Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Prachtig ja.
    Mijne komt normaal vandaag aan, Saphirzwart met zimtbraun interieur.
    Geen zwarte niertjes, wel alles gesatineerd aan de buitenkant.
    Binnenin het Individual Ash Grain Dark als sierlijst.
    Volledige combinatie nog niet gezien, nogal nerveus vandaag

Comment

• Wie wil een zwarte skibox voor op een 5 Touring ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
        Ultieme kleurencombo voor mij

Dan nog juist zwarte niertjes en een zwarte skibox en volledig af!

Thanks!
        Die zwarte niertjes ga ik inderdaad ook bestellen hoor. Ziet er stukken beter uit bij het overige hoogglans zwart. Mijn velgen gaan wel ferric grey zijn van kleur.

We wachten (nog lang) af hé.

Heb trouwens foto's gezien van de nieuwe M550d waarbij er andere mistlichten in het sportpack zitten. Ziet me er veel beter uit. Ik wil geen 520d die er uit ziet als een M550d, maar die mistlichtjes bevallen me anders wel

edit: Heb nog andere foto's gezien, zijn volgens mij geen mistlichten maar zilveren "staafjes". Maar dan nog, die mistlichten zitten een beetje in de weg bij het M sportpakket vind ik. Dit ziet er beter uit.
        Last edited by ; 01/03/2012, 16:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniCooper Bekijk Berichten
          http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=209920945

Zijn deze foto's niet van een 525d van iemand hier op het forum?
          Oorspronkelijk geplaatst door Stichel Bekijk Berichten
          Denk dat dat BeefCake zijn bolide kan zijn idd! (Weeral!)
          Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
          Ik heb het gemeld bij autoscout. Als meer mensen dit melden word het mss sneller verwijderd.
          Oei, weeral...

Hij is echt wel populair.

Bedankt om het te melden.

In ieder geval heeft Autoscout sneller gereageerd dan 2dehands.be, want die reageren gewoon ni.

Deze advertentie is niet langer beschikbaar. Hieronder vindt u het actuele aanbod
          Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
            Oei, weeral...

Hij is echt wel populair.

Bedankt om het te melden.

In ieder geval heeft Autoscout sneller gereageerd dan 2dehands.be, want die reageren gewoon ni.

Deze advertentie is niet langer beschikbaar. Hieronder vindt u het actuele aanbod
            AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Edit: heeft gewoon een nieuwe advertentie gemaakt it seems?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baiden Bekijk Berichten
              http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=210536653

Edit: heeft gewoon een nieuwe advertentie gemaakt it seems?
              Waar sommigen zich toch mee bezig houden. Hij is dan nog zo stupide om 535 te zetten wetende dat elke liefhebber die op zoek is naar een 535 meteen ziet dat het niet het geval is bij deze.
              2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                Wie wil een zwarte skibox voor op een 5 Touring ?
                Te koop ? Welk merk en grootte ? Prijs ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bauknecht Bekijk Berichten
                  Te koop ? Welk merk en grootte ? Prijs ?

Thule , dacht 630 of 650 L . zelf 700€ betaald met dakdragers , eenmaal gebruikt ...
                  400€ ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stichel Bekijk Berichten
                    Waar sommigen zich toch mee bezig houden. Hij is dan nog zo stupide om 535 te zetten wetende dat elke liefhebber die op zoek is naar een 535 meteen ziet dat het niet het geval is bij deze.
                    Idd maar aan de andere kant, heb je daar last van dat je foto's gebruiken van jezelf?
                    Zolang je nummerplaat er niet op staat trek ik mij dat niet aan hoor.

Je ziet idd direct dat het geen 535d is op de foto!!

Comment

• Ik ben nog op zoek naar een dakdrager voor op mijn F11....als er iemand iets liggen heeft, laat maar weten. 180 € voor ene van Thule is me net iets te veel voor occasioneel gebruik...

Comment

• Wat kosten de originele dakdragers van BMW ?

Ik heb er nog originele liggen maar voor de E61...

Daar ben je niets mee op een F11 vrees ik

Ik heb eerst Thule gehad maar die maakten teveel lawaai, originele zijn een stuk stiller !

Dakbox is wel van Thule, die van BMW ook trouwens...

Comment

• De M550d xDrive touring is nu ook te configureren op de Belgische site.

