar de touring in Aalbeke gaan zien en die staat wel bijzonder mooi op de 19 duims velgen ... . Levering zal voor januari zijn.
Volgens de dealer is ie in aantocht. Sta te popelen om hem eens te bewonderen. Hopelijk volgen de papieren snel na de wagen zodat we snel samen op weg kunnen na Nieuwjaar
Heb nog eens rond gekeken naar 19' velgen maar denk dat ik het voorlopig zo zal laten. Eenmaal het eerste setje is opgereden misschien een stapje omhoog ? We zien wel.
De enige manier om dit wettelijk te doen is, volgens mij, ofwel via goedkeuring van constructeur (wat BMW, Audi, Mercedes dus NIET geven) of ombouwen naar lichte vracht en keuren als alleenstaand geval, dat kan je met ieder model/merk maar gaat niet zo snel.
Hoe DCT Belgium dat doet, zou ik wel eens willen weten
De enige manier om dit wettelijk te doen is, volgens mij, ofwel via goedkeuring van constructeur (wat BMW, Audi, Mercedes dus NIET geven) of ombouwen naar lichte vracht en keuren als alleenstaand geval, dat kan je met ieder model/merk maar gaat niet zo snel.
Hoe DCT Belgium dat doet, zou ik wel eens willen weten
DCT Belgium speelt dit klaar op 3 weken, met elk voertuig !
Dat zou maar gemakkelijk zijn en zou trouwens niet legaal zijn.
Mensen die interesse hebben om hun wagen om te bouwen naar lichte vracht kunnen dit 100% legaal laten uitvoeren bij DCT Belgium. In 2011 hebben ze redelijk veel wagens laten ombouwen, van Range Rover tot enkele 10-tallen C63's AMG break, RS6 Avant, ...
Je kan vragen naar de zaakvoerders Frederik of Delphine.
DCT is gespecialiseerd in Duitse topmerken waaronder Audi, BMW, Porsche, VW, Mercedes, maar ook voor Land Rover, Aston Martin & Ferrari kunt u bij ons terecht.
Welja, hoe doen ze het dan? Ze moeten toch ook de wet volgen? Goedkeuring vanuit constructeur of keuring alleenstaand geval zijn toch de enige mogelijkheden?
DCT gaat dat inderdaad doen volgens alleenstaand geval. Beetje lassen in uw interieur, keuring laten doen en klaar. Houdt niet zo veel in, alleen moet je er de tijd voor kunnen/willen vrijmaken om het te doen
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment