Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Reeks Touring F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Bij navigatie professional kan je de kaart 'gewoon' instellen of met satelietbeelden. Deze satelietbeelden werken wel niet bij elke zoomgrootte.
    Ik vind die satelietbeelden maar niks, en gebruik dus steeds de 'gewone' stand, zelfs geen perspectief, en gericht met de rijrichting mee.
    Thx voor het snelle antwoord. Het zijn natuurlijk stomme details maar ik moet wel constant naar die navi zitten kijken..

Bij de A6 is het wel met google earth zeker? Of net hetzelfde?

Comment

XDrive is inderdaad hetzelfde bij alle motoristaties in de 5.
      XDrive en de M-sportophanging is niet te verkrijgen, dus ook niet op de M550d. De xDrive is steeds uitgerust met een standaard ophanging, en optioneel kan je de Dynamic Damping Control krijgen. Deze DDC is wel standaard op de M550d xDrive. Bij beide ophangingsvarianten staat de 5 even hoog op z'n poten. Ook is er met deze ophangingen geen verschil met de niet-xDrive modellen. Enkel de M-sportophanging is lager, maar zoals ik al zei is deze niet te verkrijgen icm xDrive.

Ok thanks voor de info!
      Is het dan ook zo dat geen enkel X-Drive model in de UK, Australië, etc (landen waar het stuur rechts staat) verkrijgbaar is? In het Top Gear artikel, waarvan ik een stuk gepost heb, staat nl. dat door de plaatsing van de vierwielaandrijving het stuur onmogelijk van kant veranderd kan worden.

Comment

• Dat zou kunnen. Ik weet het niet. Het is wel een feit dat in de UK geen 5 xDrive te verkrijgen is. Waarom dat niet is, weet ik niet. Je kan gelijk hebben.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Dat zou kunnen. Ik weet het niet. Het is wel een feit dat in de UK geen 5 xDrive te verkrijgen is. Waarom dat niet is, weet ik niet. Je kan gelijk hebben.
          Weer wat bijgeleerd! Thx mijnheer BMWMB!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door _SiM_ Bekijk Berichten
            Thx voor het snelle antwoord. Het zijn natuurlijk stomme details maar ik moet wel constant naar die navi zitten kijken..

Bij de A6 is het wel met google earth zeker? Of net hetzelfde?
            Kan in "gewoon" en "eagle eye"-stand gezet worden. Via google earth kan ook maar dan moet je uiteraard de online uitvoering hebben. (was iets van een € 1055 geloof ik).
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
              Thule , dacht 630 of 650 L . zelf 700€ betaald met dakdragers , eenmaal gebruikt ...
              400€ ofzo?

Sold to gTa.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Sold to gTa.
                Inderdaad

Comment

• Fok wat een ding. Ik denk dat ik daar gans mijnen '1 in krijg.

Heb 'm al goed opgepoetst, zachtjes gepolierd, gewaxt en nu staat 'ie in de garage te wachten op donderdagavond.

Al goed bevonden tot 190 km/u trouwens!

Verbruikstoename (grof geschat) tgo zonder box:
                  90 km/u: een halve liter
                  130 km/u: een liter
                  160 km/u: anderhalve liter
                  190 km/u: 2 à 2,5 liter

Grappige was dat ik tempomat aan 130 aan 't cruisen was, en een 520d touring F11 kwam me aan 132 op tempomat zachtjes inhalen. Net voor 'ie langszij zou komen moest ik naar 't middenvak om een vrachtwagen in te halen, dus ik gaf in 5e snel een dot gas bij, en meteen nadat de camion gepasseerd was weer naar rechts. Op dat moment acceleert de '5, gaat me voorbij aan 150-160, en dan beslis ik om mee te spelen.
                  Uiteindelijk ben ik 'm aan 190 voorbij geknald ('ie deed toen iets van een 170) en 'ie keek met z'n ogen toen ik met m'n kleerkast op m'n dak voorbij kwam draven.

Comment

Fok wat een ding. Ik denk dat ik daar gans mijnen '1 in krijg.

Heb 'm al goed opgepoetst, zachtjes gepolierd, gewaxt en nu staat 'ie in de garage te wachten op donderdagavond.

Al goed bevonden tot 190 km/u trouwens!