Comment

• Wat ik me afvraag:
                            Is het X-Drive systeem bij de M550d hetzelfde als hetgene dat te verkrijgen is op de andere 5-serie modellen? Op foto's lijkt hij in ieder geval niet zo hoor op z'n poten te staan als andere X-Drive modellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vintage Bekijk Berichten
                              Wat ik me afvraag:
                              Is het X-Drive systeem bij de M550d hetzelfde als hetgene dat te verkrijgen is op de andere 5-serie modellen? Op foto's lijkt hij in ieder geval niet zo hoor op z'n poten te staan als andere X-Drive modellen.
                              Zal uiteraard wel hetzelfde systeem zijn. Alleen zal de M550d standaard de M sportophanging hebben waardoor hij iets lager ligt. Jammer dat deze wagen niet met enkel achterwielaandrijving te krijgen is vind ik.
                              Voor kant ziet er trouwens beter uit zonder die mistlichten vind ik, maar die uitlaten passen totaal niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davydvs Bekijk Berichten
                                Zal uiteraard wel hetzelfde systeem zijn. Alleen zal de M550d standaard de M sportophanging hebben waardoor hij iets lager ligt. Jammer dat deze wagen niet met enkel achterwielaandrijving te krijgen is vind ik.
                                Voor kant ziet er trouwens beter uit zonder die mistlichten vind ik, maar die uitlaten passen totaal niet.
                                Dan vraag ik me af waarom ze de andere X-Drive modellen ook niet zo "laag" kunnen leggen? Ik was altijd van mening dat, dat gedaan werd omdat het systeem vrij kwetsbaar was...?

Comment

• Net dit gelezen:

Though it'll keep pace with the V8 twin-turbo M5 on almost every road, the M550d isn't really an M-car. Not because it'll do 45mph and emit just 155g/km of CO2, but because it's four-wheel drive. This is less of a problem than you might suspect.

The M550d is far less nose-led and inert than, say, any modern quattro Audi, feeling entirely rear-drive until you're about to get a heartfelt introduction to a lump of Armco, when it feeds the power to the front wheels with almost undetectable subtlety. I drove it on an icy, snow-strewn German back road and can't think of much - short of a Veyron or Aventador - that would go faster under the stewardship of a ham-footed driver like me.

If, like an optimistic fisherman, you've got the feeling there's a massive catch on the way, you're right. But only if you live in the UK. Or Japan. Or Australia. Or Lincolnshire. Or any other country that drives on the left. Because, if you do, you can't have the M550d: at least, not with the wheel where it should be. BMW says the four-wheel drive system gets in the way of flipping the steering wheel from left to right, so it'll only be offering the 550d in left-hand drive markets.

Bron: http://www.topgear.com/uk/bmw/5-seri...-xdrive-driven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vintage Bekijk Berichten
                                    Wat ik me afvraag:
                                    Voorkant ziet er trouwens beter uit zonder die mistlichten vind ik, maar die uitlaten passen totaal niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davydvs Bekijk Berichten
                                      Voorkant ziet er trouwens beter uit zonder die mistlichten vind ik, maar die uitlaten passen totaal niet.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Vintage Bekijk Berichten
                                      Wat ik me afvraag:
                                      XDrive is inderdaad hetzelfde bij alle motoristaties in de 5.
                                      XDrive en de M-sportophanging is niet te verkrijgen, dus ook niet op de M550d. De xDrive is steeds uitgerust met een standaard ophanging, en optioneel kan je de Dynamic Damping Control krijgen. Deze DDC is wel standaard op de M550d xDrive. Bij beide ophangingsvarianten staat de 5 even hoog op z'n poten. Ook is er met deze ophangingen geen verschil met de niet-xDrive modellen. Enkel de M-sportophanging is lager, maar zoals ik al zei is deze niet te verkrijgen icm xDrive.
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Als ik zowat rondkijk op het internet is er navi Prof. met gewoon 3D en een navi prof. met soort "google earth" toestand. Is er een bepaalde optie die die kaartweergave activeert? Ik vermoed dat het iets met BMW online te maken heeft?

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=210119910 "google earth" navigatie
                                        http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=204906926 Gewone 3D
                                        Last edited by ; 03/03/2012, 16:26.

Comment

• Bij navigatie professional kan je de kaart 'gewoon' instellen of met satelietbeelden. Deze satelietbeelden werken wel niet bij elke zoomgrootte.
                                          Ik vind die satelietbeelden maar niks, en gebruik dus steeds de 'gewone' stand, zelfs geen perspectief, en gericht met de rijrichting mee.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X