Verbruikstoename (grof geschat) tgo zonder box:
                    90 km/u: een halve liter
                    130 km/u: een liter
                    160 km/u: anderhalve liter
                    190 km/u: 2 à 2,5 liter

Grappige was dat ik tempomat aan 130 aan 't cruisen was, en een 520d touring F11 kwam me aan 132 op tempomat zachtjes inhalen. Net voor 'ie langszij zou komen moest ik naar 't middenvak om een vrachtwagen in te halen, dus ik gaf in 5e snel een dot gas bij, en meteen nadat de camion gepasseerd was weer naar rechts. Op dat moment acceleert de '5, gaat me voorbij aan 150-160, en dan beslis ik om mee te spelen.
                    Uiteindelijk ben ik 'm aan 190 voorbij geknald ('ie deed toen iets van een 170) en 'ie keek met z'n ogen toen ik met m'n kleerkast op m'n dak voorbij kwam draven.

Heb die ook getest tot 200km/uur maar dat zeg je niet aan een kandidaat koper he

Comment

• Ja dat 'ie niet nieuw was en dat 'ie krassen zou hebben (zeker toen je zei dat je er nog linten rond hebt gespannen) wist ik ook wel. Deert me niet. Als ik een nieuwe wil moet ik een nieuwe kopen voor de nieuwprijs. De jouwe is technisch nieuw en optisch zeer aanvaardbaar, en qua prijs een batje. We zijn der content mee.

Comment

Heb die ook getest tot 200km/uur maar dat zeg je niet aan een kandidaat koper he
                        Staat er daar niet op dat je daarmee maar 120-130 mag rijden?
                        Ik zou er aan 200km/h idd ook linten aandoen

Comment

Idd, dacht juist hetzelfde toen ik u de JCW verkocht
                          So far 233 rondjes op dé ring

Comment

Ja dat 'ie niet nieuw was en dat 'ie krassen zou hebben (zeker toen je zei dat je er nog linten rond hebt gespannen) wist ik ook wel. Deert me niet. Als ik een nieuwe wil moet ik een nieuwe kopen voor de nieuwprijs. De jouwe is technisch nieuw en optisch zeer aanvaardbaar, en qua prijs een batje. We zijn der content mee.
                            Ben content dat ge content bent

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                            Staat er daar niet op dat je daarmee maar 120-130 mag rijden?
                            Ik zou er aan 200km/h idd ook linten aandoen
                            Heu ???

Nope staat daar niet op

Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten

Miljaarde

Comment

• Zoek maar eens, max snelheid dakkoffer is normaal 130km/h volgens de fabrikant

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                              Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten

Miljaarde
                              @WoKe: dat was in 3de zeker? In 5de zou da maar saai zijn hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                Zoek maar eens, max snelheid dakkoffer is normaal 130km/h volgens de fabrikant
                                Niet alles geloven wat ze schrijven heee drakenvlieg

Comment

• zou deze redenering een beetje kloppen?

Een BMW 520d F11

Catalogus waarde = £40.000 (ongeveer)
                                  - BTW (19% in UK) = £32.400
                                  - Korting (7%?) = £30.132
                                  Omrekenen naar € = €35.624
                                  Omrekenen naar BTW in België hoeft hier niet bij

Of is dit te optimistisch?

Comment

• Uw telling klopt niet.

£40.000,- incl 19% BTW = £ 33.613,45 excl. BTW - 7% korting = £ 31.260,51

Bij invoer in België moet je hierop 21% BTW betalen = £ 37.825,22. Dit moet je dan omrekenen naar euro's = € 45.406,- incl. BTW
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Uw telling klopt niet.

£40.000,- incl 19% BTW = £ 33.613,45 excl. BTW - 7% korting = £ 31.260,51

Bij invoer in België moet je hierop 21% BTW betalen = £ 37.825,22. Dit moet je dan omrekenen naar euro's = € 45.406,- incl. BTW
                                      Maar als je deze wagen dan op een zaak inschrijft in België, moet je toch geen BTW betalen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
                                        Maar als je deze wagen dan op een zaak inschrijft in België, moet je toch geen BTW betalen?
                                        Je betaald de helft bij je eerst volgende BTW aangifte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
                                          Je betaald de helft bij je eerst volgende BTW aangifte.
                                          Waarom moet dat?

Comment

Working...
                                          X